Goed bezig bij VW!!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Goed bezig bij VW!!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 194)
  • Auteur
    Berichten
  • #18297095
    commo 67
    Bijdrager
    • Topics 7
    • Reacties 398
    Lid sinds:
    14 December 2013

    Wow wat zitten we kort op de bal zeg!
    ik bedoel alleen als iedereen alle bomen gaat vellen, dat wij dan ook met een probleem zitten!
    en het is niet COMMO 76
    maar commo 67

    #18297096
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    @commo 67 wrote:

    Wow wat zitten we kort op de bal zeg!
    ik bedoel alleen als iedereen alle bomen gaat vellen, dat wij dan ook met een probleem zitten!
    en het is niet COMMO 76
    maar commo 67

    Awel commo 67,…

    Kort op de bal??
    Kwam dat zo over dan?
    Ik begrijp je heus wel, maar omdat we in slap geouwehoer zitten reageer ik wel eens anders dan anders.

    #18297097
    nova….
    Bijdrager
    • Topics 201
    • Reacties 6018
    Lid sinds:
    30 June 2004

    @Dolby wrote:

    @John, Nooit vertrouwen gehad in VW. Het zijn namelijk volkwagens. En die zijn gewoon niet te vertrouwen. ;)

    @nova…. wrote:

    (V)ertrouwen (W)eg

    Hier ook jos ;) :thumb

    #18297098
    trashmetal
    Bijdrager
    • Topics 16
    • Reacties 6108
    Lid sinds:
    1 February 2007

    Op het nieuws gehoord dat ze bij audi ook met de billen bloot moeten
    dan zal het bij skoda en seat ook wel foute boel zijn met de 2.0 tdi modellen :wors :jerry

    Combo c y17dtl Tuning work in progress :yahoo:

    #18297099
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    Bij de VAG zal men wel gedacht hebben: u vraagt wij draaien. ;)

    Die groene kikkers met geitenwollensokken op sandalen stellen de milieu eisen elk jaar scherper.
    Omdat die veel te veel macht hebben ( waarom eigenlijk? ) speelde VAG mee.
    Ze zullen wel gedacht hebben: Krijg de &*#@!!
    Oftewel FUCK YOU!
    Geef ze geen ongelijk.

    Als men echt bezorgd was vanwege het milieu, dan was er een geboortebeperking ingesteld.
    Nu héél Europa volstroomt met economische gelukszoekers is het milieu probleem opeens……………………………….er niet?
    :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :wtf

    #18297100
    Anoniem
    • Topics 4
    • Reacties 567
    Lid sinds:
    1 January 1970

    Het einde van dit verhaal is nog zeker niet in de het zicht..want de VAG GROUP verkocht deze motoren ook grif aan andere constructeurs!!!! We gaan spannende tijden tegemoet :jerry

    De Geitenbreier en zijn geliefde commune, kunnen nog wat op hun twee oortjes slapen,want er zullen nog wel wat lijken uit de last vallen en dan is de zaak ineens opgeklaard….allen rijden we dan weer met Paard en kar :wtf . Dit doet me ineens aan denken,in de schuur staat nog een hooiwagen…hmmmmmm eventueel met verlaging en of vette alu’tjes(min 33″ ‘ers) eronder en natuurlijk met Max,de Brabantse bruine ,voor de kar…Yeah…power mannen poweeeeeeeeeeeeer . (hopelijk komen die Geitenbreier’s nu niet met een belasting af…want Max heeft de onhebbelijke gewoonte om regelmatig een stevige “drop” te laten vallen..meestal gepaard gaande met een een aardig “frotteke”™ :swear . Valt dat trouwens onder …milieudelicten?????)

    #18297101
    Vannos
    Bijdrager
    • Topics 23
    • Reacties 2101
    Lid sinds:
    14 November 2010

    http://www.autoweek.nl/nieuws/34468/volkswagen-stopt-met-verkoop-diesels-in-nederland” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Calibra 3.0V6 Iceland

