Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Grandland electric 2024
- Dit onderwerp bevat 476 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 juni 2024om 21:03 door Floki.
-
AuteurBerichten
-
18 mei 2024 om 16:36 #18552747AnoniemLid sinds:
1 January 1970Quakki, dus ook voor jouw is het van toepassing, dat je niet eens door hebt, dat je een ernstige vorm van Dyslexie hebt. Buiten dan ben je ook psychisch gestoord! Bovendien een echte Narcist, die koste wat het kost, altijd gelijk wil hebben. Zeg nou niet: ik zou me niet met hen kunnen meten, en meer van dat gebral. want je voelt je zo enorm goed dat je met je dwaze kop boven de dampkring uitsteekt. Vandaar het gebrek aan zuurstof voor de enkele hersencellen die je mogelijk nog bezit. Ook al valt zelfs dát te betwijfelen.
En ik vergeet niet nog een heleboel. ik laat bewust veel weg. Want je hebt niet eens het bevattingsvermogen van een zandkorrel. Ga maar eens in, op wat ik schrijf over: een bezoekje aan ziekenhuizen en gehandicapten tehuizen. Dat zou je hoogmoedige rotkop mogelijk enig goed doen. Verder ga ik hier niet meer op in, want je bent het doodschoppen nog niet waard!
Het is toch op zich al te belachelijk voor woorden, dat je naar een post zit te graven uit 2018, waar je door een onwetende Opel rijder, een compliment krijgt voor een simpele tip? Hoe ziek moet je dan wel zijn in je bovenkamer? Hoe veel heb je het dan met jezelf op, flapdrol??
18 mei 2024 om 17:26 #18552748@Wappie2 : behalve dat ik de Wappies dom, onwetend, simpel, onderontwikkeld en het zijn van lullen en meer van dat soort relatief onschuldige termen aan hen toebedeel, blijf ik woordelijk best wel binnen ‘de perken’.
Héél anders wordt het (zie de door mij vetgemaakte en cursief gemaakte tekst):
@Hans GLX schreef : In de praktijk ben je een Schorpioen, een adder, een rat. Je bent in principe een echte Filistijn. Een Hamas aanhanger. Haat, dood en verderf zaaien. Daar gaat het jouw om. Je zou óok een Rus kunnen zijn, een neefje van Poetin. Overal je poot tussen de deur zetten. Je bent hier niet uit op saamhorigheid, vriendschap, of binding. Jij bent uit op verstoring, relschoppen, haat zaaien, ruzie creëren. Net als die Pro Palestina demonstranten in de UvA. Of die relschoppers uit Eritrea. Ik weet daar meer één passende oplossing voor. Ze met scherp uit de wereld schieten.
@Hans GLX : (door mij op het forum Wappie2 genoemd) :Ik hoop echt dat je je realiseert dat je middels het plaatsen van dergelijke tekst je je schuldig maakt aan strafrechterlijk vervolgbare uitspraken? Ik wil het je voor deze keer (gelet op je imho beperkte geestelijke vermogens) als impulsief en onwetend vergeven, maar nog één keer een dergelijke uitspraak en je laat mij geen andere keuze dan aan het forumbeheer je IP-adres op te vragen / justitieel te vorderen, vervolgens je accountgegevens en middels je ISP je overige gegevens verkrijgen, waarna ik je dagvaard voor belediging/ uitlokking tot geweldsmisdrijven en / of haatzaaien.
De keuze is helemaal aan jou!
18 mei 2024 om 22:30 #18552752Beste Hans, Quandor en Jopsa,
Als jullie nu eens jullie Whatsapp adressen gaan uitwisselen, dan blijven wij voortaan hopelijk verschoond van deze flauwekul.
Ik wens jullie gezellige Pinksterdagen en zeik elkaar niet meer af.Groet,
Lekokdoor21 mei 2024 om 20:23 #18552781Uiterst vreemde gang van zaken.
21 mei 2024 om 20:49 #18552782Nee hoor, een terechte en wijze opmerking van Lekokdoor.
22 mei 2024 om 11:28 #18552786Uw opmerking daarboven dus….
22 mei 2024 om 12:40 #18552787Hetgeen @Lekokdoor schrjft onderschreef en onderschrijf ik en zal ik blijven onderschrijven. Het gaat mij wat te ver om adressen uit te wisselen maar verder voortaan iedereen in zijn waarde laten was en is belangrijk.
Ik ga, tenzij in dit topic weer over de elektriciteit van auto’s gaat eindigen met een antwoord op hetgeen @Jopsa vraagt.
Volgens mij is het ronduit niet alleen laakbaar maar zelfs strafbaar om te schrijven :
Net als die Pro Palestina demonstranten in de UvA. Of die relschoppers uit Eritrea. Ik weet daar meer één passende oplossing voor. Ze met scherp uit de wereld schieten.
22 mei 2024 om 16:44 #18552790Dat is inderdaad niet fraai geformuleerd.
Echter, constant het bloed van onder iemands nagels halen wordt onder pesterijen gerekend….
En nu opnieuw verder over de Grandland zoals ik al enkele keren voorstelde.
22 mei 2024 om 17:00 #18552791Ik schreef al dat ik ermee ga stoppen in dit topic en dat doe ik dus ook, tenzij het over elektrisch rijden gaat. Pesterijen zijn héél wat anders dan puur 101% strafbare uitspraken op een publiek forum plaatsen.
