Grandland X meeting

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X meeting

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358957
    Roland Bergsmidt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 December 2017

      Beste Joepke-m en Hans GLX,

      Jullie relatie is niet meer wat het is geweest. Er zijn spanningen, de ergernissen stapelen zich op en van jullie onvoorwaardelijke liefde voor de GLX is nauwelijks meer iets zichtbaar. Van goede communicatie is geen sprake, jullie begrijpen elkaar niet en praten voortdurend langs elkaar heen. Jullie relatie is in een negatieve spiraal beland.

      Het is duidelijk dat het zo niet langer kan. Ga terug naar hoe het was, naar hoe jullie ooit hebben gekozen voor de GLX. Merken waarom je verliefd bent geworden op de GLX, weer de passie voelen en het alleen daar over hebben op dit forum.

      Jullie weten alleen niet hoe je hier moet komen. In dat geval kan een GLX meeting jullie helpen om weer dichter bij elkaar te komen. Wie van jullie neemt het initiatief?

      Het voelt misschien ongemakkelijk, praten onder 4 ogen. Begrijpelijk, jullie delen immers jullie intiemste details. Het gaat jullie echter heel goed helpen weer nader tot elkaar te komen. Wat houdt de GLX meeting precies in?

      Allereerst helpt de GLX meeting dat jullie weer met elkaar in gesprek gaan zodat vastgelopen gesprekken opengebroken kunnen worden. Jullie praten niet alleen, maar luisteren ook goed naar elkaar. Daarnaast bekijken/voelen en bespreken jullie elkaars GLX. Door een spiegel voor te houden en te laten zien hoe en waarom jullie voor deze GLX versie hebben gekozen krijgen jullie handvaten om nader tot elkaar te komen en spanningen te doorbreken.

      Aan het einde van de dag zullen jullie weer echt naar elkaar luisteren en zien jullie weer wie je zelf bent en wie de ander is. Met andere woorden, jullie herontdekken jezelf. Het is als het ware een ultieme GLX ervaring.

      Groet,

      Roland

      #18358961
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        [quote quote=18358957]Beste Joepke-m en Hans GLX, Jullie relatie is niet meer wat het is geweest. Er zijn spanningen, de ergernissen stapelen zich op en van jullie onvoorwaardelijke liefde voor de GLX is nauwelijks meer iets zichtbaar. Van goede communicatie is geen sprake, jullie begrijpen elkaar niet en praten voortdurend langs elkaar heen. Jullie relatie is in een negatieve spiraal beland. Het is duidelijk dat het zo niet langer kan. Ga terug naar hoe het was, naar hoe jullie ooit hebben gekozen voor de GLX. Merken waarom je verliefd bent geworden op de GLX, weer de passie voelen en het alleen daar over hebben op dit forum. Jullie weten alleen niet hoe je hier moet komen. In dat geval kan een GLX meeting jullie helpen om weer dichter bij elkaar te komen. Wie van jullie neemt het initiatief? Het voelt misschien ongemakkelijk, praten onder 4 ogen. Begrijpelijk, jullie delen immers jullie intiemste details. Het gaat jullie echter heel goed helpen weer nader tot elkaar te komen. Wat houdt de GLX meeting precies in? Allereerst helpt de GLX meeting dat jullie weer met elkaar in gesprek gaan zodat vastgelopen gesprekken opengebroken kunnen worden. Jullie praten niet alleen, maar luisteren ook goed naar elkaar. Daarnaast bekijken/voelen en bespreken jullie elkaars GLX. Door een spiegel voor te houden en te laten zien hoe en waarom jullie voor deze GLX versie hebben gekozen krijgen jullie handvaten om nader tot elkaar te komen en spanningen te doorbreken. Aan het einde van de dag zullen jullie weer echt naar elkaar luisteren en zien jullie weer wie je zelf bent en wie de ander is. Met andere woorden, jullie herontdekken jezelf. Het is als het ware een ultieme GLX ervaring. Groet, Roland[/quote]

        Beste Roland,

        Dank voor je goede en wijze woorden. Echter de relatie zoals jij suggereert tussen @ joepke-m en mij is nooit goed geweest. Vanaf het begin was er grote spanning, en kon ik nauwelijks iets goeds doen. Altijd werd ik opnieuw met cynisme of sarcasme aan de kant gezet. Nu dacht ik dat er maar 2 waren die mij niet mochten op dit forum, maar dat blijken er bij nader inzien wel 6 te zijn.(dit aan de hand van de laatste reacties)Ik ben 2x weg geweest, en weer terug gekomen met de hoop dat het nu wel beter zou gaan onderling. Mijn inbreng word totaal verkeerd opgevat, dan wel verkeerd uitgelegd. Zonder dat ik daar de intensie toe heb, kom ik bij sommigen over als een beterweter, een opdringer en een wijsneus. Dus anders gezegd, voor sommigen een doorn in het oog!

