Grandland electric 2024

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland electric 2024

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 477)
  • Auteur
    quandor
    Deelnemer

Helaas, je hebt voor de zoveelste keer niet goed gelezen (wat tevens / blijkbaar en zoals nu ook weer een zéér gróót en aantoonbaar probleem is bij jullie Wappie1&2). Floki heeft gekozen voor een Amerikaans en Duits Ford forum, ik nog (bijna) niet.

jopsa
      Deelnemer

Wat interesseert me wat jij of hij kiest……  Je hebt blijkbaar nog steeds last van grootheidswaanzin, ofte , dikke nekkerigheid.

Het is bewezen dat jullie 1 en dezelfde zijn.  Roeptoeter verder, droeftoeter.

Van mij mag je op een Grieks of Japans forum zitten.  Zal me vette worst wezen gast.   Uw zever lees ik diagonaal.  Maak van uw laatste zin hierboven   “ik nu ook”.

Tot straks.  Groet aan uw andere “ik” als je in de spiegel kijkt.

Mag ik er nogmaals op wijzen dat er veel meer VW tiguan,  Mazda CX 5, Volvo XC40,  …………..rondrijden in deze streek ?

De Grandland x , grandland en nu ook de laatste versie laten op zich wachten.   Ze zitten waarschijnlijk ergens verborgen in één of ander groot magazijn tussen reserve-onderdelen.  De Kuga zie ik ook niet erg veel voorbij schieten.   Die Nissan is sterk verminderd in het straatbeeld en naar de Kuga moet je met een vergrootglas op zoek gaan…

@Hans
        GLX ; je deed zoals je steeds meldt uw GLX net op tijd van de hand.   Mensen die ik aanspreek, in het bezit van de grandland X, klagen steen en been over alles en nog wat.  Van motor, electronica over velgen tot zelfs een tankklep die helemaal niet meer sluit…  je kan het zo gek niet bedenken of het probleem is er.   Dan gaan ze eens janken dat er iemand bij een ander merk last had met de veren die de kofferruimte openen….   Was dat  het  enigeprobleem bij mijn GLX geweest, dan was ik een gelukkig GLX rijder geweest.

Ik geef gewoon corecte info omtrent wat bij mij allemaal fout ging.  En dat was heel wat.   Dan vindt iemand hier zich een hele kerel om dat te gaan tegenspreken.  Als je dan video’s wil doormailen geeft die beste man niet thuis….  net zoals OPEL deed.   De andere kant opkijken en niet thuis geven.   Video’s tellen volgens hen niet….

jopsa
        Deelnemer

@ Quandoki, Flodor, …….   (Quandor, Floki (wie weet wie ben je nog allemaal)    Vreemd dat Floki ZOGEZEGD naar een ander forum verhuisde en niet reageert op het forum  “groooooot nieuws”      Bel je hem eens ?    Hij zal niet opnemen want naar uw eigen nummer bellen zal waarschijnlijk niet lukken, misschien wel voice mail en dan kan je voor jezelf een berichtje inspreken.

quandor
          Deelnemer

Bericht van 17.32 uur :

[quote] Helaas, je hebt voor de zoveelste keer niet goed gelezen (wat tevens / blijkbaar en zoals nu ook weer een zéér groot en aantoonbaar probleem is bij jullie Wappie1&2). Floki heeft gekozen voor een Amerikaans en Duits Ford forum, ik nog (bijna) niet. [end quote]

Vervolgens roeptoeteren, roeptoeteren en roeptoeteren………… redelijk zielig. Ook jij veel plezier met de smurfen / schoenendoos auto (zoals ik een aantal berichten hierboven las).

Overigens : superdom / onintelligent van je om te verwachten dat iemand reageert terwijl  íe eigenlijk alleen nog maar op een Amerikaans en Duits forum aanwezig is en hier dus niet meer leest.

jopsa
            Deelnemer

nee, jij hebt gekozen voor dat forum.  Als het al waar is.    Je bent 1 en dezelfde.   DUIDELIJK AANGETOOND.   Blijkbaar lees jij niet goed…………..

quandor
              Deelnemer

Rest ook mij niets anders dan je veel plezier te wensen met je schoenendoos op wielen en voor degenen die meelezen nog één keer een filmpje van jou toen je klein was

https://www.youtube.com/watch?v=hkjGFAkNfqs

Anoniem

@quandor, Quakki, alias Flapdrol. Het blijkt opnieuw dat je geen enkel verweer hebt tegen mijn stelling. En Flapdrol/jij dus, is helemaal niet op een Amerikaans forum, want daar kom je zonder lidmaatschap niet eens in! Hij/jij kan zelfs niet hier op het Volvo forum meelezen, dan “alleen wat toegestaan is voor derden”. Voor foto,s te bekijken, en dergelijke, moet je aangemeld, en ingelogd zijn, met gebr. naam en wachtwoord. Je hebt alleen maar sterke verhalen, die kant nog wal raken. Buiten je hoogmoedswaanzin en je Dyslexie. Volvo for life!

quandor
                  Deelnemer

Wappie2, ga nu toch eens genieten van het leven en bezorg jezelf geen hartinfarct ot een Tia o.i.d.