    #18297102
    commo 67
    Bijdrager
    • Topics 7
    • Reacties 398
    Lid sinds:
    14 December 2013

    moet je je eens afvragen , als een reus als VAG al in de problemen komen om de huidige emitie normen (op tijd)
    te kunnen behalen, wat er allemaal gaat misgaan bij de volgende ?
    en kan je wel verstaan dat andere (misschien de meeste of wel allemaal) constructeurs de haren uit de kop trekken
    en dan nog de motorbouwer, vrachtwagens … :???:
    en wat met de grootvervuilers als vliegtuigen, schepen ( waar nog altijd met geen woord over wordt gerept ) ? :puke
    volgens mij zal de klassieke motor zoals we die nu kennen sneller gaat begraven worden dan we durven denken
    R.I.P. VOOR DE ECHTE PETROLHEAD :wors

    #18297103
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    TNO heeft kort geleden ook testrapporten gepuliceerd waarin ze hebben aangetoond dat bij normaal (real life) gebruik een nieuwe diesel net zo veel fijn stof produceert als een oude “stink” diesel. Het enige verschil wat ze constateerden is dat een oude diesel constant een lage dosis uitblaast en een nieuwe diesel enkel als je hard gas geeft. De netto productie is dus gewoon identiek. Hun versie van het verhaal over roetfilters is dan ook dat ze wat ze filteren om de hoek weer net zo hard uitblazen. Zou het ding al het roet effectief filteren dan was de doorstroming van de uitlaatgassen veel te slecht, en zou de motor heel snel stuk gaan. Bovendien zou het filter binnen no time vol zitten en elke week zowat vervangen moeten worden.

    Er wordt dus niet alleen vanuit de auto maatschappijen gemanipuleerd, maar ook de testomstandigheden om een emissienorm te halen.

    Het is mij al vele jaren duidelijk dat men gewoon geen vooruitgang meer boekt/kan boeken. Er wordt gewoon gedaan alsof, en wie het ook manipuleert maakt eigenlijk vrij weinig uit. Er moet gewoon eens getopt worden met dat schijnheilige gedoe! Nee is ook een antwoord zeg ik wel eens…

    Ik begrijp de ban op LPG ook niet helemaal. Als je het wilt hebben over schone ontbranding. :sleeping Zal wel meer een vraag/aanbod ding zijn dan gezonde boeren logica.

    #18297104
    Corsaliefhebber
    Bijdrager
    • Topics 12
    • Reacties 968
    Lid sinds:
    19 February 2012

    @Vinci wrote:

    TNO heeft kort geleden ook testrapporten gepuliceerd waarin ze hebben aangetoond dat bij normaal (real life) gebruik een nieuwe diesel net zo veel fijn stof produceert als een oude “stink” diesel. Het enige verschil wat ze constateerden is dat een oude diesel constant een lage dosis uitblaast en een nieuwe diesel enkel als je hard gas geeft. De netto productie is dus gewoon identiek…

    Ik begrijp de ban op LPG ook niet helemaal. Als je het wilt hebben over schone ontbranding. :sleeping
    Zal wel meer een vraag/aanbod ding zijn dan gezonde boeren logica.

    +100.000

    ======================ForumSignature=============================
    :good-job:

    #18297105
    TedMechanic
    Bijdrager
    • Topics 12
    • Reacties 1358
    Lid sinds:
    9 January 2007

    @jethro wrote:

    Als men echt bezorgd was vanwege het milieu, dan was er een geboortebeperking ingesteld.
    Nu héél Europa volstroomt met economische gelukszoekers is het milieu probleem opeens……………………………….er niet?
    :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :wtf

    Wat een onzin. Niemand in de westerse samenleving zou het accepteren als ze door de overheid opgelegd zouden krijgen dat men maar 1 kind mag krijgen. Dat zijn nogal kortzichtige Noord Koreaanse gedachtes.

    Dit is trouwens een compleet andere discussie en ik snap niet waarom dat er per se bij betrokken moet worden. Ik snap ook niet wat dat ermee te maken heeft. Overigens vind ik de term “economische gelukszoeker” niet geheel correct, omdat men vlucht voor oorlog.

    #18297106
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    Wat een onzin ;)

    Twee kinderen is normaal, en meer moet het ook niet worden.
    Ja er zijn uitzonderingen…..een drieling of meer.
    Je doet net of ik kinderen wil weg halen bij de ouders als er meer dan 1 kind is.

