Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Grandland electric 2024
- Dit onderwerp bevat 476 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 juni 2024om 21:03 door Floki.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2024 om 21:27 #18552672
Welnu, vooruit dan, ik geef je de antwoorden op 2 gestelde vragen in een eerdere posting :
1. waarom een Belg een scherp mes in zijn auto heeft als ‘ie van A naar B rijdt? —->>>> om de bochten af te kunnen snijden
2. waarom een Belg op vrijdagen door het raam zijn woning binnengaat? —->>>> omdat het weekend voor zijn voordeur staat
16 mei 2024 om 21:57 #18552673AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Jopsa, dat mannetje Quakki -Flapdrol is totaal gestoord. Hij denkt iedereen naar zijn hand te kunnen zetten. Sluit weddenschappen met zichzelf af. Radicaal gestoord. Bovendien doet hij ons voorkomen, al was hij advocaat of iets dergelijks. Omdat hij op tijd naar een zekere rechtbank moest. Ik vrees dat hij zelfs ongeschikt is voor glazenwasser.
Zo kan ik het ook. Ik wed, als het straks gaat regenen, dat heel de straat, en óok mijn auto nat word. En dan : jawel, heb ik het niet gezegd? Het heeft geregend, en de straat, en mijn auto is nat. Weddenschap gewonnen! En vervolgens plaats hij een linkje, waar hij zelf als klein vervelend rotjochie, in een winkel de boel op stelten zet. Het past allemaal bij Narcisme.
16 mei 2024 om 21:59 #18552674wel ik kende die al maar in de arrogante Hollander-vorm.
de eerste vind ik een goeie. De 2e is minder geslaagd. Klinkt beter als je antwoordt : “omdat het week-end voor de deur staat
16 mei 2024 om 22:03 #18552675@Wappie2 : las ik nu een paar berichten terug van jou : “Doei”?
Je bent zo heerlijk consequent……………
16 mei 2024 om 22:09 #18552677die kerel spoort toch echt niet. Ik vermoed dat er in de wijde omtrek van zijn tent geen mensen te bespeuren zijn
16 mei 2024 om 22:12 #18552678Bijzonder grappig die Wappie1 : inhoudelijk 0,0
Wappie2 : inhoudelijk als het plaatje van de Snollebollekes heen en weer geschud.
16 mei 2024 om 22:52 #18552679AnoniemLid sinds:
1 January 1970Kijk Quakki, ik probeer ondanks de drang om je arrogante kop te verbouwen, het enigszins netjes te houden, met: Doei. Snap je nu de strekking van het woordje : Doei? Als ik dat vertaal naar het plat Rotterdams, krijg je zoets als: Klootzak, krijg toch de vinke te….g! Vat je?
Het enige wat je uit je strot kan brengen is: roeptoeteren, en Snollebollekes. Een man die naar de rechtbank moet……..
16 mei 2024 om 23:07 #18552680Welnu, ik zie “Doei”anders :
doei
BETEKENIS & DEFINITIE
Het begrip doei heeft 3 verschillende betekenissen:1) als afscheidsgroet gebruikt woord.
tussenwerpsel waarmee men afscheid neemt van iemand of van meerdere personen; als afscheidsgroet gebruikt woord; ajuus; aju.2) als begroeting gebruikt woord.
tussenwerpsel waarmee men iemand of meerdere personen begroet; als begroeting gebruikt woord; hoi.3) als afwering gebruikt woord.
tussenwerpsel waarmee men iemand te kennen geeft dat hij iets niet wil doen, niet bereid is iets te zeggen of ergens op in te gaan, ergens niet in gelooft e.d.; als afwering gebruikt woord; bekijk het maar; toedeloe; toedeledoki.17 mei 2024 om 00:15 #18552682AnoniemLid sinds:
1 January 1970In dat geval is punt 3 het meest van toepassing: Doei, toedeloe, bekijk het maar, je kan de pot op! enz enz
17 mei 2024 om 08:05 #18552683Geweldig, je snapt het (eindelijk) nu je er alleen nog aan houden, maar da’s ingewikkelder voor je (blijkt uit het verleden)
17 mei 2024 om 10:00 #18552687AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik weet dat je korte termijn geheugen, bizar slecht is. Ik heb je namelijk al een paar eerder geschreven, dat ik “zelf” bepaal, of ik wel of niet reageer. Of ik doorga, dan wel stop op dit forum. Probeer dit even vast te houden….
Trouwens, wat heeft het voor jouw toegevoegde waarde, of ik verdwijn, of blijf posten op dit forum? jij hebt hier toch in principe óok niks meer te zoeken als F…. rijder? Dus waar maak je je druk om? Zal ik jouw eens een goede tip geven? Probeer eens een paar toontjes lager te zingen, en niet zo hoogmoedig, als een soort Übermensch over te komen. Dat zou de algemene sfeer hier echt ten goede komen. Geloof me….