Ik stuur ‘m wel een mailtje / PB tje, wellicht wil hij nog 1 keer een uitzondering maken en reageren. Wat je opmerking over Volvo betreft, kan ik alleen maar glimlachen. Alles wat ik wil kan ik daar, foto’s zien, reacties lezen, reacties posten etc. etc. Hoe leuk is het om jouw (Hans Eilander)  geneuzel te lezen over het brandstof verbruik. Topic op topic op topic op topic blijf je roeptoeteren over het gebruik en denk je nu écht dat het anderen boeit of jij nu 6,2, 6,5 of 6,7 liter per 100 Km verbruikt? Je blijft er echter maar over posten. Simpelweg om van te gieren en te brullen (lachen).

jopsa
                    Deelnemer

harDintfarct ??????   WTF…………….   gieren jongen, gieren……………….   gezien uw zinsbouw en schrijffouten ben je inderdaad dezelfde en 1 persoon met Vlokje alias Floki.   Wat bedoel je eigenlijk met al uw gelul ?   Uw Engels zal al niet veel beter zijn.  Holy shit.

jopsa
                      Deelnemer

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   ie verbeterde snel zijn postje hierboven

waaaaaahhahahahahahahahha

ie schreef inderdaad harDinTfarct

HHHHAHhahaahahahahahhahahaha

jopsa
                        Deelnemer

“Ik stuur hem wel een mailtje”……………..  Jongen toch.  Wat ben jij een echte geflipte schizofreen.

Ja, wellicht zal hij nog eens willen reageren………………….  gastje.  Wat een oelewap ben jij toch.    Sttraks reageer jij natuurlijk.   Je bent 1 en dezelfde;  Nogmaals, reeds aangetoond.

Hoe gek kan je zijn.  Hoe gek kan het hier worden.    Wat een gek worden hier getolereerd….

jopsa
                          Deelnemer

Quandor ???   Stuurde je uzelf nu al een PB ?   Niet vergeten he.  Je bent Quandor, maar ook Floki.  Nu begrijp ik waarom je meerdere profielen aanmaakte.  Je MOET DAT DOEN WANT ANDERS PRAAT NIEMAND TEGEN U.         Ik begrijp je nu.  Eenzaamheid en verstoten zijn kan hard zijn;  NEE, ik heb niet met je te doen.  Je doet alsof een een enorme vriendenkring en sociaal leven hebt.  Je bent “the leader of the band” maar eigenlijk stel je geen fluit voo ren dat weet je zelf ook.   Ik wens je een prettige reis op het Ford forum met uw alter ego, de FLOKI

jopsa
                            Deelnemer

Ben je er nog ?  Of al vertrokken ?

quandor
                              Deelnemer

Nee, ik ben nog geen lid van dat forum, ik heb nog geen account aangemaakt, Floki wel.

quandor
                                Deelnemer

13 mei 2024 om 20:29#18552530REAGEER
                                  jopsa/Wappie1Deelnemer
                                  44 43

“Ik stuur hem wel een mailtje”……………..  Jongen toch.  Wat ben jij een echte geflipte schizofreen.

Ja, wellicht zal hij nog eens willen reageren………………….  gastje.  Wat een oelewap ben jij toch.    Sttraks reageer jij natuurlijk.   Je bent 1 en dezelfde;  Nogmaals, reeds aangetoond.

Hoe gek kan je zijn.  Hoe gek kan het hier worden.    Wat een gek worden hier getolereerd

@Wappie1 / Hopsi : dáárvoor is de correctiemodus. Je kan dan eventuele typefouten corrigeren. Jij bezit die vaardigheid kennelijk niet, gelet op je zin hierboven:

[quote] Wat een gek worden hier getolereerd…. [end quote]

Een gek’ is enkelvoud, ‘worden hier……..’ wordt gebruikt voor meervoud.

Heb jij overigens BUSO onderwijs gevolgd en heb je daarvan een diploma gekregen of………..?

Anoniem

ik citeer Flapdrol1 @quandor: Topic op topic op topic op topic blijf je roeptoeteren over het gebruik en denk je nu écht dat het anderen boeit of jij nu 6,2, 6,5 of 6,7 liter per 100 Km verbruikt? Je blijft er echter maar over posten. Simpelweg om van te gieren en te brullen (lachen).

