Groot licht in de war.

Forumindex Forums Modellen Tigra Groot licht in de war.

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207490
    1985
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2006

      Hey Hey,

      Nu ik een tijdje terug een auto alarm heb ingebouwd (autostyle) zit ik met het volgende probleem:

      Het groot licht blijft geregeld knipperren, ik heb hier geen combinatie bij kunnen vinden qua hobbels en/of sturen. het is gewoon “random” zeg maar.

      Het alarm is niet gekoppeld aan het groot licht, dus aan het alarm zou het niet kunnen zijn.

      Ik kan proberen om het alarm er tussen uit te halen, alleen dan zal de start onderbreker ook alles blokeren (heb ik mij laten vertellen??)

      Maar nu DE vraag waar ik het topic voor open:

      Kan dit ook aan de hendel voor knipperlicht en groot licht liggen ?

      Wie o Wie weet hier meer van ? ;)king:

      #17419529
      Neetmans
        Lid sinds:
        30 June 2004

        meestal is in dit soort gevallen je hendel gewoon gaar….

        ff nieuwe halen bij de dealer, zijn zo gek duur niet.

        #17419530
        1985
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2006

          origineel gepost door Neetmans
          meestal is in dit soort gevallen je hendel gewoon gaar….

          ff nieuwe halen bij de dealer, zijn zo gek duur niet.

          Ik begrijp hier uit dat dit idd wel vaker voor komt ? (hendel die stuk gaat) en dit niet geheel uniek is ?

          Ik had hier namelijk nog nooit van gehoord en had dit nog nooit eerder mee gemaakt.

          #17419531
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            hendels gaan vaker kapot.

            maakt ook niet uit of je een Corsa-B tigra Astra-F Vectra-B of omega-B rijdt.

            Kwaaltje noemen we het maar.

            Willem

            #17419532
            1985
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 January 2006

              origineel gepost door wim-v6
              hendels gaan vaker kapot.

              maakt ook niet uit of je een Corsa-B tigra Astra-F Vectra-B of omega-B rijdt.

              Kwaaltje noemen we het maar.

              Willem

              Jammer van de kwaal, maar super dat ik dan niet de enige ben !!!

              Ik rij nu zonder de zekeringen zodat ik verder niemand zal verblinden aangezien het nu soms net stroboscoop lampen zijn :o

              Thx voor de info ! zal zo even langs de Opel Dealerd rijden om te loere wat zo’n stukkie plastic met koper kost.

              #17419533
              1985
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 January 2006

                Nou vorrige week ff bij de dealerd geweest om een hendelTJE te bestellen.

                Ze vroegen er 65 euro voor, maar goed dat ik een riem om had want voelde mn broek gewoon zakken.

                h-base 22 euro nog wat en issie nieuwe.

                Ik moet nog even een gaatje in mn agenda zoeken want ik haal dan wel zo’n hendeltje van de sloop af …

                Wat een geld :mad:

                #17419534
                sebastiaankadettcabriogsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 November 2005

                  bij die sloop in hogekerk staat nog een zoizo 1 tigra, niet hoving maar die daar nog weer voor zit.

                  kweet niet of daar de hendels nog op zitten.

                  #17419535
                  corsaboy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    hendels op de sloop zijn bijna altijd ook zo gaar als de piep..
                    ZIjn drama dingen.

                    Bel eens met http://www.duparts.nl

                    orginele opel onderdelen voor de goeie prijs..

                    #17419536
                    1985
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 January 2006

                      wat op de sloop staat, staat er natuurlijk niet voor niets.

                      Momenteel staan er meerdere tigratjes in omgeving groningen (makkelijk te vinden via http://www.schadeautos.nl)

                      Het is een gokje, maar een “nette” demonteur zal van een hendel waar hij een bak vol van heeft gewoon een andere mee geven zodra die stuk is.

                      Het is een gok, maar als je naar het prijs verschil kijkt is het het proberen waard.

                      Zodra ik tijd heb zal ik ook eens naar duparts bellen, ik heb er toch een klant zitten op het zelfde industrie terein ;)

                      #17419537
                      corsaboy
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        dan mag je best een stukkie rijden naar die klant.. haha
                        Net nog spullen besteld bij deze heren..

                        Gewoon direct alles uitgezocht en wordt asap afgestuurd..

                        Altijd goede service daar..

                        #17419538
                        1985
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 January 2006

                          origineel gepost door corsaboy
                          dan mag je best een stukkie rijden naar die klant.. haha
                          Net nog spullen besteld bij deze heren..

                          Gewoon direct alles uitgezocht en wordt asap afgestuurd..

                          Altijd goede service daar..

                          klanten over heel nederland heeft zo zn voor en nadelen. ;)

                          mijn woonplaats (vlak bij Groningen) is alleen minder handig ;)

                          #17419539
                          Raymember
                            Lid sinds:
                            16 December 2009

                            Ik had deze week een soort gelijk probleem, als ik de knipperlichten gebruikte knipperden de groot lichten.
                            drukte je schakkelijk maar iets van je af ging het groot licht aan ipv dat je um van je af drukt tot die klikt.
                            Vandaag schakelaar vervangen ( was erg simpel zelf te doen ) en probleem was opgelost, alle functies doen het weer zoals het hoorde te zijn.

                            #17419540
                            Charlez86
                              Lid sinds:
                              14 October 2009

                              Ik had zelf ook dat probleem, ik via marktplaats een schakelaar voor 20 euro gekocht 4 maanden geleden. Dat ding doet het nog steeds perfect en was volgens mij gewoon een nieuwe. Advertentie staat er nog steeds dus ik zou even daar kijken.

                              http://link.marktplaats.nl/303031426

                              Hierboven de link. Ik had het na betaling binnen 1 dag binnen..

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.