goedkope eindemper vectra b (ebay of mp) wel of niet doen??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum goedkope eindemper vectra b (ebay of mp) wel of niet doen??

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240404
    g.klijn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 April 2005

      hallo ff een vraagje hier op het forum ik moet een nieuwe einddemper voor mijn vectra b station maar die kosten nogal wat terwijl je op e bay of marktplaats ze al hebt vanaf een 50/60 euro das ruim 100 goedkoper dan bijv. een bosal en ook 2 jaar garantie maar heeft er hier iemand ook ervaringen mee want het moet wel passen natuurlijk
      graag reactie of een goed ander alternatief mag ook

      bvd gijs

      #17908157
      nova….
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Voor die 100e meer heb je garantie… Voor 50 a 60e moet je maar afwachten wat je koopt.
        Het kan goed uivallen heb mijn einddemper gekocht voor tiental euro`s!

        #17908158
        speaker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2007

          die einddemper van mijn b had ik ook van ebay.de
          Is gewoon de zelfde als de originele , alleen had ik dan de dubbele pijp (2,5V6) versie op mijn dieseltje !!

          #17908159
          g.klijn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 April 2005

            ik ga het wel gokken denk ik vectra is ook geen superwagen meer na 310.000 km en voor 60 euro kan ik er 3 kopen voor de prijs van een orginele

            gr gijs

            #17908160
            Angel-eyes
              Lid sinds:
              16 December 2008

              Ik heb een einddemper gekocht van ta-technix met een dubbele uitgang van 76 mm recht naar achter. Kwam ik mooi mee in de knoei met de steunen van de trekhaak. Als je geen trekhaak hebt komt het altijd wel goed.

              #17908161
              koenelsenaar
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 April 2010

                En op winparts.nl? Daar kostte mijn einddemper voor Astra F slechts 39 euro ;)

                #17908162
                wpee
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 October 2004

                  Op de duitse ebay zijn ze echt goedkoop. Ik heb ondertussen al verschillende dempers van verschillende leveranciers gebruikt (bosal, kwitfit, heuts, dealer etc) en ze zijn allemaal even snel weer kapot. Dus praat me niet over slechtere kwaliteit, die van BOSAL waren bi mij niks beter.

                  Momenteel rij ik met een middendemper van 52 euro uit duitsland, IN NL kost dat 240 euro bij de dealer. Nou garantie of niet, ik kan er 4 onder leggen voor die prijs, dan zijn we 20 jaar verder……………. ik denk dat de BOSAL dat niet houdt!

                  Let op: verzendkosten kunnen uit duitsland wel tegen vallen. zeker met langere onderdelen. Altijd even goed checken, dan wel vragen via de mail! Als je aan de grens woont zoals ik, kun je wel af laten leveren in duitse pakketshop en daar ophalen, vaak zijn verzendkosten in duitsland zelf extreem laag (of niets;)

                  gr Wim

                  #17908163
                  g.klijn
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 April 2005

                    ja en ik heb een mooie gezien op e bay van een v6 met chrome eindstukken als het goed is past dat toch ook wel op een 16.16v ik dacht dat alleen diesel andere maten en aansluitingen had toch??

                    gr gijs

                    #17908164
                    speaker
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 March 2007

                      @g.klijn wrote:

                      ja en ik heb een mooie gezien op e bay van een v6 met chrome eindstukken als het goed is past dat toch ook wel op een 16.16v ik dacht dat alleen diesel andere maten en aansluitingen had toch??

                      gr gijs

                      Ik had onder mijn dieseltje ook een V6 pijp zitten , en die paste perfect…..
                      Ook via ebay.de voor 6 tientjes !

                      #17908165
                      g.klijn
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 April 2005

                        oh nou maak je me weer aan het twijfelen ik dacht wel dat er meer soorten waren had ik volgens mij ergens hier op het forum gelezen kan het alleen ff niet meer vinden

                        nou miss dat iemand het zeker weet ik heb nog geen haast zit nog maar een klein gaatje in je hoort het bijna niet en apk is voorlopig nog niet

                        gr gijs

                        #17908166
                        Famempeters
                          Lid sinds:
                          8 March 2008

                          alle eind dempers van de Vectra b zijn gelijk , alle met montage flens enige verschil is dat je een v6 demper hebt met 2 eind pijpen en die past ook dus nogmaals er is geen verschil van een 1600,1800 of 2.0 liter en ook niet sedan of station alle gelijk .vertrouw je het niet kijk alle b,tjes ff na op http://www.hbase.n

                          Bert

                          #17908167
                          speaker
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            8 March 2007

                            @Famempeters wrote:

                            alle eind dempers van de Vectra b zijn gelijk , alle met montage flens enige verschil is dat je een v6 demper hebt met 2 eind pijpen en die past ook dus nogmaals er is geen verschil van een 1600,1800 of 2.0 liter en ook niet sedan of station alle gelijk .vertrouw je het niet kijk alle b,tjes ff na op http://www.hbase.n” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            Bert

                            Precies !! :thumbup

                            #17908168
                            sw_reijnders
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              27 October 2005

                              @Famempeters wrote:

                              alle eind dempers van de Vectra b zijn gelijk , alle met montage flens enige verschil is dat je een v6 demper hebt met 2 eind pijpen en die past ook dus nogmaals er is geen verschil van een 1600,1800 of 2.0 liter en ook niet sedan of station alle gelijk .vertrouw je het niet kijk alle b,tjes ff na op http://www.hbase.n” onclick=”window.open(this.href);return false;

                              Bert

                              nope

                              de 1.6 8v en 1.7td hebben een schuif flens.
                              en die passen niet op de rest!!! :vertag

                              #17908169
                              g.klijn
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                29 April 2005

                                kijk nou is het duidelijk!!!!! bedankt allemaal voor de reactie ik kan gaan bestellen

                                gr gijs

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.