        Je poging om tot een verzoening te komen, waardeer ik zeer. Doch het blijft niet alleen bij een @joepke-m. Ook uitlatingen van anderen deden mij pijn. Zoals bij het melden van een verbruik, met een verkapte vloek. Of iemand melde dat zijn vriendin zwanger is, waarbij hij terecht opmerkte, eigenlijk eerst gehuwd te moeten zijn enz. Dingen die indirect inspelen op mijn geloofsovertuiging. Ik merk dus dat de onderlinge spanning groter is, dan ik gehoopt had. Dus in plaats van een meeting zoals jij voorstelt, lijkt mij een wijzere weg nu definitief te verdwijnen van dit forum. Opel rijders die mij niet echt mogen zijn op rij: @Joepke-m, @Mark van Veluw, @grandsteef, @Quandor, @Rav 994, en @SjPas84. Ik wens jullie allemaal het goede. Veel plezier met jullie GLX.

        mvg, Hans :dank-u:  (we zullen maar denken, 3x is scheepsrecht! )

        #18359025
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Beste Hans, je vergeet mij ! Heb je laten leven uit medelijden !! Vreselijke vent ben je zeg, zet me even op het lijstje erbij! Thanks doe je nog iets goeds !  :toppie:

          #18359026
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Ps natuurlijk spreekwoordelijk laten leven, altijd laatste woord en je weet het altijd beter !

            #18359029
            quandor
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2017

              @Hans GLX : neem een Fanta en houd alsjeblieft op met je gezever!!!

              Je blijft maar zoeken naar discussie en contradictie, stop daar svp mee!!!

              #18359031
              SjPas84
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 March 2018

                [quote quote=18358961]

                Of iemand melde dat zijn vriendin zwanger is, waarbij hij terecht opmerkte, eigenlijk eerst gehuwd te moeten zijn enz. [/quote]

                Als je dit vanuit jou (welke dan ook) geloofsovertuiging vind ben je in mijn ogen al niet goed wijs. Het is niet meer zo dat er alleen na het huwelijk de lakens worden gedeeld, gelukkig niet. En dat er tegen je wordt gezegd “ga heen en vermenigvuldigd u”.

                Prima dat je ergens in geloofd of voor staat, maar ga anderen hier niet op afrekenen. Jij kent mij niet, en zult dit ook nooit doen! En dat we in hetzelfde automerk en model rijden wil niks zeggen.

                We leven nu eenmaal in een wereld en maatschappij waarin dingen veranderen. Waar er ook op zondag mensen werken. Ben je het daar niet mee eens, jammer en leg je er bij neer want zo is het nu eenmaal.

                Werden de dingen in jou vrachtwagen dan ook niet gebruikt om op zondag te verkopen/verwerken/gebruiken of wat dan ook? Je bent het duidelijk niet eens met hoe alles tegenwoordig gedaan/gezegd/gebruikt wordt, prima, maar reken ook hier niemand op af.

                Denk dat t verstandig is om of hier weg te blijven of om echt alles alleen maar te lezen. Kies je voor het laatste dan trek gewoon het toetsenbord los van je commodore 64 zodat je ook niet in de verleiding komt!

                Geniet van je Grandland, je pensioen en je zondag-rustdag…

                #18359032
                quandor
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 November 2017

                  Mee eens !!!

