Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Goed bezig bij VW!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 oktober 2015 om 13:16 #18297170
Accubakje`s zijn voor droogkloten zonder emotie en gevoel.
Auto`s met verbrandingsmotoren hebben een ziel, geven je een goed gevoel en zijn voor echte kerels.
Start maar eens een muscle car uit de goede ouwe tijd dat een auto nog pk`s had.
Een en al emotie!!
Vroeger waren de schepen van hout en de mannen van staal.
Tegenwoordig zijn de schepen van staal en de mannen van hout.
En de mannen van hout rijden met accubakje`s. :D king::jerry :jerry :kewlpics :agent
7 oktober 2015 om 13:22 #18297171Tot de dag daar is dat de emotie omslaat naar janken omdat je aan alle kanten wordt ingehaald door accubakjes. Nog veel vroeger stampten voertuigen en die vraten kolen en je kreeg er een zwarte bek van, dat waren dan zeker helemaal echte mannen die daar in reden he?? Hahahaaaah lamunielachu :jerry :jerry :jerry
7 oktober 2015 om 14:22 #18297172@jethro wrote:
Accubakje`s zijn voor droogkloten zonder emotie en gevoel.
Auto`s met verbrandingsmotoren hebben een ziel, geven je een goed gevoel en zijn voor echte kerels.
Start maar eens een muscle car uit de goede ouwe tijd dat een auto nog pk`s had.
Een en al emotie!!
Vroeger waren de schepen van hout en de mannen van staal.
Tegenwoordig zijn de schepen van staal en de mannen van hout.
En de mannen van hout rijden met accubakje`s. :D king::jerry :jerry :kewlpics :agent
Ik hou van oude auto’s, maar de fossiele brandstoffen raken op, dus hoe meer elektrische auto’s er rond gaan rijden, hoe meer benzine er over blijft voor de liefhebbers van oldtimers :thumbup
Dus ik vind het raar dat jullie de nieuwe technieken niet aanmoedigen.
7 oktober 2015 om 15:05 #18297173Kan allemaal wel zo zijn….
Maar daarom kwam ik ook met geboortebeperking, niet alleen voor Nederland maar voor de HELE wereld.Kunnen wij; de echte liefhebbers vrij en vrolijk doorknallen met onze auto`s. :thumb :thumb
7 oktober 2015 om 15:13 #18297174Er is nog zo giga veel olie, dat zal voorlopig de beperking niet zijn, recent zijn in Amerika velden in kaart gebracht die nog meer olie bevatten dan het hele midden oosten. Het ligt alleen zo diep dat het boren een stuk lastiger is, voorheen onmogelijk zelfs.
Geen olie is ook geen plastic, dus daar liggen nog wel meer belangen.
7 oktober 2015 om 15:17 #18297175tja … Tesla in 3.5 sec naar 100km/h (origineel!!!) :wtf
maar ik zie mezelf ook wel meer als ‘petrolhead’ in mijne commo met een motor die mij al meer gekost heeft
dan een arm en een been tesamen om dan aan de lichten op uw kloten te krijgen
van een auto voor mannen van hout :cry12 oktober 2015 om 12:33 #182971763,5tellen naar de 100.
En toch maar 13seconden op 400meter.
Boven de 100is ie niet veel meer waard namelijk.
3minuten elke keer om te (ont)stekkeren.
Ja wij hebben ook electrische en plug-in hybrids rijden hier.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
13 oktober 2015 om 07:58 #18297177@commo 67 wrote:
tja … Tesla in 3.5 sec naar 100km/h (origineel!!!) :wtf
maar ik zie mezelf ook wel meer als ‘petrolhead’ in mijne commo met een motor die mij al meer gekost heeft
dan een arm en een been tesamen om dan aan de lichten op uw kloten te krijgen
van een auto voor mannen van hout :cryTja, da’s het voordeel van een elektromotor. Die heeft gelijk vanuit stilstand z’n maximale koppel.
13 oktober 2015 om 09:24 #18297178Ja alleen boven de 100 is het op.
