Geprobeerd in te breken !!

Forumindex Forums Modellen Corsa Geprobeerd in te breken !!

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220881
    DarkNL08
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2010

      Nou lekker dan..

      Kom vanmorgen aanlopen bij mn Corsa.. zie ik dat aan de passagierszijde is geprobeerd in te breken!! zoals op de manier van het filmpje laatst op het forum…

      gelukkig zijn ze niet binnen gekomen. heb centrale deurvergrendeling en ik draai hem altijd helemaal door (op slot). dus waarschijnlijk hebben ze het pinnetje niet naar boven kunnen trekken..

      de deur stond aan de bovenkant wagenwijd open (kier van 5-8cm), deze heb ik gelukkig met beleid kunnen terug buigen en de deur sluit weer netjes.

      maar ik baal er wel van!!!:argue:argue:fy1

      aangezien ik het al heb teruggebogen (en geen foto’s heb gemaakt… :( ) zou ik zeker niets meer met de verzekering kunnen regelen? er is eigenlijk ook niets ