Grandland X verschil in Duitsland

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X verschil in Duitsland

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356488
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      Hallo Opel vrienden,

      Nu zat ik eens te kijken bij Opel Deutschland naar de uitvoeringen van de Grandland X. Dat verschilt best wel qua uitvoering en extra,s met ons land. Maar wat me het meest opviel was, dat je bij de benzine versie nog steeds uitsluitend de 6 traps automaat kan krijgen. De 8 traps automaat is exclusief voorbehouden voor de  diesel versies. Vreemd nietwaar? Bovendien heb je de duurste Ultimate benzine versie voor net onder de € 39.000,-

      :good-job:

      #18356518
      quandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2017

        Tja,

        emigreren is (g)een optie ? Scheelt BTW / BPM…….

        incl excl

        #18356520
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          @ quandor,

          [quote quote=18356518]Tja, emigreren is (g)een optie ? Scheelt BTW / BPM……. [/quote]

          Nee, nu niet meer. Was wel eens actueel.  Maar wat me opviel is dat je op de benzine versie alleen de 6 traps automaat kan krijgen. Bovendien, wat nut heeft het om nog te emigreren naar Duitsland? Ik heb toch al vanaf december m,n Grandland automaat? ;-)

          #18356521
          quandor
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2017

            Hier verkopen met € 5000,– verlies dan emigreren en vervolgens in Duitsland een nieuwe terugkopen en dan ook nog geld overhouden.  ;-)

            #18356522
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              @ quandor,

              Emigreren kost dan geen geld denk je? Je houd alleen wat geld over van je Grandland (misschien). Ik wil het er niet op wagen. Huizen zijn ook erg duur in Deutschland….. :unsure:  Maar ze hebben wel overal heerlijk bier!!(vooral in Bayern dat Hefe-Weizen) ;-)

               

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.