                  #18359088
                  mmarkvoort
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    18 April 2018

                    [quote quote=18358961]

                    Beste Joepke-m en Hans GLX, Jullie relatie is niet meer wat het is geweest. Er zijn spanningen, de ergernissen stapelen zich op en van jullie onvoorwaardelijke liefde voor de GLX is nauwelijks meer iets zichtbaar. Van goede communicatie is geen sprake, jullie begrijpen elkaar niet en praten voortdurend langs elkaar heen. Jullie relatie is in een negatieve spiraal beland. Het is duidelijk dat het zo niet langer kan. Ga terug naar hoe het was, naar hoe jullie ooit hebben gekozen voor de GLX. Merken waarom je verliefd bent geworden op de GLX, weer de passie voelen en het alleen daar over hebben op dit forum. Jullie weten alleen niet hoe je hier moet komen. In dat geval kan een GLX meeting jullie helpen om weer dichter bij elkaar te komen. Wie van jullie neemt het initiatief? Het voelt misschien ongemakkelijk, praten onder 4 ogen. Begrijpelijk, jullie delen immers jullie intiemste details. Het gaat jullie echter heel goed helpen weer nader tot elkaar te komen. Wat houdt de GLX meeting precies in? Allereerst helpt de GLX meeting dat jullie weer met elkaar in gesprek gaan zodat vastgelopen gesprekken opengebroken kunnen worden. Jullie praten niet alleen, maar luisteren ook goed naar elkaar. Daarnaast bekijken/voelen en bespreken jullie elkaars GLX. Door een spiegel voor te houden en te laten zien hoe en waarom jullie voor deze GLX versie hebben gekozen krijgen jullie handvaten om nader tot elkaar te komen en spanningen te doorbreken. Aan het einde van de dag zullen jullie weer echt naar elkaar luisteren en zien jullie weer wie je zelf bent en wie de ander is. Met andere woorden, jullie herontdekken jezelf. Het is als het ware een ultieme GLX ervaring. Groet, Roland

                    Beste Roland, Dank voor je goede en wijze woorden. Echter de relatie zoals jij suggereert tussen @ joepke-m en mij is nooit goed geweest. Vanaf het begin was er grote spanning, en kon ik nauwelijks iets goeds doen. Altijd werd ik opnieuw met cynisme of sarcasme aan de kant gezet. Nu dacht ik dat er maar 2 waren die mij niet mochten op dit forum, maar dat blijken er bij nader inzien wel 6 te zijn.(dit aan de hand van de laatste reacties)Ik ben 2x weg geweest, en weer terug gekomen met de hoop dat het nu wel beter zou gaan onderling. Mijn inbreng word totaal verkeerd opgevat, dan wel verkeerd uitgelegd. Zonder dat ik daar de intensie toe heb, kom ik bij sommigen over als een beterweter, een opdringer en een wijsneus. Dus anders gezegd, voor sommigen een doorn in het oog! Je poging om tot een verzoening te komen, waardeer ik zeer. Doch het blijft niet alleen bij een @joepke-m. Ook uitlatingen van anderen deden mij pijn. Zoals bij het melden van een verbruik, met een verkapte vloek. Of iemand melde dat zijn vriendin zwanger is, waarbij hij terecht opmerkte, eigenlijk eerst gehuwd te moeten zijn enz. Dingen die indirect inspelen op mijn geloofsovertuiging. Ik merk dus dat de onderlinge spanning groter is, dan ik gehoopt had. Dus in plaats van een meeting zoals jij voorstelt, lijkt mij een wijzere weg nu definitief te verdwijnen van dit forum. Opel rijders die mij niet echt mogen zijn op rij: @joepke-m, @mark van Veluw, @mmarkvoort, @quandor, @rav 994, en @sjpas84. Ik wens jullie allemaal het goede. Veel plezier met jullie GLX. mvg, Hans :dank-u: (we zullen maar denken, 3x is scheepsrecht! )[/quote]

                    Ik ben wel verbaast mijn naam hier te zien?

                    Wat heb ik gedaan om je te kwetsen? Ik kan me niet heugen dat ik ooit iets naars over / tegen je heb gezegd.
                    Ik geloof zelfs dat ik de eerste was die aangaf dat we even normaal moesten doe tegen elkaar.

                    Maar als je het zo opvat kan dat… excuus dan… Ik laat liever ieder in hun waarde en deel graag tips etc. Verder kan iedereen het onmogelijk eens zijn met elkaar maar kunnen we wel gewoon normaal doen.

