Gezocht om na te maken

Forumindex Forums Modellen Manta Gezocht om na te maken

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231895
    Arjen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik ben op zoek naar een (redelijk) goeie carrosserie of stukken ervan zoals bodemplaten, accubakken, deustijlen enz. Ik wel deze delen laten reproduceren namelijk. Wij heeft er wat of wie weet er wat? :hmmz

      #17807616
      eddepet007
        Lid sinds:
        11 February 2005

        heb nog kale caroserie staan
        vandag net binnen gekomen staat nog op de kar
        is morgen wel te bekijken

        volgens mij geen verkeerde

        #17807617
        gtw
          Lid sinds:
          1 July 2004

          accu bak achterpaneel, kofferbodem, a stijlen heb ik nog los liggen
          wil het niet kwijt, maar je mag het best een poosje lenen

          #17807618
          Manta 24V
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 September 2004

            Het zou mooi zijn als de veerschotels van de achterassen weer na gemaakt konden worden als origineel, Vaak is er maar 1 slecht maar moet ik ze alle 2 vernieuwen omdat het model heel anders is.

            Heb eventueel een originele voor je (wel een oude helaas)

            Dit zijn de originele.

            Dit zijn de ”immitaties”

            #17807619
            Arjen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Is inderdaad heel anders. Dat heb ik eigenlijk nooit geweten. Het probleem is dat dit hard staal is en geen blik. Ik ga eerst de accuplaat lenen bij GTW. dat is een vrij eenvoudig stuk om te maken.

              #17807620
              eddepet007
                Lid sinds:
                11 February 2005

                vloerplaten net zoals voor c kadett te krijgen zijn is ook mooi
                geloof dat paul er nog 1 van heeft nieuw mischien idee

                #17807621
                Manta 24V
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 September 2004

                  [rquote=1861323&tid=141595&author=Arjen]Is inderdaad heel anders. Dat heb ik eigenlijk nooit geweten. Het probleem is dat dit hard staal is en geen blik. Ik ga eerst de accuplaat lenen bij GTW. dat is een vrij eenvoudig stuk om te maken.[/rquote]

                  De veerschotels zijn gewoon van ”blik” het is wel dikker als 0,9 zal het ff opmeten van de week.

                  #17807622
                  CQPV6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 October 2008

                    Heb je ook nog de plannen om meer dingen na te laten maken Arjen? bijv kadett c binnenschermen voor, fronts???
                    Is dit een probeersel of praten we over een hele prijzige zaak, zodat het financieel slecht haalbaar is?

                    #17807623
                    Arjen
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Dat hangt van het onderdeel af. Ik heb kriksteunen Manta A laten maken, dat is toch wel redelijk ingewikkeld, dat is toch goed gelukt. Vlakke delen zoals accuplaten en bodemplaten zijn eigenlijk geen probleem. Wel moet je er minstens 100 laten maken. Maar er is wel vraag naar, ook uit de handel. Van de kriksteunen zijn er inmiddels 200 links en 200 rechts gemaakt en verkocht……..

                      #17807624
                      CQPV6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        8 October 2008

                        aah super ja:D En kun je de prijzen een beetje in de richting houden die we van je gewend zijn?

                        B-Ascona bodem is denk ik ook wel vraag naar…

                        #17807625
                        TonSR
                          Lid sinds:
                          29 October 2007

                          ik vindt het een verschrikkelijk goed idee,is ook zeker vraag voor.
                          maar let even op hoe je het hier aanpak,anders wordt je voor
                          commercieel aangezien en geen hobbyist.
                          daar is hier op het forum erg veel bla bla overgeweest
                          vgr tonsr.

                          #17807626
                          Arjen
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Nou, ik ben super commercieel!!! Ik sponsor zelfs dit forum :D:D:D

                            #17807627
                            TonSR
                              Lid sinds:
                              29 October 2007

                              arjen ik bedoel het niet verkeerd kerel,en sponsor hier wist ik niet he
                              dacht dat je hobbyist was van daar er was daar toen veel herry over hobyist
                              veel verkoper enz.dus van daar dat ik dacht ff waarschuwen

                              #17807628
                              eddepet007
                                Lid sinds:
                                11 February 2005

                                Arjen is artaparts ton

                                maar van mij mag je super comercieel zijn
                                heb nooit geen klagen over je prijzen gehad
                                is nooit verkeerd dat er weer delen leverbaar zijn

                                vondt die vloerplaatjes voor c kadett ideaal toen

                                enkel rijden we nu manta daar waren ze niet voor hellaaas

                                #17807629
                                Arjen
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Nee, alle gekheid op een stokje. De hobbyisten mogen blij zijn dat er mensen zijn zoals Paul, Egbert, Popke, Jan Willem, Willem Bras, Menderink, Rob, Meindert van Wijk, Jan Zeilemaker enz. Particulieren vragen ook wat ze er voor kunnen krijgen. En natuurlijk; vrijheid blijheid.

                                  #17807630
                                  Anoniem
                                    Lid sinds:
                                    1 January 1970

                                    [rquote=1864977&tid=141595&author=Arjen]Nee, alle gekheid op een stokje. De hobbyisten mogen blij zijn dat er mensen zijn zoals Paul, Egbert, Popke, Jan Willem, Willem Bras, Menderink, Rob, Meindert van Wijk, Jan Zeilemaker enz. Particulieren vragen ook wat ze er voor kunnen krijgen. En natuurlijk; vrijheid blijheid.[/rquote]

                                    mischien wel de meest positieve post ooit op dit forum;)
                                    maar mooi dat er delen nagemaakt kunnen worden

                                    anders zouden de oudjes ooit uitsterven

                                    maar zolang er plaatwerk en lasapperaten gemaakt worden
                                    zal dat wel meevallen:thumbup:thumbup
                                    ik heb niets meer liggen wat je na zou kunnen laten maken
                                    anders had ik je dat met alle plezier geleend;)

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.