Geschorste auto zonder apk laten keuren

Forumindex Forums Overige APK & RDW Geschorste auto zonder apk laten keuren

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18075730
    Fearless
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2005

      @bastian wrote:

      dat huidige systeem van dat elk jaar schorsen of anders aan apk en verzekering volden is een gezeik van hier tot tokio , ik wilde onlangs mijn 4,5t dodge weer schorsen zoals ik elk jaar deed , dit weigerde t postkantoor omdat r volgens hun een deel 3 ontbrak (?) gevolg : auto niet geschorst en een week later 2 bekeuriingen op de mat van elk 300 nog wat euro ….. , t zijn viezerikken daar in t hogere ambtelijke apparaat .

      Je hebt zelf je papierwerk niet voor elkaar en vervolgens is het de schuld van een ander dat je een bekeuring krijgt…..

      Denk is na, je weet wat je nodig hebt voor het schorsen, en als je deel 3 kwijt bent dan vraag je een nieuwe aan. Had je ruim van te voren al kunnen regelen.

      Tis altijd zo simpel om maar boos te worden op anderen terwijl je zelf een foutje gemaakt hebt.

      #18075729
      bastian
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 February 2013

        @Fearless wrote:

        @bastian wrote:

        dat huidige systeem van dat elk jaar schorsen of anders aan apk en verzekering volden is een gezeik van hier tot tokio , ik wilde onlangs mijn 4,5t dodge weer schorsen zoals ik elk jaar deed , dit weigerde t postkantoor omdat r volgens hun een deel 3 ontbrak (?) gevolg : auto niet geschorst en een week later 2 bekeuriingen op de mat van elk 300 nog wat euro ….. , t zijn viezerikken daar in t hogere ambtelijke apparaat .

        Je hebt zelf je papierwerk niet voor elkaar en vervolgens is het de schuld van een ander dat je een bekeuring krijgt…..

        Denk is na, je weet wat je nodig hebt voor het schorsen, en als je deel 3 kwijt bent dan vraag je een nieuwe aan. Had je ruim van te voren al kunnen regelen.

        Tis altijd zo simpel om maar boos te worden op anderen terwijl je zelf een foutje gemaakt hebt.[/qu

        beste meneer fearless , ik heb met de tot mij beschikbare kentekenpapieren voorgaande jaren probleemloos de schorsing uit kunnen voeren , er zijn uit mijn map met autopapieren geen dokumenten zoekgeraakt ………

        #18075733
        bastian
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 February 2013

          beste meneer fearless , ik heb met (dezelfde als voorgaande jaren) tot mij beschikbare kentekenpapieren voorgaande jaren probleemloos de schorsing uit kunnen voeren , er zijn uit mijn map met autopapieren tussentijds geen dokumenten zoekgeraakt…….

          #18075734
          Corsaliefhebber
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 February 2012

            :ass

            #18075735
            bastian
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 February 2013

              beste meneer corsaliefhebber , de eerste plaatsing is erg onduidelijk geplaatst daar mijn geschreven tekst direkt op de tekst van de oorspronkelijke schrijver kwam , dit probeerde ik te veranderen cq te verwijderen maar dat lukte niet , daarom heb ik t een tweede keer nog eens duidelijker geschreven in een eigen balk , betreft het rdw contacteren : dit heb ik dezelfde dag nog gedaan en ik kreeg als antwoord enkele opties die in werkelijkheid niet het probleem konden oplossen ( het dezelde dag nog kunnen schorsen) , maar toch bedankt voor de moeite om enkele links van t rdw toe te voegen .

              #18075736
              Corsaliefhebber
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 February 2012

                :ass

                #18075737
                bastian
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 February 2013

                  hallo corsaliefhebber , in de eerste link die je hier neergezet hebt staat dat je als kentekenbewijzen deel 1b en deel 2 mee moet nemen naar t postkantoor , geloof t of niet maar deze twee dokumenten had ik gewoon bij mij net zo als de vorige keren …………. , de boete heb ik tot op heden niet betaald , op de zelfde dag heb ik de auto nog in de verzekering kunnen doen , de apk kon natuurlijk die dag niet meer geregeld worden en dat ga ik over ca 2 weken doen , ik heb besloten weer met de auto te gaan rijden , t hele verhaal zal nog wel een staartje krijgen ..

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.