goedemiddag, Ik ben Rick

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik goedemiddag, Ik ben Rick

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258938
    ricksmits
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2013

      Goededag, Mijn naam is Rick Smits, ben 21 jaar en kom uit het zuidelijke eindhoven!
      Als beroep ben ik tot voor kort ( na 6 jaar gewerkt te hebben ) Autoschade hersteller/ plaatwerker en vrije tijd spuiter geweest. echter ben ik vanwege een zwaar ongeluk in 2008 arbeid ongeschikt geraakt en deels afgekeurd. zodoende ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging.. alleen weet ik begon niet wat ik moet!

      Ik rijd sinds kort een Opel Astra G Coupe 1.8. Enorm blij mee en al snel begonnen met sleutelen..

      mijn doel is om een strakke, sportieve auto neer te zetten. Zo orgineel mogelijk en zonder minpunten..

      zo zaten er bij aankoop een paar deukjes in, niks aparts voor een auto uit 2002 maar die waren er binnen een dag uit
      Zo ook de auto een paar cm verlaagd maar vooral heel subtiel.
      Nieuwe koplampen omdat de oude lichtelijk verweerd waren en even de remklauwen opgeknapt.

      Geen idee waar ik m neer moet zetten hier,, ik ben me nog even aan het orienteren.

      alvast bedankt voor de kleine feitjes die ik hier heb op kunnen zoeken en mocht ik vragen van andere kunnen beantwoorden ben ik daar uiteraard toe bereid.

      #18156564
      theunm
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Welkom

        Je project kun je kwijt bij de verbouwingen.
        en anders bij astra

        en vragen over techniek bij de respectievelijke subfora

        #18156565
        turbootje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          welkom.. heb je ook foto”s ??

          #18156566
          ricksmits
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 June 2013

            staan bij wat heb je vandaag gedaan, ben nog nieuw.. excuses

            #18156567
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.