Goededag, Mijn naam is Rick Smits, ben 21 jaar en kom uit het zuidelijke eindhoven!
Als beroep ben ik tot voor kort ( na 6 jaar gewerkt te hebben ) Autoschade hersteller/ plaatwerker en vrije tijd spuiter geweest. echter ben ik vanwege een zwaar ongeluk in 2008 arbeid ongeschikt geraakt en deels afgekeurd. zodoende ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging.. alleen weet ik begon niet wat ik moet!
Ik rijd sinds kort een Opel Astra G Coupe 1.8. Enorm blij mee en al snel begonnen met sleutelen..
mijn doel is om een strakke, sportieve auto neer te zetten. Zo orgineel mogelijk en zonder minpunten..
zo zaten er bij aankoop een paar deukjes in, niks aparts voor een auto uit 2002 maar die waren er binnen een dag uit
Zo ook de auto een paar cm verlaagd maar vooral heel subtiel.
Nieuwe koplampen omdat de oude lichtelijk verweerd waren en even de remklauwen opgeknapt.
Geen idee waar ik m neer moet zetten hier,, ik ben me nog even aan het orienteren.
alvast bedankt voor de kleine feitjes die ik hier heb op kunnen zoeken en mocht ik vragen van andere kunnen beantwoorden ben ik daar uiteraard toe bereid.