Gestolen opel monza te Tilburg. (GEVONDEN)

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield Gestolen opel monza te Tilburg. (GEVONDEN)

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #17906851
    KadAstra-EF
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 July 2010

      Ja, hoe belachelijk. BLIJF DAN MET JE VIEZE VUILE ROTPOTEN VAN EEN ANDER ZIJN EIGENDOMMEN AF BEGREPEN ????????

      Dit moest ik even kwijt medeforummers, dat lucht op.

      Rik ;)

      #17906852
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Ja het wordt werkelijk steeds gekker, winkeliers mogen keer op keer overvallen worden, vaak meerdere malen per jaar en als ze het een keer zat worden een een foto van de dader willen ophangen dan krijgen ze zo’n belachelijke boete voor hun kiezen! Ik zeg DUBBEL GENAAID!! :swear :swear :swear :swear :swear :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

        #17906853
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          200 % mee eens

          wat is dat voor flauwekul dat criminelen beschermd worden
          en de hardwerkende belasting betaler dubbel gedupeerd wordt :puke :puke

          waar is die tijd toch gebeleven dat je criminelen op t schavot aan de schandpaal mocht zetten en bekogelen met rotte tomaten ;) :thumb

          of wat mij betreft met handgranaten ;)

          #17906854
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Zal het nog sterker vertellen, verzekeraars en justitie vraagt winkeliers in betere video apparatuur te investeren om daders beter te kunnen identificeren. DRIEDUBBEL genaaid ben je dus, om die klootzakken die je overvallen (naast de traumatische ervaring) die je inkomen dus al flink benadelen dus beter te kunnen identificeren moet je van je weinige geld ook nog even zelf betere apparatuur gaan kopen!! :fy1 :fy1 :fy1 :swear :swear :swear

            Is die Monza nu al weer in handen van de RECHTMATIGE eigenaar trouwens? Oh man ik leef zo met je mee!! :cry

            #17906855
            Raluph
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 January 2011

              Fijn dat hij terug is…..en jammer van de schade…

              Ik heb hem volgensmij 2 maanden geleden gezien bij VDL in Eindhoven (als het dezelde is teminste) en zag er super uit dus ben blij voor je dat hij terug is

              #17906856
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Stukje op nu.nl over het ‘Digitaal Schavot’….

                http://www.nu.nl/internet/2583819/niet-altijd-boete-digitaal-schavot.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #17906857
                kaneelschep
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 November 2004

                  Super dat ie weer terug is! en ook met zo weinig schade!!
                  Toch weer eentje die wel redelijk goed afgelopen is. Voor hetzelfde geld was ie ergens afgefikt teruggevonden, toch?!
                  Positief zijn ;)

                  In dat stukje zeggen ze juist dat ze die boete dus heel vaak niet toepassen.
                  En geven ze ook juist 2 voorbeelden waarin het mis kan gaan met beelden die zijn opgehangen/gepost van zogenaamde daders die dat dus niet bleken. zo kan het ook.. ;)

                  Maar over het algemeen mogen ze die gasten wat mij betreft publiekelijk aan een lantaarnpaal ophangen.
                  Als je jat, zou iedereen dat van je moeten mogen weten! Eigen schuld..

                  #17906858
                  LeonStr
                    Lid sinds:
                    16 October 2011

                    @louwe 16 klepper wrote:

                    200 % mee eens

                    wat is dat voor flauwekul dat criminelen beschermd worden
                    en de hardwerkende belasting betaler dubbel gedupeerd wordt :puke :puke

                    waar is die tijd toch gebeleven dat je criminelen op t schavot aan de schandpaal mocht zetten en bekogelen met rotte tomaten ;) :thumb

                    of wat mij betreft met handgranaten ;)

                    Ik herkende gewoon het veldje tegenover me huis uit die foto, Laag Zuthem, dat ik dat ooit nog op het opel forum tegen zou komen :jerry

                    Mooi dat de monza weer terecht is!

                    #17906859
                    ColinH
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2009

                      Heel veel sterkte met de verwerking !

                      Moet er niet aan denken dat dit mijn Omega gebeurd..
                      Al helemaal niet mocht ik ooit een Monza of andere oude Opel hebben.

                      En die foto van het tankstation, dan word je toch helemaal gek man ?!

                      Ze hebben echt lef, 2000 km rijden en ook nog in de buurt komen.

                      Maar goed dat hij er weer is en zeker goed dat de schade aan de auto nog mee valt.
                      Maar hopen dat het blok niet helemaal afgetrapt is.

                      Succes met de afhandeling en verwerking !

                      Gr Colin

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.