Groene B-Manta gevraagd voor filmpremiere New Kids

Forumindex Forums Modellen Manta Groene B-Manta gevraagd voor filmpremiere New Kids

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243268
    postbusmanta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Onderstaande verzoek kwam bij ons binnen:

      Op 6 december as. vertonen wij de voorpremiere van de film New Kids Nitro, het vervolg op de succesvolle film van de maaskantjes van vorig jaar. Naar verwachting zijn we deze avond wederom vol uitverkocht. Wij zouden het leuk vinden om zo’n zelfde mooie groene Manta (of zeer sterk gelijkend) als in de film bij de ingang van onze bioscoop te parkeren. Wellicht bezit een van uw leden zo’n auto.

      Wij nodigen de eigenaar van deze auto uit om de film bij ons te komen bezoeken en deze auto mooi uitgelicht voor de bios te plaatsen. We bieden in dit geval een mooi verzorgd (inc. Schultenbrau en vette bek), gratis arrangement voor 4 personen aan. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt !

      met vriendelijke groeten,
      with best regards,
      mit freundlichen Grussen,

      Biobest Theater
      Robert Hoedt, director
      Postbus 340
      5680 AH Best
      The Netherlands
      Tel. + 31 614 326400
      roberthoedt@me.com

      #17942400
      ICEQUEEN_Manta_Logan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2006

        Sorry hij is niet groen :angel

        #17942401
        rpjverhoev
          Lid sinds:
          13 March 2006

          Hmm rood ook goed? :D

          #17942402
          jwmanta
            Lid sinds:
            25 September 2010

            of een goude :jerry

            #17942403
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ik weet niet beter dat die maatschappij niet echt voorzichtig met de spullen om gaat. Ze krijgen nog niet eens mijn fiets.

              #17942404
              bitter cd
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2008

                en waarom helpen om de Manta weer in slecht daglicht te brengen?
                als het nu een Golf was :jerry

                #17942405
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  @2000 wrote:

                  Ik weet niet beter dat die maatschappij niet echt voorzichtig met de spullen om gaat. Ze krijgen nog niet eens mijn fiets.

                  Tis een bioscoop, doen ze wel vaker.

                  Met de laatste fast 5 film stond er een “uitgebouwde” bmw bij de servicebioscoop. En verkocht een grotere audioboer daar wat zooi. Meer is het niet.

                  #17942406
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Waar is de manta die ze in de film gebruikt hebben? Dacht dat ze die nog in hun bezit hadden. Kunnen ze die toch voor de bios bij de premiere zetten, of heeft ie de film niet overleefd

                    #17942407
                    funkycorsa
                      Lid sinds:
                      3 March 2009

                      @Senatorman wrote:

                      Waar is de manta die ze in de film gebruikt hebben? Dacht dat ze die nog in hun bezit hadden. Kunnen ze die toch voor de bios bij de premiere zetten, of heeft ie de film niet overleefd

                      ik begrijp hieruit dat deze bioscoop helemaal nix hebben met eyeworks oid maar gewoon voor hun eigen “premiere”een manta zoekt bij de deur ;)

                      #17942408
                      dr_antrax
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 August 2007

                        Ik ben zelf die dag al bij de officiële première in Eindhoven waar ik de cast na de rode loper moet rijden

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.