gevonden op vauxhall forum

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) gevonden op vauxhall forum

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17961713
    frank de jonge
      Lid sinds:
      23 May 2011

      Waar os die aansluitlijn van de turbo naar de benzinedrukding dan op foto. Die zie ik niet…..

      #17961714
      belgium turbo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 June 2010

        Op de tekening van rickb87 zie je de aansluiting :
        Origineel van recirc.valve naar de bcs achteraan op de vacuumbox.
        Mod:
        Van recirc.valve naar de fpr (benzinedrukregelaar).
        Dus de bcs en de vacuumbox staan buiten gebruik.

        #17961715
        frank de jonge
          Lid sinds:
          23 May 2011

          Heb jij die mod al uitgevoerd? Wat zijn jou ervaringen?

          #17961716
          belgium turbo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 June 2010

            Ik moet de mod nog doen nadat ik in februari naar de keuring ben geweest.
            Moet toch het luchtfilter gedeeltook nog veranderen , dan doe ik alles ineens.
            Vraag me alleen af welke diameter de vacuum slangen hebben , ik dacht 3 of 4mm omdat ik blauwe silicone slangen ga gebruiken :(
            Ik denk dat ik zo wiezo problemen heb met bcs achter op de vac.box , want telkens ik doortrek hoor is daar iets fel lekken :(

            #17961717
            frank de jonge
              Lid sinds:
              23 May 2011

              Die slangen hebben idd 3 a 4mm diameter.
              Ik ben benieuwd wat het doet met de auto die modificatie want op AOC lees ik ook dat het continu rijden erg nerveus wordt. Die BCS die neemt turbodruk weg in 1e en 2e versnelling ofzoiets. De 1 vindt het super en de ander vindt het 2x niks….

              Dus ben benieuwd. Ik zelf zoek nog een airbox van een Astra 2.2 om het verkorte traject te maken. Misschien dat ik deze mod ook nog wil doen.

              #17961718
              belgium turbo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 June 2010

                Daarom dat ik met silicone slangen te werk ga gaan , voor het geval ik het niet goed vind kan ik mijn originele terug plaatsen ;)

                #17961719
                Baas J.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2008

                  @frank de jonge wrote:

                  Die slangen hebben idd 3 a 4mm diameter.
                  Ik ben benieuwd wat het doet met de auto die modificatie want op AOC lees ik ook dat het continu rijden erg nerveus wordt. Die BCS die neemt turbodruk weg in 1e en 2e versnelling ofzoiets. De 1 vindt het super en de ander vindt het 2x niks….

                  Dus ben benieuwd. Ik zelf zoek nog een airbox van een Astra 2.2 om het verkorte traject te maken. Misschien dat ik deze mod ook nog wil doen.

                  Van een 2.2?? die moet je niet hebben hoor!

                  Je hebt de box van een 1.9cdti nodig.

                  #17961720
                  frank de jonge
                    Lid sinds:
                    23 May 2011

                    Jawel Baas, want dan kan ik de standaard slangen gebruiken van mn eigen ;)

                    #17961721
                    frank de jonge
                      Lid sinds:
                      23 May 2011

                      Moet dan alleen een kleine uitsparing in die verloop maken

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.