Gezocht: Inbouwer voor mantzel

Forumindex Forums Modellen Astra Gezocht: Inbouwer voor mantzel

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Berichten
  • #18319443
    joop1970
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Roep je dat geneuzel niet over jezelf uit dan? Sorry hoor maar je leert toch voor automonteur? Dan moet je toch snappen dat dit niet zo hoort? Je eerste reactie in dit topic was dat het opzich redelijk simpel was. Hoe kun je dit nou zo achterlaten man…..

      Heb je uberhaupt een momentsleutel gebruikt, dat je het voor jezelf niet doet zal wel, maar je moet je toch in kunnen dekken voor anderen?? Als zaken niet op orde zijn regel dat zelf dan goed of begin er niet aan.

      #18319444
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        @joop1970 wrote:

        Roep je dat geneuzel niet over jezelf uit dan? Sorry hoor maar je leert toch voor automonteur? Dan moet je toch snappen dat dit niet zo hoort? Je eerste reactie in dit topic was dat het opzich redelijk simpel was. Hoe kun je dit nou zo achterlaten man…..

        Als je van te voren niet weet of alles compleet is hoe kun je jezelf er dan op voorbereiden??

        Een inlaat loshalen en een andere eroo zetten is idd niet moeilijk… Maar als je iets erop terug zet dat niet origineel op de motor zat dan kun je problemen verwachten… Maar daar kan ik pas wat aan doen als ik eraan bezig ben.. Dus niet van te voren.. Anders zou ik een glazen bol aanschaffen..

        #18319445
        bd.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2009

          het komt er eigenlijk op neer dat bart-gsi zijn werk net zo goed is als de adviezen die hij hier altijd geeft :jerry

          #18319446
          corsabc20xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 June 2011

            Zo begint een aardig afzeik topic te worden.
            Anders pakt 1 van de andere alles wetende die auto toch onder ze hoeden.
            Als ik het zo lees ontbreekt het wel aan kennis maar zeker niet aan de wil om een ander te helpen.
            En dat is in mijn ogen meer waard dan al die betweters die geen poot uitsteken.

            #18319447
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              @bd. wrote:

              het komt er eigenlijk op neer dat bart-gsi zijn werk net zo goed is als de adviezen die hij hier altijd geeft :jerry

              als jij het zo goed weet had jij het dan maar gedaan.. altijd fijn van die mensen die achteraf betere woorden hebben als ervoor… :wtf
              als je toen al niks zei moet je nu ook gewoon je mond houden over hoe mijn werk is.. als het goed is wordt er niet over gesproken en als het zwaar kut is weet iedereen er tegenaan te zeiken… altijd het zelfde liedje
              thx for the 2 cents johnny no cash

              #18319448
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                @corsabc20xe wrote:

                Zo begint een aardig afzeik topic te worden.
                Anders pakt 1 van de andere alles wetende die auto toch onder ze hoeden.
                Als ik het zo lees ontbreekt het wel aan kennis maar zeker niet aan de wil om een ander te helpen.
                En dat is in mijn ogen meer waard dan al die betweters die geen poot uitsteken.

                precies.. tenminste iemand die het begrijpt.. thx :thumb

                #18319449
                KRSA2000
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 February 2009

                  Ik denk dat het beter is om deze topic met rust te laten…

                  @bart-gsi
                  , je hebt je best gedaan met de middelen wat je voor handen had. Maar laat het gelijk ook een leermoment voor je zijn.
                  @de rest, is makkelijk “advies” geven en afkraken als jullie er niet bij waren.

                  Sent from my SM-G935F using Tapatalk

                  #18319450
                  Stender
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    5 April 2009

                    Graag niet meer op de man spelen. TS heeft een probleem en daarvoor mogen oplossingen worden aangedragen maar alle posts over het geleverde werk of alles wat daar mee te maken heeft worden vanaf nu verwijderd. Het hoeft geen afzeiktopic te worden.

                    #18319451
                    bd.
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 July 2009

                      #18319452
                      Sporting-Astra
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 October 2015

                        Hallo iedereen,

                        Allereerst wil ik zeggem dat bart zijn best heeft gedaan met de spullen die er waren, maar vindt het wel jammer dat hij me nu zo wegzet aangezien ik nog geen tijd heb gehad om te reageren aangezien ik druk in de weer ben geweest om toch op vakantie te kunnen.
                        Ik wil je er graag wat voor geven voor de moeite maar als je dan gelijk zegt dat ik mijn afspraken niet nakom valt me dat vies van je tegen.
                        Heb je geapt dat ik even wachte met betalen omdat ik de kosten van de garage wou afwachten.
                        Desondanks krijg je nog steeds die 50 euro hoor aanezien ik een man van mijn woord ben.
                        Vindt het ook niet netjes van je dat je dat zo op t forum gooit.
                        Uiteindelijk ben ik goed voor je geweest want ik heb je meerdere malen gevraagd of je er vertrouwen in had en dat ik zeker wilde zijn dat ik goed en veilig ermee de weg op kon.
                        Nadat alles niet werkt heb ik je gezegd wat ik ook hier zeg
                        Het kan gebeuren en t waren de omstandigheden dus ik nam en neem t je niet kwalijk.

                        We zijn inmiddels aangekomen met de astra nadat ik m bij de garage alles heb laten terug zetten naar orgineel, kosten 500 euro.

                        Ik heb aan meerdere gevraagd welke onderelen ik nodig had en heb een maand van te voren alles voorbereid gekocht en geinformeerd.
                        Ik heb aangegeven dat ik hier geen verstand van heb en vindt het dan een beetje flauw dat mij wordt verweten dat ik de zaken niet op orde heb.
                        Immers schakel ik mensen in om deze kennnis met mij te delen.

                        De fotos zal ik hier niet posten, omdat zoals ik al zei bart zijn best heeft gedaan in de situatie zoals hij was en het voor ons beide een goede les is geweest.

                        Ik ga van mijn vakantie genieten jongens!
                        De groeten.

                        #18319453
                        Shane_Astra_g
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 December 2012

                          Fijne vakantie. Gelukkig dat alles gemaakt is en de astra weer rijd!

                          #18319454
                          bart-gsi
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 July 2012

                            Spijt me dat ik zo kort ben met de afspraak.. Ik baalde ervan dat ik nogal van dat ik lang bezig geweest ben en toen je zei dat je het overdeed storten.. Ik heb andere niet zo’n goede ervaringen gehad met mensen die hun afspraken niet nakwamen.. Als dit niet bij jouw het geval is dan neem ik dat van mij terug en wil ik jouw niet zo wegzetten.. Je bent idd goed geweest..
                            Je hoefd het niet meer over te storten.. Zoals haasje zei ik zou voor dit niks aannemen i.v.m. dat je auto niet naar behoren werkte..
                            Mijn ervaringen zijn anders geweest in het verleden en nogmaals sorry dat ik jouw zo achteraf beoordeelde omdat ik niks meer vernam van jouw… Geniet nog van de vakantie en hopelijk zal de volgende modificatie succesvoller verlopen…

                            #18319455
                            Stender
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              5 April 2009

                              Goed dat je een update plaatst TS. Om verdere discussie te voorkomen sluit ik nu het topic. Mocht je in de toekomst wederom met de inbouw willen beginnen dan kun je een nieuw topic openen.

                              Verdere afhandeling over de afspraken mag je direct met bart-gsi doen.

                            13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
                            • Het onderwerp ‘Gezocht: Inbouwer voor mantzel’ is gesloten voor nieuwe reacties.