    Over de economische gelukzoekers……………
    Er zijn mensen die noemen ze economische profiteurs.
    Járen geleden was 1 op de 500 een echte vluchteling bron: IND.
    Tegenwoordig en vooral NU die binnen stromen zijn 85 tot 90 % economische gelukzoekers, u kunt dat lezen bij de juiste media. ;)
    Dat ze allemaal hier naar Europa komen is afgesproken werk tussen de EU figuren in Brussel en de EU lidstaten.
    Nederland is de braafste met het opvolgen van de EU orders.
    Eerst sluit men: verzorgingshuizen, politie bureau`s, kazerne`s, gevangenissen en nu ook rechtbanken.
    En nu opeens komt in de media: vluchtelingen in verzorgingshuizen.

    Gaan de schellen van uwen ogen???

    Trouwens………

    Hoe meer mensen, hoe meer overlast, hoe meer vervuiling en hoe meer regels.
    Dus vandaar dat ik het geval economische gelukzoekers er bij haalde.
    Nederland is leefbaarder met 10.000.000 inwoners. :thumb

    :jerry :jerry :jerry :jerry :thumb :thumb :thumb :agent

    #18297107
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
    Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb

    :jerry :jerry :jerry :thumb

    #18297108
    trashmetal
    Bijdrager
    • Topics 16
    • Reacties 6108
    Lid sinds:
    1 February 2007

    @commo 67 wrote:

    R.I.P. VOOR DE ECHTE PETROLHEAD :wors

    Lijkt me sterk :D

    Combo c y17dtl Tuning work in progress :yahoo:

    #18297109
    theunm
    • Topics 19
    • Reacties 1681
    Lid sinds:
    29 June 2004

    @jethro wrote:

    Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
    Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb

    :jerry :jerry :jerry :thumb

    de vraag is of mensen echt blij gaan worden van die nieuwe software of ken velden.

    ze hebben het over hoge nox waarden en die krijg je als egr dicht is.
    zelfde krijg je als egr uitschakeld of afdopt

    #18297110
    TedMechanic
    Bijdrager
    • Topics 12
    • Reacties 1358
    Lid sinds:
    9 January 2007

    @theunm wrote:

    @jethro wrote:

    Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
    Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb

    :jerry :jerry :jerry :thumb

    de vraag is of mensen echt blij gaan worden van die nieuwe software of ken velden.

    ze hebben het over hoge nox waarden en die krijg je als egr dicht is.
    zelfde krijg je als egr uitschakeld of afdopt

    Inderdaad, waarschijnlijk krijg je er een trage onzuinige auto voor terug.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

    #18297111
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    Heb de Opel dealers al gewaarschuwd, die krijgen straks een hoop in te ruilen na een aantal weken. ;)
    En als je daar dan later rond loopt denk je, ik was toch bij de Opel binnen gestapt of niet?
    Zovéél VW`tjes staan daar dan.

    Wie weet.
    Naar de export er mee.
    Afrika of Griekenland.

    :jerry :thumb

    #18297112
    theunm
    • Topics 19
    • Reacties 1681
    Lid sinds:
    29 June 2004

    in rotterdam zit orangemotors al een jaar in het oude pand van vag

    vlakbij de afrit charlois

    #18297113
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    @jethro wrote:

    Wat een onzin ;)

    Twee kinderen is normaal, en meer moet het ook niet worden.
    Ja er zijn uitzonderingen…..een drieling of meer.
    Je doet net of ik kinderen wil weg halen bij de ouders als er meer dan 1 kind is.

    Ik ook effe -offtopic dan maar.

    Als je even met mij mee rekent is het krijgen van twee kinderen nog steeds bevolkingsgroei…

    2 mensen, gemiddelde maximale leeftijd zeg effe 75. Ze krijgen als ze rond de zeer gemiddelde leeftijd van 25 jaar oud zijn twee kinderen, tegen de tijd dat zij vijftig zijn zijn die weer 25 en krijgen beide twee kinderen, dat is vier. Tegen de tijd dat ze opa en oma zijn en dood gaan bij 75 jaar oud hebben die vier kinderen er ook allemaal twee, is acht. Dat is dus al groei.

    Het is een krom idee dat als twee mensen twee kinderen krijgen dat het dan constant blijft, aangezien in een mensenleven gemiddeld drie generaties voorbij gaan. :vertag

    #18297114
    Vannos
    Bijdrager
    • Topics 23
    • Reacties 2101
    Lid sinds:
    14 November 2010

    Kijk voor de gein eens de aflevering terug van RADAR van deze maandag 28e,

    http://www.npo.nl/radar/28-09-2015/AT_2038987″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Vw krijgt nog een hoop ellende voor hun kiezen

    Calibra 3.0V6 Iceland

    #18297115
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Collega van mij heeft een VR6 Corrado en die verbruikt ook 1 liter op de 1000km olie. In onze auto club zijn er veel mensen met een VAG product die klagen over een hoog olieverbruik, ook met andere motoren dan de 1.8 en 2.0 TFSI.

