gezocht wii game

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia gezocht wii game

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231522
    kadettje-89
      Lid sinds:
      19 February 2007

      goedendag.ik ben opzoek naar een spel voor 1 van mn kids voor de wii nl lego indiana jones.wie o wie heeft deze.niet te duur want mn kleine heeft niet zo veel spaarcenten en aangezien dit spel bijna niet te vinden is in de winkel probeer ik het hier.

      #17803304
      erosnl
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 December 2006

        ik heb wel deel 2
        maar dit is een (downl…)en dus niet orgineel
        ik heb mijn wii omgebouwd

        Platform : Nintendo Wii
        Genre : Action & Adventure, Kids Corner
        Online : Nee
        PEGI (leeftijd) : 7+
        game is getest met wiikey 2.0
        bestand iso 4.37 gb

        #17803305
        McKaamos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 December 2009

          Probeer het eens bij http://www.gamemania.nl

          #17803306
          DCAT
            Lid sinds:
            10 December 2007

            wii softmoden heb ik ook gedaan tot nu toe speel ik alle spellen zonder probleem :afro

            #17803307
            kadettje-89
              Lid sinds:
              19 February 2007

              ja hihihhi stiekem ben ik ook opzoek naar dit hoor.ik heb laatst een wii gekocht een zwarte.dus ik dacht ik breng hem weg voor te kraken voor de home brew channel krijg ik telefoon van die gozer dat het niet lukt.maar door middel van dit spel of yugiho wel.dus vandaar.en ik dacht dat ik het ff slim moest posten hiervoor.dus als er iemand in de buurt van rdam woond die dit voor een prikkie kan doen voor mij heeeeel graag koffie en/of biertje staan dan warm en koud

              #17803308
              Roelof
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Gelieve niet hier op het forum praten over plekken waar het om te bouwen is.

                #17803309
                svdk20
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 August 2009

                  ff chippie werkt veel beter

                  #17803310
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    softmodden is beter ivm garantie, maar ik vrees dat dit forum hier niet voor is geschikt
                    , iets met illegale praktijken oid..

                    #17803311
                    kadettje-89
                      Lid sinds:
                      19 February 2007

                      sorry

                      #17803312
                      antonov314
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 April 2011

                        softmodden is in nederland gewoon toegestaan, en …. van spelen niet :(
                        het modden van de wii kan je in waren volgens mijn wel vergelijken met het modden van je auto :angel

                        Misschien heb je hier wat aan ?

                        http://tweakers.net/pricewatch/217954/lego-indiana-jones-the-original-adventures-wii.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                        #17803313
                        Roelof
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          @antonov314 wrote:

                          softmodden is in nederland gewoon toegestaan,
                          l

                          Nou, dat is een vraag welke niet zomaar simpel te beantwoorden is. Je koopt het apparaat en je beschouwt hem als je eigendom maar de software (en dus ook het OS) gebruik je onder een licentie en blijft eigendom van de fabrikant. De licentievoorwaarden zijn bepalend al mogen ze niet in strijd zijn met de wetgeving.

                          OK, wat iedereen in zijn schuurtje doet is natuurlijk geen probleem en tegelijk vervalt alle garantie en support maar in 99,99% van de gevallen gaat het niet om het ontwikkelen van eigen modificaties maar het volgen van van het net geplukte instructies of nog simpeler in de handel gekochte zaken. Het verspreiden van dergelijke info en hardware is wel strafbaar alleen doet de Nederlandse justitie niet veel op dit gebied en moeten de fabrikanten en hun distributeurs zelf de boel aansporen om het ongedaan te krijgen.

                          #18470078
                          MatthewRadley
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 June 2022

                            je kunt het vinden op https://apksunny.com/

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.