Goede vermelding Levering Op-COM

Forumindex Forums Overige Op-Com Goede vermelding Levering Op-COM

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250998
    Astra H OPC-Line
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 December 2011

      Bij deze wou ik ff vermelden dat ik via Vagcom uit Zoetermeer een Op-Com heb besteld.
      Nu blijkt dat er op internet een dubbelganger rondloopt die zijn gegevens misbruikt.
      Ik heb hem besteld bij Rob en met een telnummer erbij 06-52117710.
      Ik wil bij deze Rob nog van harte bedanken.
      Heb hem ook zelf aan de lijn gehad en hij heeft mij goed geholpen.
      Dus heb je er een nodig kan gewoon bij Vagcom vragen naar Rob.

      #18052081
      iquick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2011

        +1 :thumb

        #18052082
        Astra H OPC-Line
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 December 2011

          Zojuist nog Contact gehad met Rob waar ik mn op com van heb.
          Super kerel hij heeft me geholpen met de installatie van de op com.
          Paar minuutjes en het was gepiept.
          Super bedankt en zoals al eerder gezegd dit is een vertrouwd adres.
          Dus voor degene die op zoek is naar een op com voor betaalbare prijs ga naar Rob vagcom!!!

          #18052083
          h67racing
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 August 2008

            Ok, goed dat er nog mensen zijn die nog te vertrouwen zijn :thumb
            Hoeveel kost hij daar? Ben nog op zoek voor een astra h station 1.8 16v van 2005
            Weet iemand overigens waar ik de aansluiting kan vinden en past de op com van Rob op mijn astra?

            #18052084
            robin6833
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 June 2012

              ben ook wel benieuwd naar wat die kost:) de mijne werkt niet, komt van ebay..

              #18052085
              Astra2010
                Lid sinds:
                27 July 2012

                @robin6833 wrote:

                ben ook wel benieuwd naar wat die kost:) de mijne werkt niet, komt van ebay..

                Kijk eens op Ebay.de en zoek op 150528380007

                Matthias heeft al duizenden goede referenties en het kost maar 25 euro geheel compleet met verzendkosten naar Nederland. Je hem wel vragen naar de link met nederlandstalige software. Trouwens even googlen je hebt het ook..
                Die van mij heeft me tot op heden nooit in de steek gelaten en ik ben echt niet de enige. Gewoon een zwaar Duitse kwaliteit.

                TT

                #18052086
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Dat van ebay ook van de bovenstaande werkt wel, maar stukken slechter als een opcom clone.

                  #18052087
                  Corsa_GSi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Die van de Ebay link werkt alleen op oudere computers met een serieele poort (rs232)!!

                    Op-Com werkt gewoon via USB.

                    Ik zie op Marktplaats trouwens niets staan op dit moment of kijk ik verkeerd :hmmz

                    #18052088
                    Basshoven
                      Lid sinds:
                      30 May 2012

                      @Astra H OPC-Line wrote:

                      Ik heb hem besteld bij Rob en met een telnummer erbij 06-52117710.
                      Heb hem ook zelf aan de lijn gehad en hij heeft mij goed geholpen.
                      Dus heb je er een nodig kan gewoon bij Vagcom vragen naar Rob.

                      Deze even bellen?
                      Hij staat er inderdaad op dit moment even niet op.

                      of deze staat op marktplaats.
                      http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-diversen/gereedschap/m582070136-nieuwe-op-com-obd-opel-diagnose-interface-nl-versie.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      #18052089
                      Astra2010
                        Lid sinds:
                        27 July 2012

                        @Corsa_GSi wrote:

                        Die van de Ebay link werkt alleen op oudere computers met een serieele poort (rs232)!!

                        Op-Com werkt gewoon via USB.

                        Je hebt ze ook met USB aansluiting voor 25 euri’s, het is maar wat je wilt. Zie bijvoorbeeld Ebay.com en zoek artikel 170860520769. Ze verkopen versie 1.39 of de aller nieuwste versie dus goed voor Nederlands en anders makkelijk te updaten via software zoals van digitale chaos :-)

                        Op Ebay is het Nu kopen en incl. verzendkosten nog geen 25 euro.
                        Belangrijkste is dat het verzekerd is door Ebay mocht het niet werken. Tegenwoordig weet je maar nooit met die oplichters die je eerst moet betalen om wat te kunnen krijgen.

                        Andere goedkopere methoden altijd welkom voor onze Opel-Club.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.