Gezocht, verkorte schokdempers corsa a in Friesland

Forumindex Forums Modellen Corsa Gezocht, verkorte schokdempers corsa a in Friesland

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240444
    CorsaWillem
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2008

      Zoals de titel zegt, de voorste dempers van mijn corsa doen zo goed als nix meer, en die 180 euro schroefsetjes heb ik het gevoel bij dat het weggegooid geld is… En moet zoals gewoonlijk niet teveel kosten ivm andere projecten :oops:

      #17908433
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Weggegooid geld?

        Dat zijn juist topprijzen! Ideaal want je kan lager/hoger wanneer je wilt. Dat heb je met een vaste verlaging niet.
        Kwalitatief is er nauwelijks slecht spul te koop in nederland….
        VOor het comfort hoef je het natuurlijk niet te doen.

        #17908434
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Die setjes van VMaxx zijn prima voordat geld man. Zelfs een setje voordempers bij de materialenzaak vandaan is duurder…

          #17908435
          CorsaWillem
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 March 2008

            Vmaxx zit rond 300 euro, ik bedoelde de TEC en TA-technix welke 189 euro kosten, maar wie heeft ze onder de auto zitten en gaan al een goed aantal km mee??

            #17908436
            CorsaB5drsX14XE
              Lid sinds:
              24 January 2010

              Wil niemand kwetsen, maar heb je weleens plaatje van vmax en ta-technix naast elkaar gehouden? hooguit was kleurverschilletjes :wors

              #17908437
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                idd
                enkel heeft een vmax set tenopzichte van een tec tuning set langer schroefdraad. Dus kan je de stelring helemaal tot onderen draaien.
                Maar daar zal wel verschil in veren zitten….want mijn tec tuning setje kan ook laag genoeg. Ik heb hem nu een heel eind omhoog gedraaid en ik raak de drempels nog met mn stang

                #17908438
                CorsaWillem
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 March 2008

                  Ok, dan proberen we dat.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.