Gezocht: "mannetje"/adres voor onderhoud Zuid Limb

Forumindex Forums Modellen Astra Gezocht: "mannetje"/adres voor onderhoud Zuid Limb

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219949
    Bartholy
      Lid sinds:
      12 April 2010

      Hallo mensen,

      Ik ben op zoek naar een goed en betrouwbaar “mannetje”/adres voor onderhoud aan mijn Astra G Njoy Automaat uit 2003.
      Ik woon in Voerendaal, maar ik rijd voor mijn werk door heel Zuid Limburg dus enige afstand is niet zo’n probleem. Bovengrens is Sittard ongeveer…
      Ik hou ervan om zelf mee te kijken/leren en ben ook niet bang mn handen vies te maken, dus graag ergens waar dit zou kunnen…

      Ik hoor het heel graag!!

      B!

      #17656185
      X.otic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Je denkt toch niet serieus dat wij jou zomaar even een “mannetje” gaan aanwijzen?:wtf

        #17656186
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          origineel gepost door X.otic
          Je denkt toch niet serieus dat wij jou zomaar even een “mannetje” gaan aanwijzen?:wtf

          Of vrouwtje:jerry

          #17656187
          Famempeters
            Lid sinds:
            8 March 2008

            nou doe dan maar iets er tussen in :D

            Bert

            #17656188
            Bartholy
              Lid sinds:
              12 April 2010

              Aanwijzen is niet nodig, maar een tip in de richting zou al welkom zijn! :thumbup
              Ik ben Hekkert met zn torenhoge tarieven meer dan zat!! :vertag En Opel assistance loopt toch af met 200.000KM dus ik zoek n goed betrouwbaar iemand waar ik zelf mee kan kijken/prutsen om er zo nog iets van te leren ook…
              Laatste jaar sowieso niet meer bij Hekkert geweest, maar bij n “all-round” bedrijf en daar bespaar je ook amper…

              Dus als iemand bereid is om die info te delen dan graag…

              #17656189
              dennis121
                Lid sinds:
                7 October 2009

                leuke garage in de buurt? :P
                plaatst een advertentie op marktplaats!! :jerry

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.