Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Grandland electric 2024
- Dit onderwerp bevat 476 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 juni 2024om 21:03 door Floki.
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2024 om 22:51 #18552716
Flodor/Quanki : ik citeer je : “berichten turFen ?????” Turf steekt in de grond…………jij roeptoeter. Je klinkt als een vuvuzela
17 mei 2024 om 22:52 #18552717je zal het wel weer op uw typsnelheid steken zeker, jij grapjas……………… Gewoon de intelligente blaasbalg spelen, dat probeer je.
17 mei 2024 om 22:53 #18552718“Turven” heet dat werkwoord Quanki/Flodor….. turven
schrijf het op in je notitieboekje jongen. Je leerde weeral bij.
17 mei 2024 om 22:54 #18552719Ik turfde vandaag het aantal grandlands : tromgeroffel……………………….. 0 exemplaren het bespaarde me inkt.
17 mei 2024 om 23:01 #18552721Binnen 7 minuten 8 berichten plaatsen……..? Het was denk ik dit keer niet een grote frustratieballon die leeg moest lopen, maar een supergrote ballon………………?
Ik hoop dat ‘ie nu wel leeg is?
17 mei 2024 om 23:07 #18552722AnoniemLid sinds:
1 January 1970@quandor, quakki, Ik neem van jouw helemaal niks aan, en ga ook zeker voor jouw niks opzoeken. Geely heeft als concern, deels Zeekr, Lynk & Co, en Volvo. Maar Volvo en Polestar, zijn en blijven Zweeds. Dus je kan Volvo nooit geen Geely product noemen.
Zo is de Pindakaas nog steeds van Calvé, en geen Unilever product. Maar ja, als jouw gehalte niet hoger ligt, dan het lezen van de Donald Duck, zul je dat nooit kunnen bevatten. Maar het is jouw sarcastische manier van communiceren. Gewoon totaal gestoord dus!
17 mei 2024 om 23:11 #18552723AnoniemLid sinds:
1 January 1970Frustratie? Bij mannen die nu ipv Grandland, BMW, Audi, of Volvo rijden? Nee hoor, alleen maar opluchting. De enige gestoorde en gefrustreerde Dombo ben jij Quakki. Jij weet gewoon niet wat het is, dat Premium gevoel van autorijden. Volvo for Life! weet je wel?
17 mei 2024 om 23:23 #18552724Zitten er nog gradaties onder Donald Duck? Ja, misschien wel een Amoebe…….?
@Wappie2 schreef [quote] Zo is de Pindakaas nog steeds van Calvé, en geen Unilever product. Maar ja, als jouw gehalte niet hoger ligt, dan het lezen van de Donald Duck, zul je dat nooit kunnen bevatten. [ emd quote]
Calve | Unilever
Unilever
https://www.unilever.nl › MerkenWie is eigenaar van Calvé?
Calvé
Oprichter(s)
Jacques van Marken, Emmanuel Calvé, George Calvé
Land
Nederland
Moederonderneming
Unilever
Producten
Sauzen, dressings, pindakaasSorry, ik sluit niet uit dat ik binnenkort naar het toilet moet rennen om een plasje te gaan doen. Roeptoeter nummer 2 was weer eens bezig…………….
Volgende :
Wat bezit Geely Holdings?
Nou, nu weet je dat het bedrijf Volvo-auto’s bezit. Maar dat is niet het enige merk dat dit merk bezit. Geely Holding controleert veel Chinese en buitenlandse autofabrikanten in Europa en Zuidoost-Azië. Hier is de lijst met andere autofabrikanten waarvan het bedrijf eigenaar is.Lotus
poolster
Lynk & Co
Esdoorn
Londen EV Company
Zeekro
Farizon
Zhidou
Jidu auto
Benelli
Proton
GeometrieIk kom (bijna) niet meer bij………………………… hoe ongelofelijk dom kan een Wappie zijn.
17 mei 2024 om 23:24 #18552725ik citeer Quandor (alias Floki) “Binnen 7 minuten 8 berichten plaatsen……..?”
Ja, inderdaad. Het is ook nooit goed. Als er een lang bericht geschreven wordt heb je commentaar. Schrijf je er dan korte, dan is het weer niet goed. Las je nu het boek ” de waanzinnige kluizenaar” al ? Dat gaat echt over u.
17 mei 2024 om 23:26 #18552726je ontwijkt ook bepaalde onderwerpen. Zag je de afbeeldingen over de Chinezen niet ????
