Gereden zonder luchtfilter

Forumindex Forums Modellen Corsa Gereden zonder luchtfilter

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267862
    basss27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2013

      Hoi iedereen,

      Gisteren heb ik de bandenspanning, oliepeil gecontroleerd omdat ik 300km moest reizen. Allemaal prima in orde. Terugweg hevige regenval gehad. Af en toe daarbij een piepende v snaar waardoor ik dacht voor de zekerheid maar effe checken. Bleek dat de powerfilter is losgeschoten :shock: (deze gaat er sowieso af). Luchtfilter terug geplaatst en goed geluisterd naar de motor, hij loopt verder goed en geen rare geluiden. Wat is nu verstandig te doen? Ik weet niet hoeveel km ik gereden heb zonder filter… Ik heb effe naar het gasklephuis gekeken deze is helemaal schoon.

      Wat mij bang maakt is dat ik gereden heb met hevige regenval en dat er nu rotzooi in het blok zit.

      Moet ik mij zorgen maken? En wat kan ik preventief uitvoeren?

      Bedankt!

      #18251026
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Zal op zich meevallen.
        Helemaal als er nu weer een filter opzit.

        Je geeft aan dat de motor gewoon loopt zonder rare geluiden etc.

        Zou me geen zorgen maken.
        Lijkt mij zo aan je verhaal te horen goed te zijn gegaan.

        #18251027
        SimpleFace
          Lid sinds:
          14 July 2014

          Er komt nauwelijks water bij de motorruimte, en met regen zal er ook nog eens minder stof in de lucht hebben gezeten.
          Geen probleem zou ik zeggen.

          #18251028
          gose91
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 November 2013

            Er rijden zat mensen rond met een lekke slang vlak voor de gasklep. En dat is echt geen probleem.
            Hoe minder stof hoe beter, maar van een stof vlokje gaat ie niet stuk

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.