Graag uw mening over deze lampen

Forumindex Forums Modellen Astra Graag uw mening over deze lampen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17545833
    Juffer1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2006

      “even” langs de sloop….

      Sucses met zoeken en let bij het scoren van de multistekkers er wel op dat de pinnen op de juiste plek zitten :vertag

      #17545834
      oeshkar
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2009

        origineel gepost door Juffer1
        “even” langs de sloop….

        Sucses met zoeken en let bij het scoren van de multistekkers er wel op dat de pinnen op de juiste plek zitten :vertag

        ik hoor dat je ervaring hebt? en hoezo, pinnen op de juiste plek, dat valt toch wel in orde te maken?

        #17545835
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          De how to die hier op het forum staat heb ik destijds met Jim Numan gemaakt.

          Inmiddels heb zo’n 14 setjes van deze lampen gemonteerd voor diverse OF en ATC leden.
          De multistekkers die in de deuren zitten passen qua vorm wel maar de pin verdeling daarvan klopt niet. Nu zijn daar volgens anderen wel oplossingen voor maar zelf hou ik niet zo van dat geknutsel : het blijft wel je verlichting.
          De enige juiste multistekker vindt je oa in de Corsa C.

          Let er bij het doorknippen van de bekabeling die aan de multistekker zit ook rekening mee dat je minimaal 20 tot 25 cm lente moet hebben tot het uiteinde van de multistekker om deze op een normale manier te kunnen monteren.

          Een zeer uitgebreide How To vindt je trouwens hier :
          http://www.destampertjes.net/atc/phpBB2/viewtopic.php?p=60039#p60039

          Gr. Arjan

          #17545836
          oeshkar
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2009

            origineel gepost door Juffer1
            De how to die hier op het forum staat heb ik destijds met Jim Numan gemaakt.

            Inmiddels heb zo’n 14 setjes van deze lampen gemonteerd voor diverse OF en ATC leden.
            De multistekkers die in de deuren zitten passen qua vorm wel maar de pin verdeling daarvan klopt niet. Nu zijn daar volgens anderen wel oplossingen voor maar zelf hou ik niet zo van dat geknutsel : het blijft wel je verlichting.
            De enige juiste multistekker vindt je oa in de Corsa C.

            Let er bij het doorknippen van de bekabeling die aan de multistekker zit ook rekening mee dat je minimaal 20 tot 25 cm lente moet hebben tot het uiteinde van de multistekker om deze op een normale manier te kunnen monteren.

            Een zeer uitgebreide How To vindt je trouwens hier :
            http://www.destampertjes.net/atc/phpBB2/viewtopic.php?p=60039#p60039

            Gr. Arjan

            Ik heb die how-to gelezen ja, maar toch bedankt!

            Ok, dus de multistekker uit de Corsa-c… klopt het dat deze stekkers ook in de Vectra B en de zafira gebruikt worden? (ik dacht voor de centrale vergrendeling o.i.d.

            Maar toch, morgen maar even wat sloopbedrijven afbellen of ze wat van die auto’s hebben staan…

            #17545837
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              Oscar,

              Deze zelfde stekkers zitten ook in de Astra G, Vectra B en Zafira A waar ze in de deuren gebruikt worden voor de centrale vergrendeling.

              Echter hebben deze te weinig pinnen en de pinnen op de verkeerde plek zitten.

              Gr. Arjan

              #17545838
              oeshkar
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 August 2009

                hmm ok, maar die van de corsa die zitten bij de… lampen? deuren?

                #17545839
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  Bij de Corsa C worden ze ook gebruikt voor de koplampen

                  #17545840
                  oeshkar
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 August 2009

                    ok, thanks a million… morgen gelijk rondbellen of die dingen nog ergens op een sloop liggen…

                    #17545841
                    Juffer1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2006

                      Veel sucses !

                      Hopelijk ga je ze snel vinden :thumbup

                      #17545842
                      oeshkar
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 August 2009

                        zo, gelijk het eerste bedrijf had nog wel wat corsa’s C en combo’s staan (Pijffers in Raalte) en mijn missie is helemaal geslaagd daar

                        #17545843
                        Klanderman
                          Lid sinds:
                          29 March 2009

                          Zo weer een Depo gebruiker erbij:) Ze bevallen mij in ieder geval uitstekend. Heb overigens gewone h7 aansluiting. Gekocht bij SKG. Het oranje van de knipperlichten ligt niet aan het glas hoor dat is gewoon het oranje lampje zelf. Ben benieuwd naar de foto’s. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=107544&page=2 Nog een paar plaatjes van de mijne

                          #17545844
                          oeshkar
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 August 2009

                            Zo, lampen net binnen gekregen en even gekeken, ik wist dat ik een soort pasringen nodig had, alleen deze kosten ongeveer €12 de stuk bij de opel dealer… Zijn deze ringen ook geschikt om bijv. H7 mee vast te zetten? (Juffer1 misschien weet jij dit?)

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.