17 mei 2024 om 10:33 #18552688De toegevoegde waarde? Dat het forum verschoond kan blijven van opmerkingen als : “Ohh, wat erg met een auto van meer dan 40K voor de deur”, of meer van dat soort zinloze opmerkingen van mensen die al een jaar of drie of zo geen Opel meer rijden.
Ik heb op een enkele vraag van een probleemhouder nog wel eens een oplossing of het begin van een oplossing kunnen bieden, da’s iets wat jij niet kan zeggen.
17 mei 2024 om 12:30 #18552690AnoniemLid sinds:
1 January 1970Jij iets oplossen? Laat me niet lachen! Je geeft zgn iemand een goede tip voor zijn navigatie, en het blijkt dat je die tip weer gekaapt hebt van een andere forummer. (@jopsa heeft dat netjes opgespoord) ik heb jouw in de loop der jaren niet veel zinnigs, zien schrijven dan: direct op de man, ontkennen van Giga problemen aan een Grandland, zeer storend schoolmeester gedrag, hatelijk en anderen met regelmaat belachelijk maken, zelf graag op het podium staan, natuurlijk als de nummer 1. Dat vind ik nu echt passen bij een Narcist. Doe gewoon normaal en vriendelijk. Of reageer helemaal niet!
17 mei 2024 om 12:56 #18552691Jazeker oplossend, twijfel? Ga gerust zoeken binnen het forum.
Wat Wappie1 betreft reageer ik niet eens op je opmerking, daar is al genoeg over geschreven.
Misschien dat ik eens wat berichtjes moet opsporen van VEEL forumusers die jou verzocht hebben eindelijk eens een keer te stoppen met het noemen van het merk dat je nu rijdt en de verheerlijking ervan. Hoeveel topics je dat gedaan hebt (en nog steeds) is echt ongelofelijk.
17 mei 2024 om 13:03 #18552692Wappie 2 : laat ik slechts 3 van de heel vele reacties van forumposters vermelden :
6 juli 2018 om 10:51#18358112REAGEER
Anoniem 2 1
Quandor, bedankt voor de uitleg. Was wel even zoeken.7 juli 2018 om 13:38#18358143REAGEER
SMACDeelnemer
Hey Quandor. Gelukt, ontzettend bedankt om de uitleg en het geduldGr
SMAC
Vind ik leuk
21 augustus 2020 om 12:27#18386636REAGEER
FransSDeelnemer
23 5
Ben blij met deze mogelijkheid en uitleg. Voor mijn hobby moet ik regelmatig op plekken zijn die geen (goed) adres hebben (of huisnummer). Ging er vanuit dat je geen locaties in het infotainmentsysteem kon opslaan dus alles kwam uit m’n telefoon (met gefingeerd telefoonnummer). Nu kan ik coördinaten invoeren of een punt op de kaart zetten en dit punt in het systeem opslaan. Deze invoermogelijkheden worden niet genoemd in het Opel manual maar wel in die van Peugeot. Daarmee doen ze zichzelf maar vooral de gebruiker tekort.Dank je… goeie tip!
17 mei 2024 om 16:52 #18552694AnoniemLid sinds:
1 January 19703 van de vele? Laat me niet lachen. Jij hebt net zoveel verstand van een Opel Grandland, dan een kraai van een mistige lucht!
Bovendien zeil je steeds om de kern heen, namelijk: dat je die rotte hoogmoedige toon van je, eens wat moet aanpassen. Je enorme over het paard getilde zelfvertrouwen eens in de ijskast moet zetten. Je noemt me gewoon bij de forumnaam,(Hans GLX) of je houd je muil met: wappie 1 en 2. Je hebt het fatsoen van een bananenschil, en het inlevingsvermogen van een stoeptegel. Je bent niks meer dan een arrogante, schizofrene, gestoorde Narcist. Daarmee heb ik slechts beperkt en dus gecomprimeerd samengevat, wie jij bent, alias Floki.
17 mei 2024 om 19:24 #18552700@quandor en zijn spiegelbeeld Floki
Doel is als ex probleem GLX rijder mensen te waarschuwen meerdere keren na te denken hun zuur verdiende centen in deze wagen te pompen… Ze weten dan wat hen misschien wel te wachten staat. Is daar iets mis mee ? Nee. Ja ik herhaal het regelmatig.
Jij had een goeie, ik wou er ook ene. Zelfs dat vind je niet vanzelfsprekend, jij zelf ingenomen egoïstische gek.
17 mei 2024 om 20:08 #18552702Wappie1 : zoals ik al eerder schreef, met jou zijn we wel een beetje klaar.
