Forumindex › Forums › Overige › Gestolen & Vernield › Gestolen opel monza te Tilburg. (GEVONDEN)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 juli 2011 om 19:59 #17906826
@Vinci wrote:
Ja, je kan nog beter als je die auto tegen komt hem nog terug jatten dan het officieel via de juten regelen in dit land!! Jij hebt immers de papiertjes in handen! Alleen even melden dat het een misverstand was en dat iemand hem toch even ‘geleend’ had….
En laat ze van mijn part die klootviool maar gekneveld en vastgebonden in een droge greppel terug vinden! Hij zou aan mij een hele slechte hebben! :swear :swear :swear
misschien helemaal nog niet zo gek idee…
wanneer je weg gaat altijd de sleutel van die auto meenemen, ten minste ik ga er van uit dat je die wel zelf hebt.
als je hem dan ziet staan pak je hem gewoon en eenmaal thuis bel je de politie en zeg je dat hij zo in eens weer voor je deur stond haha.
als ze het geloven weet ik niet, moet je natuurlijk wel uit kijken dat ze niet gaan zeiken over valse aangifte.en anders als je hem ziet staan je eigen auto er achter of voor zetten en de politie bellen.
en gewoon wachten tot ze er zijn, desnoods laat je je eigen auto daar achter, maar ja als ze jou auto al stelen kun je dan ook van ze verwachten dat ze je andere auto er wel voor weg slepen of zo.20 juli 2011 om 09:54 #17906827Wat vervelend zeg, heb dit ook al een paar keer mee gemaakt, en bij het terug vinden mag je niet zomaar je eigen auto weghalen, politie bellen en terplekke blijven wachten tot ze komen, en dan kan het zijn dat ze hem mee nemen voor sporen onderzoek, zoniet kan je hem zelf naar huis rijden.
Maar het is wel lef hebben in de buurt rond te kachelen en te tanken
20 juli 2011 om 15:31 #17906828Tja, wat een idioot………
Rik ;)
20 juli 2011 om 16:42 #17906829Heeft vast ervaring met dit soort zaken,ze weten wat ze doen.
Het rechtsysteem werkt toch niet mee
20 juli 2011 om 18:30 #17906830Die gozer lijkt overal schijt aan te hebben. Misschien ook wel een gevaarlijk jongetje.
Ik zou maar even uit de buurt blijven als je hem ziet met de auto en er rustig achter aan kachelen en de politie bellen.
En die het af laten handelen.
Een auto is geen mes in je ribben waard.20 juli 2011 om 19:29 #17906831Hij een mes, ik een kruissleutel, maar goed ik ben het wel met je eens dat je geen enorm risico moet gaan nemen, helemaal niet omdat er steeds vaker ook vuurwapens in het bezit zijn van dat soort randdebielen.
Nee, maar wat je zegt en al gezegd is, reserve sleutels altijd op zak en volgen en op een moment dat hij hem ergens neer zet er gewoon mee weg rijden. Het rechtsysteem werkt namelijk wel mee als jij de geregistreerd eigenaar bent en hij geen enkele vorm van aankoopsbewijzen kan tonen. Neem ook aan dat hij niet huilend naar de politie gaat met het verhaal dat zijn o zo keurig gestolen auto van hem gestolen is….
20 juli 2011 om 20:15 #17906832@Vinci wrote:
Hij een mes, ik een kruissleutel, maar goed ik ben het wel met je eens dat je geen enorm risico moet gaan nemen, helemaal niet omdat er steeds vaker ook vuurwapens in het bezit zijn van dat soort randdebielen.
Nee, maar wat je zegt en al gezegd is, reserve sleutels altijd op zak en volgen en op een moment dat hij hem ergens neer zet er gewoon mee weg rijden. Het rechtsysteem werkt namelijk wel mee als jij de geregistreerd eigenaar bent en hij geen enkele vorm van aankoopsbewijzen kan tonen. Neem ook aan dat hij niet huilend naar de politie gaat met het verhaal dat zijn o zo keurig gestolen auto van hem gestolen is….
hoe steel jij een auto
je sloopt het slot
dan kom jij met de reserve sleutel
en die past dan niet in het slot ???heb ik iets gemist want klik mij het logische op een oude auto( zo ie zo tot de astra f )
vanaf 94 heb je gecodeerde sleutels (ook maar 5 dus als je ze alle 5 hebt voor astra)
kun je nog zo alles mee nemen en anders zit er altijd ergens een override voor het cv systeem21 juli 2011 om 05:49 #17906833Ik heb ook geen idee hoor, ik steel geen auto’s in de eerste plaats… :jerry
Maar je hebt gelijk, heb wel eens een poging tot diefstal mogen meemaken in mijn vorige Kadett, slot in het plaatwerk omgebogen en draden los bij contactslot…
21 juli 2011 om 07:07 #17906834dus dat houd in dat ze de deur ook niet meer op slot kunnen doen ;)
zoals ik vaak gehoord heb starten ze hem door middel van draaden aan elkaar knopen toch?
