Gezocht: forumleden/bedrijven die auto onderdelen wrappen

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Gezocht: forumleden/bedrijven die auto onderdelen wrappen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251720
    Onderbroekie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2007

      Beste forumleden

      Ik wil graag de middenconsole in carbon glans laten wrappen. Ik vraag me waar ik terecht kan.
      Bij welk bedrijf in zuid-holland of welk forumlid doet dit tegen een schappelijk prijs.

      #18060870
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Mocht je bereid zijn wat verder te willen rijden: Trimline in Zevenbergen doet zulke dingen echt al zeker een jaar of 15 en die leveren echt mooi spul!

        Ik ken die jongens nog van vroeger en hun pa heeft dit bedrijf opgezet. De kwaliteit is hoog, daar is de prijs ook wel naar. Mogelijk kun je een offerte laten maken?

        #18060871
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          RISL, bedankt, ik zal ze meteen even mailen.

          @RISL wrote:

          Mocht je bereid zijn wat verder te willen rijden: Trimline in Zevenbergen doet zulke dingen echt al zeker een jaar of 15 en die leveren echt mooi spul!

          Ik ken die jongens nog van vroeger en hun pa heeft dit bedrijf opgezet. De kwaliteit is hoog, daar is de prijs ook wel naar. Mogelijk kun je een offerte laten maken?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.