En je batterij gaat zeeeeerrr snel leeg.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
13 oktober 2015 om 09:45 #18297179je moet er dan toch maar juist naast staan aan de verkeerslichten! :???: haha!
13 oktober 2015 om 10:02 #18297180@wim-v6 wrote:
Ja alleen boven de 100 is het op.
En je batterij gaat zeeeeerrr snel leeg.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ja, maar toch krijgen ze van mij punten voor het feit dat ze het tenminste aandurven om elektrisch te zijn, als enige in hun klasse. Iemand moet de pionier zijn. Heel slim van ze juist, ze doen nu juist de ervaring op die geen enkel ander merk op doet en op het moment dat alles elektrisch wordt, dan zijn zij de gene die er rijk mee zijn geworden.
Net als Toyota met de Prius, je kunt zeggen wat je wilt van die auto, de eerste Prius was enorm ruk, maar ze hebben er wel succes mee en alle andere merken waren eigenlijk te laat.
13 oktober 2015 om 10:23 #18297181@commo 67 wrote:
je moet er dan toch maar juist naast staan aan de verkeerslichten! :???: haha!
En dan maar hopen dat er veel verkeerslichten zijn, want op het eind is zijn accu bijna leeg of houd gozert er opeens mee op omdat hij actieradiusangst heeft. :D king:
En wie als een dwaas te keer gaat word aan de kant gezet door oom agent. ;):jerry :jerry :thumb
13 oktober 2015 om 12:54 #18297183@TedMechanic wrote:
@wim-v6 wrote:
Ja alleen boven de 100 is het op.
En je batterij gaat zeeeeerrr snel leeg.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ja, maar toch krijgen ze van mij punten voor het feit dat ze het tenminste aandurven om elektrisch te zijn, als enige in hun klasse. Iemand moet de pionier zijn. Heel slim van ze juist, ze doen nu juist de ervaring op die geen enkel ander merk op doet en op het moment dat alles elektrisch wordt, dan zijn zij de gene die er rijk mee zijn geworden.
Net als Toyota met de Prius, je kunt zeggen wat je wilt van die auto, de eerste Prius was enorm ruk, maar ze hebben er wel succes mee en alle andere merken waren eigenlijk te laat.
Toyota succes met de Prius?
Wel een klein beetje, want ze kregen hulp van die groene kabouters met geitenwollensokken op sandalen.
Das een feit!
Want die kochten zo`n Prius niet om de aarde te redden ( een klein beetje ) maar om hun geweten gerust te stellen.
Nu ze met een Prius onderweg tuften, had men geen schuldgevoel dat ze het milieu belasten.
De experts weten wel beter. ;)
De zakelijke rijder tuft er mee rond vanwege de lage bijtelling, maar ze gassen er mee of de duivel hun op de hielen zit.
Net als met die windmolens, daar doet men net zo.
Dat kost miljarden en miljarden, en het is weg gegooid geld, geld wat er hier ook door heen gejaagd gaat worden.
Het gaat om 18.000.000.000,- voor die windmolens in zee. :fy1 :fy1:thumb
13 oktober 2015 om 13:54 #18297182Geld verdampt niet he, komt weer terug als werk. Het is gewoon banen maken en mensen bezighouden, niet meer niet minder. Duistere is dat alleen een groepje stink lobbyisten er erg rijk van worden, betaald door de burger en uitgegeven door “vadertje staat” met een gat in zijn hand. Mafketels/Lobbyisten zitten zelf notabene ook in de politiek (zie de vele bijbaantjes die niet eens netjes doorgegeveb worden, voornamelijk stink VVD’ers kunnen hier nogal wat van), dus naar eigen zeggen alles naar de hand zetten om vervolgens je eigen waanideeen door te drukken. Zo rolt de wereld nou eenmaal. Correctie inderdaad: Zowat iedereen in de politiek doet dit.
Money rules you.13 oktober 2015 om 14:44 #18297184Niet alleen de stink VVDèrs hoor.
Bij D66, PVDA, en het CDA doen ze het ook, en vergeet de rest niet.
Trouwens de VVD word door de PVDA gegijzeld, das een feit.