wie weet werkt de sleutel ook nog wel gewoon, anders eerst eens uitzoeken welke draden het zijn21 juli 2011 om 11:14 #17906835@soepkiepe wrote:
dus dat houd in dat ze de deur ook niet meer op slot kunnen doen ;)
zoals ik vaak gehoord heb starten ze hem door middel van draaden aan elkaar knopen toch?
wie weet werkt de sleutel ook nog wel gewoon, anders eerst eens uitzoeken welke draden het zijnDe golf van mijn vriendin was het stuurslot gesloopt en draaden door verbonden en 1 los om starten
21 juli 2011 om 11:18 #17906836als ik mijn auto verlaat zorg ik dat hij altijd op stuurslot staat daarom was het nog makelijker om de golf weg tehalen mijn vriendin deed dat namelijk nooit
22 juli 2011 om 07:31 #17906837als ik jou was, zou ik bij iedere pomp die foto ophangen of afgeven.
laat ze dan jou bellen of de politie.
misschien kan iemand zijn naam weten te achterhalen als hij tankt.
succes ermee.groeten.
23 juli 2011 om 20:53 #17906838hallo iedereen de opel monza is reeds terug in mijn bezit de politie heeft hem dinsdag gevonden maar voor sporen onderzoek mee genomen naar het bureau en donderdag vrijgegeven alleen het slot van de bijrijders portier is kapot en het kontatslot is kapot heeft er ruim 2000 km mee gereden in een week hierbij wil ik iedereen bedanken voor het uitkijken naar de opel monza ben weer helemaal in mijn nopjes toppie
23 juli 2011 om 20:56 #17906839helemaal super dat je hem terug hebt en dat er maar vrij weinig schade aan hebt!
veel succes met de schade afhandeling, neem aan dat je het bvergoed gaat krijgen23 juli 2011 om 21:00 #17906840super om tehoren
kan ik weer een sticky note van me dashbord afhalen23 juli 2011 om 21:36 #17906841AnoniemLid sinds:
1 January 1970Super dat ie weer terug is. Is de dader ook gevonden? zou hem graag in zijn ……. willen trappen.
Heb de topictitel reeds aangepast.
23 juli 2011 om 21:39 #17906842he he…gelukkig voor je… :thumb
maar het blijft vervelend dat er zomaar anderen met je auto rondrijden…en dingen kapot maken…!
24 juli 2011 om 09:29 #17906843Mooi zo ! gelukkig dat ze weer terecht en terug is :thumb
Wellicht een goede tip/les nu, om maatregelen te nemen welke op z’n minst het oninteressant maken voor een dief de auto te stelen.
Ik noem; alarm, startonderbreker, bear-lock bak vergrendeling (zeer goed systeem !) GPS tracker, etc..
Ik kan me zo voorstellen dat met een exclusieve (oldtimer) Opel je er alles aan gelegen is dat ze niet gestolen wordt.
Dus dan zou ik er ook werk van maken dat dat niet (nog eens) kan gebeuren, of iig de kans verkleint hierop !Succes, groet, Jeroen.
24 juli 2011 om 10:09 #17906844Heel fijn dat hij niet helemaal in puin ligt!! :wors
Misschien kun je hem wat beter beveiligen om herhaling te voorkomen…. :vertag
25 juli 2011 om 04:38 #17906845shit, ik lees het nu pas.
Ik heb rond die tijd dat hij weggehaald is, de wagen zien rijden ‘s morgens om 5.30 in de Hasseltstaat in Tilburg.
Hij kwam van het textielplein af met piepende banden. Ik had zoiets van, wat een gek zeg!!
Later reed ik weg om te gaan werken zie ik op de hoek van straat bij het textielplein een wagen staan met de raam eruit, dus het vermoeden was dat dat samen iets met elkaar te maken had.Afgelopen vrijdag op zaterdag is mijn Rekord D caravan opengebroken en het contactslot vernield, veel schade maar ik heb de wagen nog, ze hebben hem niet mee kunnen krijgen. Onze buurvrouw heeft om 4.50 een klap gehoord, is dus weer ‘s morgensvroeg.
Ik dacht gelijk weer aan die Opel Monza!!! En plaatste een oproep op het Big Opels Nederland forum, kreeg geen reactie, ja, net van Melvin, vandaar dat ik dit topic nu heb gevonden.
Ik denk dat we met ons allen die persoon eens op moeten zoeken, en zijn klauwen er af moeten hakken!!!!
Ik heb ondertussen al wat meer gevallen hier in Tilburg
Kan je mij die foto even mailen, waar hij staat te tanken met de Monza??
25 juli 2011 om 08:58 #17906846……………………………..verwijderd…………………………….
30 juli 2011 om 07:51 #17906847Is ie weer terug??
zo ja, is ie ok?
zo nee, ik zoek mee! :swear1 augustus 2011 om 08:08 #17906848mooi dat hij weer terug is :thumbup :thumbup
groeten.
1 augustus 2011 om 17:37 #17906849Ik zou maar heeeeel snel de foto van die vent van het net af halen,want anders kost het je 10.000 euro.
Is geen geintje,was net op het nieuws!!!!!!!!!!!!!1 augustus 2011 om 18:33 #17906850Ehm €25.000!!!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.