GPS werkt niet

Forumindex Forums Modellen Astra GPS werkt niet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18334170
    rsd82
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 December 2016

      Mijn GPS werkt al een aantal weken niet meer. Het er staat een streep door het icoontje van de GPS in mijn CD70 systeem.
      Ik heb de navigatie cd’s van 2014/2015 erin zitten.
      Iemand een idee hoe dit op te lossen?
      De handleiding van het radio geeft namelijk geen oplossing.

      #18334171
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Kijken of de blauwe stekker nog goed achter in de radio zit( deze is van je GPS antenne)

        Zo ja zal het in de bedrading naar je antenne of aan je antenne zelf liggen.

        #18548939
        FrankyS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2022

          De GPS van mijn Zafira Tourer bouwjaar april 2016 werkt niet meer. GPS denkt dat hij in de Adam-Opel-Strasse in Rüsselheim ( D) is.

          Dus iedere route vanuit Belgie is meer dan 380 km… In de garage werd reeds de antenne vervangen en de software upgedate en vlgs garagist zouden de kosten te hoog zijn om gans de Navi 950 te vervangen.

          Heeft er iemand dit al voorgehad?

          alvast bedankt voor de respons.

          #18548996
          astrid_fahrer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2010

            Ik heb het probleem zelf niet gehad maar familie wel. Daar werden ook een aantal voor de hand liggende dingen vervangen. Zonder resultaat.

            Uiteindelijk is de zekering(en) van de radio eens eruit gehaald en na 15 minuten terug geplaatst en prompt initialiseerde de NAVI weer en vond de satellieten weer en de Navi werkte vervolgens.

            Wellicht is dit bij jou al geprobeerd? Het kost in ieder geval niks en is makkelijk zelf te proberen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.