Gezocht: Led voor in make-up spiegels Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Gezocht: Led voor in make-up spiegels Astra J

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273333
    Rob-Epe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2005

      Wie weet hoe de aansluiting heet voor de mini lampjes in de make-up spiegels???
      Rest vh interieur is ‘w5w’….

      #18294871
      Sjors-V6
        Lid sinds:
        7 March 2008

        dat is een buislampje van 2watt !

        #18294872
        Rob-Epe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2005

          Ja dat kan kloppen… maar welke led-aansluiting is het dan?
          Wie heeft er zo’n complete set gekocht? En zaten deze leds erin?

          #18294873
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Rob-Epe

            Heb je hier misschien wat aan? :hmmz

            http://www.gm-tuningparts.nl/product/led-lamp-make-up-spiegel-opel-astra-j/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18294874
            Rob-Epe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 August 2005

              Bedankt Computerbug!
              Helaas wordt de aansluiting niet vermeld.
              De prijs is hier wel overdreven zeg.

              Als iemand de correcte aansluiting weet…
              Dan van mij 10x w5w leds (5smd) voor jou!!!
              Gratis en opgestuurt naar je huis/werk-adres.

              Kosten elders rond de 30,-…

              #18294875
              computerbug
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 April 2011

                Rob-Epe

                Volgens mijn begrip ging het nu even niet over de prijs!, maar om wat voor een lampje (leds) je moest hebben.
                Ik heb eens rond gekeken op google, hoe zo’n spiegel er uit ziet, want ik heb deze nog nooit gezien.
                Zoals ik op deze foto’s zo ver kan zien, en wat Sjors-V6 aangeeft buislampjes.
                Hoe deze spiegels er van binnen uit zien, heb ik niet gevonden.

                Misschien zou je wat foto’s kunnen plaatsen van het binnen werk.
                Want wat je nu eigenlijk precies bedoeld, of van plan bent, wilt zeggen of vragen,
                het kwartje wilt bij mij niet vallen, en of, ontgaat er mij iets, met alle respect voor jou hoor!
                Of misschien de vraag anders formuleren.

                #18294876
                SimpleFace
                  Lid sinds:
                  14 July 2014

                  Bij mijn led conversie heb ik ledjes gewoon gesoldeerd op de aansluitpunten. De mechanische contacten zijn vaak niet heel robuust en werken soms wel en soms weer niet. Heb bijna alles gesoldeerd en heb echt alles led nu in het interieur

                  Heb van die T10 led vervangers gekocht en alleen het ronde printje waar de led en weerstand opzitten gebruikt. Ebay 10 voor 2.50 ongeveer.

                  #18294877
                  Rob-Epe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2005

                    @ computerbug: Het gaat om de plug-&-play aansluiting… buislampje eruit, led erin.
                    De make-up spiegel(s) zitten in de zonneklep verwerkt.
                    Bij sommige auto’s zit dit alleen aan de passagierskant, bij andere aan beide kanten.

                    12,95 voor 4 mini lampjes vind ik gewoon duur. Helaas is dit vaker het geval bij GM-tuning… die ook gewoon op ebay koopt.

                    @ SimpleFace: Ik zal er eens op zoeken… solderen ga ik niet doen.

                    #18294878
                    computerbug
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 April 2011

                      Hoi, Rob

                      Ik zeg ook niet dat het wel of niet duur is, en ook niet dat je bij GM-tuning moet kopen!, dit is wat ik tegen kwam toen ik op google ging zoeken, om te helpen!, het kon ook Hema of blokker zijn en de prijs heb je zelf in de hand! :D

                      Maar kijk anders hier even, wat je nu voor legt moet kunnen.
                      http://www.led-voordeel.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; :vertag en de prijzen zijn redelijk! :angel :thumb

                      #18294879
                      Miraa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 October 2013

                        @Rob-Epe wrote:

                        Wie weet hoe de aansluiting heet voor de mini lampjes in de make-up spiegels???
                        Rest vh interieur is ‘w5w’….

                        Dag Rob,
                        Volgens mij noem je dat een festoon of buislampje: ;)
                        Kijk eens op de site van drled en klik op http://www.drled.nl/133-31mm” onclick=”window.open(this.href);return false; die hebben festoon buislampjes van 31mm volgens mij kunnen die wel eens passen. gewoon het oude buislampje verwijderen en met een schuifmaat of liniaal de lengte meten van dit oude lampje en kijken op hun site naar deze lengte(ik denk 31mm) kijk wel uit dat ze niet te breed zijn want dan gaat het niet passen volgens mij is dit een heel dun lampje!! Succes

                        Groeten,
                        Miraa

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.