Sinds 2002 toen de hele politiek Fortuyn aan het demoniseren ging, heb ik nooit meer gestemd.
Wat een ratten zijn het. :vertag13 oktober 2015 om 15:07 #18297185@commo 67 wrote:
je moet er dan toch maar juist naast staan aan de verkeerslichten! :???: haha!
Je moest eens samen op gaan op die autobahn.
Hij ging als een malle naar 140 / 150.Daarna was mijn vermogensloze fossiele brandstof gestookte machine weer de baas.
Al die downsize motoren zijn ook maar tot een bepaalde snelheid snel.
Een 180pk 270nm polo kan mijn V6 lekker bijhouden tot 120, daarna is het op.
Het verbaasd mij dat bij de fabriekscijfers er vaak verrot snelle 0-100 tijden staan maar wel een zeer beperkte topsnelheid.
Voor een motor met een gelijk vermogen en koppel maar dan 1400cc cc minder als mijn ouwe “slurpende” V6.
waarom “slurpende”, simpel omdat de downsizers in de praktijk nauwelijks zuiniger zijn als mijn Slurper.
Modern / Nieuw is niet altijd beter.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
14 oktober 2015 om 10:19 #18297186AnoniemLid sinds:
1 January 1970hier wordt net gedaan of de elektrische auto van de laatse jaren is…..
de eerste was van 1835
tot nog toe heeft elektrisch het moeten afleggen
dus zo gek heeft die verbrandings motor het niet gedaan
en zal het voorlopig nog wel even blijven doen ook ;)er zijn natuurlijk zat mensen (ook hier) die ten koste van alles
hun mening er door willen drukken :puketzt zullen er ook vast wel dingen gaan veranderen
omtrent het vervoer..
maar dat is volgens mij niet in de nabije toekomsthttp://www.anwb.nl/auto/themas/elektrisch-rijden/elektrische-autos/historie-elektrische-auto” onclick=”window.open(this.href);return false;
14 oktober 2015 om 11:48 #18297187@louwe 16 klepper wrote:
er zijn natuurlijk zat mensen (ook hier) die ten koste van alles
hun mening er door willen drukken :pukeIk ga er even van uit dat je hierbij op mij doelt, maar als je zo naar mijn reacties kijkt, dan heb je mijn standpunt niet goed begrepen.
Ja, ik verdedig hier de elektrische auto, maar niet omdat ik een boomknuffelaar ben die graag met het milieu bezig is. Ook niet omdat ik zelf een elektrische auto heb of ook zelfs maar eentje zou aanschaffen. Ook heb ik geen aandelen in Tesla.
Het enige reden waarom ik Tesla verdedig, is omdat ik vind dat iedereen hier onterecht negatief is erover. Ik stoor me vooral heel erg aan de bekrompen denkwijze waarbij alles anders dan een ICE slecht is en “voor mannen van hout” of whatever voor onzin.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het elektrische voertuig niks nieuws is, maar er is nog geen enkele elektrische auto geweest die op grote schaal een succes was, voordat Tesla ermee op de proppen kwam. Daar heb ik respect voor, omdat je lef moet tonen om iets anders te durven doen dan de rest. Ook al valt er nog veel te zeggen over de prestaties, betrouwbaarheid en vooral actieradius.
Het gaat mij er ook helemaal niet om dat die batterijen ook slecht zijn voor het milieu en dat soort dingen. Het gaat mij puur om de techniek die ik interessant vind. Niks meer, niks minder.
En ik vind het wel erg gemakkelijk van iedereen hier om dat meteen af te kraken, alleen al omdat het geen ICE heeft. Ik hoor Wim bijvoorbeeld zeggen dat de elektrische auto zich eerst maar eens moet bewijzen voordat hij er 1 zou kopen. Zo denk ik er ook over, maar als iedereen er zo over denkt, zal de elektrische auto nooit de kans krijgen om zich te bewijzen. Dus je kunt nu Tesla wel constant afkraken, maar zij blijven wel bezig met hun ontwikkelingen en over een paar jaar zullen die een auto hebben die zich wel kan opboksen tegen de conventionele auto’s met ICE. De andere merken zijn dan te laat en hebben niet de ervaring die Tesla tegen die tijd wel heeft opgebouwd.