22 mei 2024 om 19:12 #18552800Maar pesten is ook strafbaar, toch ?
22 mei 2024 om 20:06 #18552803Zoek op internet, daar vind je het antwoord.
23 mei 2024 om 01:05 #18552810Ik vraag het aan u.
23 mei 2024 om 15:52 #18552814Het antwoord luidt “Nee”.
Vanaf nu zal ik in dit topic alleen nog reageren als het gaat om kwesties rond het elektrisch rijden.
23 mei 2024 om 19:48 #18552818Jammer dat het antwoord negatief is.
Bij ons wel en dat is enkel positief te noemen. (maar natuurlijk duurt het hier jaren vooraleer er uitspraken zijn, zelfs ivm een manke wagen)
23 mei 2024 om 19:52 #18552819Nee, da’s niet waar. Dat geldt alleen voor minderjarigen en daarmee (moet ik) mijn vorige reactie nuancerend met : alleen nog reacties als het over elektrisch rijden gaat, met : of iemand schrijft dingen die niet waar zijn.
23 mei 2024 om 22:21 #18552822Wederom fout……… Je kan niet alles weten jongen….
citaat sociaal strafwetboek :
Pesterijen kunnen in de toekomst bestraft worden met gevangenisstraffen. Inderdaad, met de inwerkingtreding van het Sociaal Strafwetboek («SSW»), op 1 juli 2011, is pesten op het werk een strafrechtelijk misdrijf geworden. Het “pestmisdrijf” wordt omschreven in artikel 119 van het Sociaal Strafwetboek. Het SSW werd ingevoerd bij de wet van 6 juni 2010 tot invoering van het Sociaal Strafwetboek («wet van 6 juni 2010»), bekendgemaakt in het Belgisch Staatsblad van donderdag 1 juli 2010, eerste editie, blz. 43712.
Dit artikel 119 van het SSW luidt als volgt:
“Geweld, pesterijen of ongewenst seksueel gedrag op het werk met een sanctie van niveau 4 wordt bestraft, hij die in contact treedt met de werknemers bij de uitvoering van hun werk en die geweld, pesterijen of ongewenst seksueel gedrag op het werk begaat in overtreding op de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk.”
24 mei 2024 om 10:05 #18552832Helaas, ‘t zit ietwat anders in elkaar.
Een welgemeend advies : ga een bakker niet vertellen welke ingrediënten hij nodig heeft om een brood te bakken of hoe hij een brood moet bakken.
Maar, zoals ik al schreef, ik beperk mij vanaf nu tot reageren op postings over het elektrisch rijden, tenzij ik onzin / onwaarheden lees (zoals gisteren).
https://www.om-mp.be/nl/article/pesten-strafbaar-parketcriminologe-liselotte-coninx-geeft-duiding
24 mei 2024 om 15:49 #18552839Inderdaad, ook ik reageer bij grandland zaakjes en bij foutieve zaken die gemeld worden.
Ik klikte uw 2e linkje aan……….; Dit handelt over MINDERJARIGEN dacht ik. U bent meerderjarig vermoed ik ??
Misschien klik ik later uw eerste linkje wel eens aan.
24 mei 2024 om 15:50 #18552840Citaat “Kortom: minderjarigen moeten erop gewezen worden dat we als maatschappij dit soort gedrag écht niet tolereren en dat daar zeer zware straffen tegenover staan.”
24 mei 2024 om 15:51 #18552841wat was dat nu weer over de bakker ???
Uit nieuwsgierigheid even het 1e aangeklikt. Ik hoopte bij te leren. Misschien miste ik een nieuwe wetgeveing… Nee hoor, ook dat gaat over MINDERJARIGEN.
24 mei 2024 om 18:51 #18552842GOED álles lezen is niet geheel onbelangrijk.
Wanneer dit te ingewikkeld blijkt te zijn :
pesten (ook door niet minderjarigen) is (óók in België) alleen maar strafbaar als er een onderliggend (misdrijf) aan ten grondslag ligt zoals bijv. dreigen met mishandeling, ander fysiek geweld, racistische opmerkingen etc. etc.
Dat wordt dus bedoeld met dat bakker zinnetje, m.a.w. probeer niet een deskundige te leren hoe iets moet / geregeld is, dient te worden gelezen.
24 mei 2024 om 21:14 #18552845En mocht het ‘kwartje’ dan nóg steeds niet gevallen zijn, bij deze dan nog een klein stukje uit het 1e linkje (handelend over het BELGISCHE recht), maar dat had je evengoed ook prima zelf tot je kunnen nemen, daar ‘heb’ je mijn hulp niet voor nodig:
“Pesten kan in extreme gevallen strafbaar zijn. Pesten op zich is geen misdrijf, dus we moeten altijd kijken of er zaken aan gekoppeld zijn die wél in strijd zijn met de wet en dus wél strafbaar zijn. Denk maar aan slagen en verwondingen, belaging, stalking, laster en eerroof, maar ook bedreigingen waarbij er bijvoorbeeld gezegd wordt: ‘Ik ga je slaan, daar op die plaats op dat moment van de dag.
25 mei 2024 om 00:19 #18552847Nee hoor.
Lees alles maar eens lekker door.
25 mei 2024 om 00:26 #1855284825 mei 2024 om 00:27 #18552849 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.