gezocht blaupunkt kiel RD 104 orgineel geleverd voor calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra gezocht blaupunkt kiel RD 104 orgineel geleverd voor calibra

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260049
    johanhoeksra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 April 2012

      hallo ik ben op zoek naar een blaupunkt kiel RD 104 voor in mijn calibra.

      ik heb al veel gezocht op ebay , marktplaats en google

      mail gestuurd naar oltimerautoradio en calibraonderdelen.nl maar mischien zijn hier nog liefhebbers die mij verder kunnen helpen

      gr johan

      #18167560
      Oenatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004
        #18167561
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          Is deze op alle uitvoeringen van de Calibra geleverd en waar staat hij ten opzichte van de CD300 D RDS?

          #18167562
          johanhoeksra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 April 2012

            Nee hij is als optie geleverd met bose speakers en die heb ik er nog in zitten, het is een irmscher optie

            #18167563
            Sjors-V6
              Lid sinds:
              7 March 2008

              @johanhoeksra wrote:

              Nee hij is als optie geleverd met bose speakers en die heb ik er nog in zitten, het is een irmscher optie

              Klopt ! ben zelf ook een van de weinige met een Bose Soundsysteem af fabriek in de Calibra :thumb

              Ik heb er de ‘Blaupunkt PARIS RCM 104’ (met cassette en Cd-wisselaar) in zitten, deze was ook leverbaar i.c.m. het Bose audiosysteem, samen met de door jou gezochte ‘KIEL RD 104’ (single CD player)

              Let wel dat je voor het optimale eigenlijk aan een ‘gewone’ KIEL of PARIS 104 niet de goede radio hebt, de radio’s zijn ook door (Blaupunkt) aangepast, iets met condensatoren weerstanden zijn er toegevoegd voor bepaalde interferenties o.i.d… er is dan een Oranje sticker op de behuizing geplakt waar op staat dat deze gemodificeerd is voor de Calibra door Irmscher. Een conventionele werkt echter ook gewoon ! het systeem werkt op de LINE-OUT van de de Blaupunkt radio, (vandaar dat de roze ISO stekker niet past) je kunt er adapters voor krijgen dacht ik (meen van Dietz) zodat je er een normale radio aan kunt sluiten, tevens is het herkenbaar aan het Bose logo wat rechts onder de radio in geplaatst.

              Ik ben zelf echter nogal van het originele en zou ook de originele radio erin willen hebben. :thumb

              Zo ziet het er bij mij uit:

              Foto is genomen in Zuid-Duitsland, niet dat jullie denken dat ik zulke goede ontvangst heb :jerry

              Groetkes,
              Sjors

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.