Ik vind het jammer dat door veel mensen de elektrische auto gelijk wordt gezien als auto voor boomknuffelaars en what not, terwijl dat voor mij totaal niet het punt is.
Probeer nooit technische ontwikkelingen belachelijk te maken. De eerste auto met een ICE kon ook lopend ingehaald worden en was lang niet zo betrouwbaar als paard en wagen, maar als iedereen er in die tijd zo over dacht als jullie nu, dan hadden we nu nog steeds een paard voor onze Astra staan.
14 oktober 2015 om 12:58 #18297188De consument kan maar 1 keer zijn geld uitgeven, en heeft helemaal géén zin om een proefkonijn te zijn.
Als de accubakje`s pak hem beet 1000 km op een volle lading kan afleggen, pas dan gaan Truus en Henk deze aanschaffen.
Nu kopen vooral het bedrijfsleven en de overheid deze accubakje`s, en niet te vergeten de groene kabouters met gewetens bezwaren.
En……………………………..de mannen van hout :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :wors :wors :wors :wors :worsTrouwens heb een nieuwe topic, heb je al gezien? :D king:
En dan nu terug naar…………………………………..het VW geleuter. ;) ;) :thumb
14 oktober 2015 om 14:16 #18297189De Tesla is ook alleen interessant voor meer bedeelden en het bedrijfsleven.
Bedrijven krijgen zo meer dan de helft van de aanschaf terug in kortingen en subsidies.
Zo kost de Tesla van 103.000euro nog maar 47.000 werkelijke euro’s.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
15 oktober 2015 om 12:20 #18297190Maar dat betaal je terug met de gereden kilometers?
En verkoop binnen 5 jaar moet je de BPM en BTW alsnog betalen?De Roverheid belast de auto op diverse manieren, men gooit daar een idioot bedrag er op BPM en daar weer 21% BTW over.
Vroeger had je de Jaguar XJ220, koste 1.8.00.000,- gulden.
De Roverheid pakt de koper met 800.000,- oftewel de Roverheid pakt cq rooft de koper van 800.000,- keiharde guldens!!-offtopic
15 oktober 2015 om 13:57 #18297191WTF zijn guldens? :wtf
15 oktober 2015 om 15:57 #18297192Tjemig de pemig, voor die 800.000 koop je een villa in het buitenland, eindeloos veel brandstof en tickets om er tig keer per jaar vakantie te vieren met de XJ220. Nee, de Roverheid is inderdaad erg goed bezig om geld binnen Nederland te houden, NOT! :puke BTW is toch al genoeg over de auto, waarom nog dubieus veel BPM overheen. Lekker iedereen met geld wegjagen, heel erg slim. Daarom in Nederland alleen maar klein gemotoriseerde en basisuitvoering auto’s. Ga de grens over en meteen dikke wagens in leuke uitvoeringen. Roverheid, dommer kunnen we niet zijn, wel debieler.
15 oktober 2015 om 17:29 #18297193AnoniemLid sinds:
1 January 197015 oktober 2015 om 17:32 #18297194Den Belg reed in de jaren zestig/zeventig in dikke bakken uit de USA, den Hollander had een flessenschraper om het laatste vla uit de fles te schrapen.
Tja in die dagen had je ook nog weeldebelasting, o.a. op hoe kan het anders: auto`s, koelkasten en zelfs een speelgoedtrein.
En verkeersminister Tjerk Westerterp ( wie kent hem nog? ) die riep in de jaren zestig: Den automobilist is net een meelzak, elke keer als je slaat blijft hij stuiven.
En ene Ruud Lubbers en Hanja Mayweggen stonden een keer leuk afgebeeld op een tekening.
Hanja Mayweggen melkte de heilige koe ( een VW kever ) en Ruud Lubbers schreeuwde: KOM op MAY, er kan nog VEEL meer uit!!Ja dat uitmelken, uitpersen, beroven van de ingezetenden in ons Holland is al eeuwen aan de gang, en dat houd nooit meer op.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.