Je bent een verschrikkelijke gestoorde mongool @quandor! je hangt met leugens, bedrog, en beledigen aan elkaar. Je moet op het Volvo forum (aangemeld) ingelogd zijn, om foto’s, en persoonlijke blogs te kunnen bekijken. Dus je liegt dat je bast. Mijn verbruik zit nu op 5,7 L/100km. Ooit bij het inlopen 6,5L geweest. Maar met mijn zuinige rijstijl, kom ik over de 1:16 tot wel 1:17. Ik zou hier zo als bewijs, een foto van mijn boordcomputer kunnen plaatsen. En waar het op het Volvo forum, in het topic: “Het verbruik van de XC40” gaat, zie je hoe verschillend het onderlinge verbruik is. Logisch omdat de motoren en de rijstijl verschillend zijn. En jij bepaald of iemand dat boeit? Je bent gestoord.

Je kan niks onderbouwen, leeft van aannames, en veronderstellingen, en denkt dat jij hier de generaal van het Opel forum bent. Als je zo op de man, en zo dikwijls Off Topic zou gaan, bij het Volvo forum, was jij er allang door de Mods via een definitieve ban afgeflikkert.

quandor
                                    Deelnemer

@Wappie2 : ik heb meer gedaan dan mijn basisschool doorlopen en een rijbewijs BE en CE 95 behaald. Laat ik mij daartoe beperken.

jopsa
                                      Deelnemer

je zou het niet zeggen.  Kijk even in de spiegel en doe de groeten aan uw alter ego, Floki.

quandor
                                        Deelnemer

Heb ik gedaan, je krijgt de groeten terug.

jopsa
                                          Deelnemer

“wat een gek worden hier getolereerd”

Ja, ik schreef eerst “gekken”   Veranderde dat naar “gek”.   1 persoon dus die bestaat uit 2 gezichten.  Jij en uw alter ego Floki.

Ik vergat inderdaad het werkwoord aan te passen.  Deze mogelijkheid had je nog niet door he, Quandoki ??

Ik bedoel dus dat ik uiteindelijk vond dat er hier maar 1 echte gekaanwezig is.   Niet meerdere, we mogen niet veralgemenen.  Alhoewel….je telt wel voor 2 gekken.  Jij en je aliasje.  Je doet andere opgesloten gekken zelfs blozen jij.

Anoniem

Volgens mij heb je de laatste klas van de vroegere BLO niet eens afgemaakt, maar dat terzijde. Ook die oer stomme opmerking van je: Wat boeit het de mensen nu, wat er onder de motorkap zit? Denk jij nu echt, dat de echte autoliefhebber, klakkeloos een auto koopt, waar het zo,n ongeorganiseerde pestbende is, als bij Ford? Dat het niemand schijnt te boeien, hoe het er uitziet onder de motorkap? Je gaat hier gemakshalve zeker van jezelf uit? Dat blijkt wel duidelijk uit alle nonsens die je hier roept.

Waarom denk je dat topmerken, juist veel moeite doen, om hun motoren de mooiste vorm en kleur te geven? Zoals Ferrari, AMG, BMW, Audi, Volvo, enz. Jij bent echt niet van deze wereld. Je bent blijven hangen in Droomvlucht, die attractie op de Efteling. Maar je uiterlijk zal wel meer weg hebben van Laaf Lurk. Alhoewel een Zombie zou ook goed kunnen.

quandor
                                              Deelnemer

Roeptoeteren, roeptoeteren, maar goed, ook dan roeptoeter je want  als je ‘gekken’ veranderde naar gek, blijft worden érg fout taalgebruik. Samengevat :

wat een gek wordt hier getolereerd of

wat een gekken worden hier getolereerd.

Geen van beiden schreef je juist, maar gelet op je vermoedelijke BUSO achtergrond zal niemand hier het je echt kwalijk nemen, hooguit wat smakelijk lachen.

quandor
                                                Deelnemer

Grijns, ‘Papier hier’.

Vermoedelijk levert Volvo de zuigers ook in de door klanten te kiezen kleurtjes? Kunnen klanten zo nu en dan eens genieten van de mooie kleuren.

Anoniem

Hier een geheugensteuntje voor onze Flapdrol.. Tja, wie boeit het nou hé?

Volvo

Ferrari

AMG

Audi

quandor
                                                    Deelnemer

Mooi he? Zouden de eigenaren voor het wegrijden bij iedere rit even de kap openmaken om te genieten? Hi, hi, hi, vást wel.

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 477)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.