    Eerdere 2.5 TDI motoren hadden mega snel versleten nokkenassen…

    Volkomen Waardeloos!

    #18297116
    wim-v6
    Bijdrager
    • Topics 52
    • Reacties 35638
    Lid sinds:
    12 August 2005

    Collega van me dank God op zijn knieën dat ie zijn Golf 5 GTi black Edition kwijt is.

    Hij rijdt nu een Corsa-C 1.2-16V twinport waar ie heel gelukkig mee is.

    Begon al vrijwel direct na aanschaf nieuw in 2008.
    Vanaf nieuw aanschaf verbruikt dat ding 1liter olie op 1500km.

    Motor na 30.000km Compleet gereviseerd onder garantie.
    Toen heeft de auto zo’n 8000km een verbruik gehad van 1liter olie op 3000km plus-min.
    Daarna weer 1liter op 1500 km

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18297117
    trashmetal
    Bijdrager
    • Topics 16
    • Reacties 6108
    Lid sinds:
    1 February 2007

    Zou VW dealer Van Mossel met voorbedachte raden
    de opc groep hebben opgezet :hmmz :jerry
    vind het alleen belachelijk dat de opc groep het van mossel logo voert
    gebaseerd op het front van de golf 2 gti :puke

    Combo c y17dtl Tuning work in progress :yahoo:

    #18297118
    TedMechanic
    Bijdrager
    • Topics 12
    • Reacties 1358
    Lid sinds:
    9 January 2007

    @Vinci wrote:

    Ik ook effe -offtopic dan maar.

    Als je even met mij mee rekent is het krijgen van twee kinderen nog steeds bevolkingsgroei…

    2 mensen, gemiddelde maximale leeftijd zeg effe 75. Ze krijgen als ze rond de zeer gemiddelde leeftijd van 25 jaar oud zijn twee kinderen, tegen de tijd dat zij vijftig zijn zijn die weer 25 en krijgen beide twee kinderen, dat is vier. Tegen de tijd dat ze opa en oma zijn en dood gaan bij 75 jaar oud hebben die vier kinderen er ook allemaal twee, is acht. Dat is dus al groei.

    Het is een krom idee dat als twee mensen twee kinderen krijgen dat het dan constant blijft, aangezien in een mensenleven gemiddeld drie generaties voorbij gaan. :vertag

    En daarbij zijn de vluchtelingen CO2 neutraal, omdat die in Syrië net zoveel ademen als hier.

    #18297119
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    @Vinci wrote:

    @jethro wrote:

    Wat een onzin ;)

    Twee kinderen is normaal, en meer moet het ook niet worden.
    Ja er zijn uitzonderingen…..een drieling of meer.
    Je doet net of ik kinderen wil weg halen bij de ouders als er meer dan 1 kind is.

    Ik ook effe -offtopic dan maar.

    Als je even met mij mee rekent is het krijgen van twee kinderen nog steeds bevolkingsgroei…

    2 mensen, gemiddelde maximale leeftijd zeg effe 75. Ze krijgen als ze rond de zeer gemiddelde leeftijd van 25 jaar oud zijn twee kinderen, tegen de tijd dat zij vijftig zijn zijn die weer 25 en krijgen beide twee kinderen, dat is vier. Tegen de tijd dat ze opa en oma zijn en dood gaan bij 75 jaar oud hebben die vier kinderen er ook allemaal twee, is acht. Dat is dus al groei.

    Het is een krom idee dat als twee mensen twee kinderen krijgen dat het dan constant blijft, aangezien in een mensenleven gemiddeld drie generaties voorbij gaan. :vertag

    Die laatste twee regels heb ik nooit beweerd :vertag Dus gij zijn voor maximaal 1 kind per gezin?
    Er worden kinderen geboren en bejaarden gaan dood, wou jij soms dat 1 op 1 hebben??
    Eerst een bejaarde dood, dan pas een kind er bij? ;)

    :jerry

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 194)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.