Wappie2 : je gaat het niet doen, maar je zou voor de grap toch eens terug moeten gaan naar de startpostings in dit forumonderdeel en dan elke keer een streepje zetten als je een topic tegenkomt waarin mensen aan jou bedekt of gewoon openlijk vroegen nu eindelijk eens te stoppen met de verheerlijking van je, inmiddels jullie, Geely produkt. Niet één, niet twee, mar vele forumleden.
Wat respect betreft in die postings : in het begin waren ze best wel respectvol naar jou en vroegen ze aan je of je nu steeds maar jouw nieuwe merk auto moest benoemen, maar naarmate je steeds maar jouw Geely produkt in topics die over de Grandland (X) gingen, bleef noemen en promoten, werd de toon die mensen gingen gebruiken inderdaad wat scherper. Ik neem aan dat jij vond en vindt dat dat allemaal aan die mensen lag en natúúrlijk niet aan jou?
Zelfs op het forum van het Geely produkt dat jij nu rijdt zijn er al mensen die jou de ambassadeur van dat merk noemen. Weer andere schreven @Hans ik ga het niet nog een keer uitleggen. Ook dat lag en ligt natuurlijk altijd en alleen maar aan die mensen en niet aan jou?
17 mei 2024 om 22:30 #18552709@quandor/Floki
jij hebt hier niks te beslissen…….. zeker niet over wie met wie klaar is.
Je zegt het wederom………. ik citeer “met jou zijn we wel een beetje klaar” Inderdaad, WE. Jij en uw alter ego, spiegelbeeld, ingebeelde vriendje….. noem het zoals je wil; uw dubbele identiteit, uw hersenspinsels Quandor alias FLOKI
Praat je ook tegen Floki als je alleen in de wagen zit ? Zie je hem dan daadwerkelijk of heb je hallucinaties, waanvoorstellingen ? Neem je iets daartegen of daarvoor ? Zijn er dan nevenwerkingen ?
Ik ben echt met je begaan. Ben je nog wel veilig ? Ik heb de indruk dat het steeds slechter met je gaat. Je zal wel zeggen dat het heel goed met je gaat maar ook dat is normaal hoor. Je zit namelijk nog in de ontkenningsfase….. Komt misschien nog wel goed. Mettertijd, veeeel tijd.
17 mei 2024 om 22:30 #18552710AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nergens heb ik op dit Opel forum, (en ik beperk me daarmee uiteraard tot het Grandland forum) zulke negatieve, hoogmoedige, ja zelfs onbeschofte opmerkingen gelezen, dan van jouw alias Floki. Er zijn er inderdaad enkelen geweest, die het irriteerde dat ik het steeds over Volvo had. Maar niemand was daarbij onfatsoenlijk, of zoals jij gewend bent, kleinerend, onbeschoft. Er zijn er eigenlijk maar twee, die de grens van het fatsoen over gingen. Eigenlijk maar één natuurlijk, namelijk @quandor/ @Floki.
Ook je gepoch dat je “alles kan meelezen, ook foto’s kan bekijken” op het Volvo forum is gelogen. Je moet daar ingelogd zijn. Je kan al vreemde gast wel veel mee lezen, maar ook veel zaken zijn beperkt. Foto’s van persoonlijke aard kun je niet zien. En persoonlijke Blogs kun je niet lezen. Bovendien is Volvo wel deel van het Geely concern, maar nog lang geen Geely product, zoals jij dat omschrijft. Ook hier lul je weer zoals gewoonlijk, uit je dikke nek!
En dat ze mij “de ambassadeur” noemen, heeft alleen maar betrekking tot de XC40. Omdat ik het Premium van deze Volvo, altijd kan onderbouwen, kritiek op de XC40 kan weerleggen, en al verschillende mannen heb overgehaald, een XC40, dan wel EX40 te gaan rijden.
17 mei 2024 om 22:34 #18552711Terug van het sjoelen of terug van de bingo?
Laat maar lekker die stress-ballon leeglopen, dan kan je straks weer ontspannen slapen.
Je zal van mij aan moeten nemen dat IK de berichten niet voor je ga opzoeken, maar ik heb de vingers van zeker 7 handen nodig om de berichten te turfen waarin mensen jou verzoeken te stoppen met je Geely product gepromoot.
Je maakt mij reuze nieuwsgierig : Als Geely niet het overkoepelende bedrijf is dat eigenaar is van jouw merk, wie dan wel?
17 mei 2024 om 22:40 #18552712weeral liegen………..
17 mei 2024 om 22:43 #1855271317 mei 2024 om 22:46 #1855271417 mei 2024 om 22:47 #18552715Chinees ???? Wie ????
Concurrentie aangaan met DACIA………… Dat was een merk wat ze hier helemaal weghoonden…. Zegt dan veel over de Opel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.