gordelhouder kapot, iemand een idee?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) gordelhouder kapot, iemand een idee?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254421
    jeroen_astra g
      Lid sinds:
      30 November 2004

      De gordel klikt niet meer in de houder bij de bestuurderskant, ik heb hem al open gemaakt. Maar dat staafje wat je zo op de foto ziet, geleidt niet goed in de sluisjes .




      Ik heb stap voor stap de foto’s genomen van de stappen hoe ik hem nu vast moet maken.

      #18095161
      marijnl1988
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 January 2012

        Goed schoonmaken en wd40 erop spuiten ???

        #18095162
        jeroen_astra g
          Lid sinds:
          30 November 2004

          ja dat heb ik al gedaan

          #18095163
          GRSBK
            Lid sinds:
            12 January 2011

            Na mijn weten komt deze met zon gare gordel houder niet door de APK, dus kijk eff op
            Een sloop of zoiets.

            #18095164
            Skloep
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 May 2008

              Tikje gehad?
              Heb hetzelfde gehad met mijn Corsa na een kleine aanrijding zonder schade, bleek dat de gordelspanner was aangesproken. Oplossing is op de sloop een andere, wel werkende te halen. Let er wel op dat het er eentje is waar ook weer een gordelspanner in zit, en dan ook electrisch aansluiten.

              #18095165
              jeroen_astra g
                Lid sinds:
                30 November 2004

                nee geen tikkie gehad, was opeens van de een op andere dag zo. En bij de sloop halen word ook lastig, moet dan een hele unit hebben, die stalen kabels lopen helemaal onder de stoel door.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.