17 mei 2024 om 23:28 #18552727@Wappie1 : tja, plaatjes, leuk, ontwijken? Nee, maar wat kunnen / moeten we met die plaatjes?
Verder vrij simpel : gooi niet je frustratie in één bericht, je in de volgende minuut realiserende dat jouw frustratie je verder ‘dwingt’ om nog een bericht te sturen en nog één en nog één en nog één, enz……………
Moraal van het verhaal : gebruik je (beperkte) vermogens om één bericht te typen en pas te verzenden als de frustratieballon leeg is, m.a.w. dat waren de berichten die je kwijt wilde.
De Volvo baas Geely is eigenaar van héél bekende en gerenommeerde merken,
Wow :
Lotus
poolster
Lynk & Co
Esdoorn
Londen EV Company
Zeekro
Farizon
Zhidou
Jidu auto
Benelli
Proton
GeometrieSorry hoor, maar ik kan alleen maar schrijven : Hi, hi, hi, hi.
17 mei 2024 om 23:32 #18552728AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik hoop van harte dat je écht nooit meer bijkomt! Van alle amfibieën en Zombies op deze planeet, ben jij met ruime voorsprong de allergrootste. Ik denk dat je niet eens weet, dat Geely van oorsprong een merk is van scooters in China. Niemand hier heeft jouw gevraagd om zo,n onzinnige lijst van namen op te sommen. Voor ons telt het dat Geely, Zeekr, deels Smart, Volvo, en Polestar, en Lynk & Co, in het concern heeft. Google maar eens, voor hoeveel Procent dat Volvo bij Geely hoort. Je zal opnieuw naar de WC moeten rennen, denk ik……
17 mei 2024 om 23:35 #18552729Geely produceert idd. héél bekende en zeer goed verkopende merken……………………………..
Esdoorn
Londen EV Company
Zeekro
Farizon
Zhidou
Jidu auto
Benelli
Proton
GeometrieHi, hi, hi. (Sorry maar ik kan er niets meer aan doen)
Ehh, die Jidu, was dat niet een Starwars figuurtje, of vergis ik me nu? (Zou zo maar kunnen hoor)
17 mei 2024 om 23:36 #18552730AnoniemLid sinds:
1 January 1970De Volvo baas (CEO) heet Jim Rowan….. en niet Geely!
17 mei 2024 om 23:39 #18552731AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik denk zelfs, daar je echt rijp bent voor een psychiatrische inrichting, met eenzame opsluiting. Dat ze je daar niet eens willen hebben, zelfs niet in een dwangbuis. Je bent te gestoord, om het in normaal Holland s uit te drukken. Wat een mega mongool ben jij, Quakki…
17 mei 2024 om 23:39 #18552732Wappie2 : ik dacht dat je wat simpeler was en dikte dat zo nu en dan een heel klein beetje aan, maar nu blijkt, je bent écht héél simpel.
en de baas van Volvo is Geely………………………..
Over ‘door de mand vallen’ gesproken………………
17 mei 2024 om 23:50 #18552733dat plaatje omvat ook een tekst kwiet (hihihihihi)
17 mei 2024 om 23:57 #18552734AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je Dyslexie speelt je weer parten hé? Nog een keertje dan, voor ons gestoorde, visueel gehandicapte kleutertje: De Baas (CEO) van VOLVO, dus NIET van GEELY, heet Jim Rowan! Wat een bizarre klootzak ben je toch, om met de grootste onzin, dat te omzeilen wat ik bedoel!
18 mei 2024 om 00:00 #18552735AnoniemLid sinds:
1 January 1970VOLVO BAAS Jim Rowan voorziet een ‘geweldige groei’ voor de EV-markt. Dat zei hij op het World Economic Forum in Davos. Al in 2030 wil Volvo alleen nog elektrische auto’s bouwen. Rowan denkt dat het Volvo-publiek best meer geld wil besteden aan een elektrische auto en weigert vooralsnog mee te doen met de door Tesla ingezette prijzenoorlog. (einde citaat)
18 mei 2024 om 00:18 #18552736Ehh,
wie schreef er een aantal postings geleden dat hij er absoluut niet in geloofde dat Volvo in 2030 alleen nog maar elektrische auto’s zal gaan bouwen en wie schreef toen ook bla, bla, bla…………?
Idd. Wappie2, JIJ.
De CEO van Opel is Herr ??? en de CEO van het PSA concern is monsieur XXX. En de CEO van Opel is ondergeschikt aan de CEO van het PSA concern.
