Getrag 220 in Opel?

Forumindex Forums Modellen Astra Getrag 220 in Opel?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272160
    Chris426
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 May 2014

      Hoi,

      ik heb hier een Getrag 220 bak liggen, dacht dat hij uit een BMW kwam maar ik vroeg me af of deze ook in een Opel kan gemonteerd worden?

      Bedankt voor de antwoorden alvast!

      Chris

      #18286219
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Alles kan, maar niet op een simpele goedkope manier.

        Het is een bak met een vaste koppelingskom, dus alleen geschikt voor de bijbehorende motor. voor een andere motor moet je al een pasplaat hebben/maken, dan komt de rest nog.

        Dus op de vraag “kan het?”: Ja

        Op de vraag “kan het, easy..plug&play..cheap?”: nee

        #18286220
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          En dat is toch een rwd bak? Dus dan zul je hem ook om moeten bouwen naar achterwiel aandrijver.

          #18286221
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Yep.

            Maar, ook al is het doel om hem in een achterwielaandrijver te plaatsen, het is geen plug & play verhaal.

            #18286222
            Chris426
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2014

              Ja het is niet om in m’n astra G te plaatsen ofzo hoor, ik wilde gewoon ff weten of hij bruikbaar is in eender welke astra :).

              Maar dus, ik onthoud: alles gaat, maar moet veel aanpaswerk gebeuren?

              #18286223
              sw_reijnders
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 October 2005

                @Chris426 wrote:

                Ja het is niet om in m’n astra G te plaatsen ofzo hoor, ik wilde gewoon ff weten of hij bruikbaar is in eender welke astra :).

                Maar dus, ik onthoud: alles gaat, maar moet veel aanpaswerk gebeuren?

                volgens mij wordt er net gezegd dat het een bak voor een achterwielaandrijver is.
                en zo ver ik weet heeft elke astra voorwielaandrijving.

                ik weet niet wat je van plan bent, maar gaat een knappe verbouwing worden dan ;)

                ik zou dit antwoord gewoon als nee accepteren ipv zou misschien kunnen.

                #18286224
                Chris426
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 May 2014

                  Euh, nee, sorry, ik bedoelde dat ik gewoon wilde weten of hij in een opel zou passen, niet astra.
                  Voorbeeld een manta ofzo.
                  Stom foutje van me.

                  En ik wil dr ook niets mee knutselen ofzo hoor, wilde gewoon weten of deze bakken ook in opels zijn gebruikt.
                  Puur hypothetisch :D.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.