                    Dus…. dat……… :applause02:

                    #18359089
                    Hans GLX
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2018

                      [quote quote=18359088]

                      Beste Roland, Dank voor je goede en wijze woorden. Echter de relatie zoals jij suggereert tussen @ joepke-m en mij is nooit goed geweest. Vanaf het begin was er grote spanning, en kon ik nauwelijks iets goeds doen. Altijd werd ik opnieuw met cynisme of sarcasme aan de kant gezet. Nu dacht ik dat er maar 2 waren die mij niet mochten op dit forum, maar dat blijken er bij nader inzien wel 6 te zijn.(dit aan de hand van de laatste reacties)Ik ben 2x weg geweest, en weer terug gekomen met de hoop dat het nu wel beter zou gaan onderling. Mijn inbreng word totaal verkeerd opgevat, dan wel verkeerd uitgelegd. Zonder dat ik daar de intensie toe heb, kom ik bij sommigen over als een beterweter, een opdringer en een wijsneus. Dus anders gezegd, voor sommigen een doorn in het oog! Je poging om tot een verzoening te komen, waardeer ik zeer. Doch het blijft niet alleen bij een @joepke-m. Ook uitlatingen van anderen deden mij pijn. Zoals bij het melden van een verbruik, met een verkapte vloek. Of iemand melde dat zijn vriendin zwanger is, waarbij hij terecht opmerkte, eigenlijk eerst gehuwd te moeten zijn enz. Dingen die indirect inspelen op mijn geloofsovertuiging. Ik merk dus dat de onderlinge spanning groter is, dan ik gehoopt had. Dus in plaats van een meeting zoals jij voorstelt, lijkt mij een wijzere weg nu definitief te verdwijnen van dit forum. Opel rijders die mij niet echt mogen zijn op rij: @joepke-m, @mark van Veluw,@grandsteef, @quandor, @rav 994, en @sjpas84. Ik wens jullie allemaal het goede. Veel plezier met jullie GLX. mvg, Hans :dank-u: (we zullen maar denken, 3x is scheepsrecht! )

                      Ik ben wel verbaast mijn naam hier te zien? Wat heb ik gedaan om je te kwetsen? Ik kan me niet heugen dat ik ooit iets naars over / tegen je heb gezegd. Ik geloof zelfs dat ik de eerste was die aangaf dat we even normaal moesten doe tegen elkaar. Maar als je het zo opvat kan dat… excuus dan… Ik laat liever ieder in hun waarde en deel graag tips etc. Verder kan iedereen het onmogelijk eens zijn met elkaar maar kunnen we wel gewoon normaal doen. Dus…. dat……… :applause02:[/quote]

                      Ja sorry @mmarkvoort, ik had jouw naam er niet bij moeten schrijven.(inmiddels gecorrigeerd) Ik ging even uit van vorige postings van jouw, die ook wel erg scherp tegen mij gericht waren. Maar later kwam je daar op terug, en merkte inderdaad op om normaal en vriendelijk met elkaar om te gaan. Mijn excuses. Dit is het laatste wat ik hier schrijf. Maar de algemene sfeer hier, is zeker niet de mijne. Ik ben hier duidelijk niet thuis. Groetjes.

                      #18359090
                      Hans GLX
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 May 2018

                        [quote quote=18359025]Beste Hans, je vergeet mij ! Heb je laten leven uit medelijden !! Vreselijke vent ben je zeg, zet me even op het lijstje erbij! Thanks doe je nog iets goeds ! :toppie:[/quote]

                        Ik heb jouw bij de 6 namen niet genoemd @grandsteef. Inmiddels naar wens geregeld! En @mmarkvoort had ik in die lijst niet moeten noemen. Excuses.

                        #18359091
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          [quote quote=18359031]

                          Als je dit vanuit jou (welke dan ook) geloofsovertuiging vind ben je in mijn ogen al niet goed wijs.We leven nu eenmaal in een wereld en maatschappij waarin dingen veranderen. Waar er ook op zondag mensen werken. Ben je het daar niet mee eens, jammer en leg je er bij neer want zo is het nu eenmaal. Denk dat t verstandig is om of hier weg te blijven of om echt alles alleen maar te lezen. Geniet van je Grandland, je pensioen en je zondag-rustdag…[/quote]

                          Je hebt gelijk dat het voor mij verstandig is om hier weg te blijven. Ik ben dan ook écht niet van plan, als ik niet meer actief deelneem aan dit forum, om op de achtergrond tóch mee te lezen. Dit heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde meer. Ik hoop op je begrip.

                          #18360003
                          quandor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2017

                            Hans GLX, ik kan helaas niets anders constateren dan dat je redelijk zeurt, blijft zeuren en voortdurend de discussie zoekt. Ik wens je heel veel succes met je auto. Wist je trouwens dat de fabriek in Frankrijk waar de Grandlands worden gebouwd, ook op zondag produceert? Wat nu als jouw auto op zondag is gebouwd? Ga je hem dan inruilen?

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.