Gestolen Kadett & Gevonden

Forumindex Forums Modellen Kadett Gestolen Kadett & Gevonden

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17619579
    mvhagen1979
      Lid sinds:
      13 April 2008

      moet je eens naar dat demontage berijf in doorneburg bellen daar heb ik toen ook een komplete set gehaald en die vent is is niet duur. vanaf jou ook niet zo heel ver

      #17619580
      jblfreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        mooi dat ie terug is man

        k kan je helaas niet aan sloten helpen maar toch

        groeten dennis

        #17619581
        Lukko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 January 2005

          goed dat ie terug is ! gelukkig !

          succes met het repareren.

          #17619582
          Kadettlover
            Lid sinds:
            21 June 2009

            Hoi,

            Blij dat je de kadett terug hebt….Heb 1 maand geleden contact gehad met iemand voor iets en ik weet dat die een complete set sloten te koop heeft(inclusief handschoenenkastje)

            Ik stuur je een U2U met zijn MSM adres

            Dannis

            #17619583
            dragon1
              Lid sinds:
              2 October 2009

              Hey Michiel,

              Mooi dat ie weer terug is. Altijd klote als een auto gejat word.
              Je had wel mazzel dat ik daar toevallig langskwam waar hij stond. Kom daar normaal nooit in de week.
              En nog bedankt voor de taart. Zal zeker smaken.;)

              #17619584
              Andre Botter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 July 2004

                Gewoon een sportstuur er in met een ontkoppelbare naaf.
                Hab ik ook in mijn Kadett turbo zitten die kon in het begin (10 jaar geleden) niet op slot en geen Alarm en geen contactslot:D
                Ik zette hem zo midden in Rotterdam neer om uit te gaan.

                #17619585
                Opaul
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 October 2006

                  origineel gepost door Andre Botter
                  Gewoon een sportstuur er in met een ontkoppelbare naaf.
                  Hab ik ook in mijn Kadett turbo zitten die kon in het begin (10 jaar geleden) niet op slot en geen Alarm en geen contactslot:D
                  Ik zette hem zo midden in Rotterdam neer om uit te gaan.

                  Liet je het stuur dan bij de gadarobe liggen? Het lijkt me een ideaal preventiemiddel alleen ik zou het stuur meestal laten zitten omdat het niet in je binnenzak past.

                  #17619586
                  Kadettgek
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 September 2005

                    @dragon1

                    Zeker dikke bof!! ook gezellig je hier op het forum te treffen.
                    Jij succes met het opbouwen van de astra. Ik zou graag een keer over je schouder mee kijken als je de kop vervangt.

                    Tjah ik ga in ieder geval even zoeken naar een betere oplossing. dit is al de 2e keer dat de kadett gejat is. 1x toen hij nog van mijn opa was en nu bij mij.
                    Eigenlijk zou ik graag de sloten dichtlassen. MAAR dan zit je met zo’n lelijke plek op de deur. Geld om de deuren helemaal over te spuiten heb ik niet, ben maar student.
                    evt Motip heb ik al eens geprobeerd maar dit leek niet eens op de kleur blauw van de auto.

                    Misschien een spuitbusje op kleur laten mengen. Voorlopig staat hij veilig bij mijn ouders. maar ik wil de auto natuurlijk weer zo snel mogelijk (fatsoenlijk) rijdbaar hebben.

                    heeft iemand nog goede ideeen of tips voor me?

                    #17619587
                    Andreas.Berger
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      ik heb bij onze kadett meteen het sloten set vervangen, dichtlassen kan, maar denk er heel goed aan, dat het hun niet tegen houd, dan gooien ze wel een ruit in om binnen te komen, als ze hem pakken dan doen ze dat toch, bij onze astra waren de deursloten nog heel , hebben ze gewoon open gemaakt met een soort van lange lat. dus gewoon een ander sloten setje erin en je bent klaar;)

                      een start onderbreker zou wel helpen om het wat lastiger te maken, maar zekerheid heb je ook daarmee niet

                      #17619588
                      dragon1
                        Lid sinds:
                        2 October 2009

                        @Michiel.

                        Je hebt mijn nummer en weet nu ook waar ik werk. Dus je mag van mij best eens langskomen om mee te kijken.;)

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.