Net zoals de Volvo CEO ondergeschikt is aan de CEO van Geely.Met de vlam in de pijp rijd ik door de Brennerpas. Veel verder qua vaardigheden kwam hij ook niet.
18 mei 2024 om 09:54 #18552738AnoniemLid sinds:
1 January 1970Eh? Wie dat schreef? Dat was ondergetekende. Ik ben het ook helemaal niet eens, met de weg die Volvo wil inslaan. Kijk maar hoe de Duitse autobouwers doorgaan, met ICE motoren. En gelijk hebben ze. Men wil de consument dwingen, met allerhande opgeblazen voordeeltjes, en subsidies, en vrijstellingen van MRB, om de bevolking in een EV te krijgen. En dat gaat ze écht niet lukken. Dat gaan wij niet meer mee maken..
De kern van mijn laatste post, was echter dat de BAAS van VOLVO Jim Rowan heet! Dus niet de baas CEO van Geely. Je hebt als blinde mongool steeds moeite om te lezen wat er staat. Laat staan het vermogen om te begrijpen wat er bedoeld word. Ik heb dat stukje in zijn geheel gepost. Ik had dit ook af kunnen breken bij: VOLVO BAAS Jim Rowan voorziet een geweldige groei……
Dat de CEO van Geely boven de CEO van Volvo staat is duidelijk. Maar daar gaat het helemaal niet om. Je verdraait zoals gewoonlijk de dingen weer naar jouw handje. Ik zie nergens Unilever Pindakaas. Wel Calvé Pindakaas. Dat achterop de verpakking staat, dat het bij het Unilever concern behoort, doet niet ter zake. En dat maakt het nog lang geen Unilever product. Zo is Volvo geen Geely product.
En tja, jij kan dan als blinde narcistische mongool, wat neerkijken op iemand die het niet verder gebracht heeft dan: met een 40 tonner door de Brenner te rijden. Maar ik denk dat jij met je gestoorde kop, nog niet eens instaat bent, om met een caravan achter je broze Fordje 10 meter achteruit te rijden. Bovendien heb ik nooit “met de vlam in de pijp” gereden. Want mijn trucks waren Scania en Volvo, dus geen Fordje.
18 mei 2024 om 10:35 #18552741AnoniemLid sinds:
1 January 1970Quakki ga eens naar een ziekenhuis. Bezoek de afdeling Oncologie. Ga eens naar een tehuis voor zwaar gehandicapten. Ga daar eens uit volle borst roeptoeteren, hoe ver jij het in het leven gebracht hebt. (wat ik ten zeerste betwijfel) Denk dan vooral niet na, aan Wie je dat te danken hebt, dat jij daar niet ligt. Blijf maar op je borst slaan hoe goed jij bent, hoe wijs, hoe hoog opgeleid.
In de praktijk ben je een Schorpioen, een adder, een rat. Je bent in principe een echte Filistijn. Een Hamas aanhanger. Haat, dood en verderf zaaien. Daar gaat het jouw om. Je zou óok een Rus kunnen zijn, een neefje van Poetin. Overal je poot tussen de deur zetten. Je bent hier niet uit op saamhorigheid, vriendschap, of binding. Jij bent uit op verstoring, relschoppen, haat zaaien, ruzie creëren. Net als die Pro Palestina demonstranten in de UvA. Of die relschoppers uit Eritrea. Ik weet daar meer één passende oplossing voor. Ze met scherp uit de wereld schieten.
18 mei 2024 om 11:11 #18552742Wappie2 : je vergeet nog een heleboel. Vermoedelijk het gevolg van je (gebrekkige) ontwikkeling.
18 mei 2024 om 15:32 #18552745vergeten ?
Nee hoor. Uw stomme opmerkingen zoveel mogelijk proberen indijken door niet voluit te gaan.
18 mei 2024 om 15:36 #18552746Welnu, laat ik dan nu even voluit gaan :
jullie Wappies gebruiken in diverse topics steeds meer de kreet ‘dyslectisch’. Hoe simpel en redelijk onontwikkeld kan je zijn, zeker als je het linkje hieronder bekijkt, niet dat ik mij met hen kan meten, ik zou het niet durven, maar het gaat even over dyslexie en ‘grootheden’ :
https://blog.1801.nl/kennisbank/beroemde-mensen-met-dyslexie
Idd. dat zijn toch wel de grootste ‘domoren’ van de laatste paar honderd jaar………… toch?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.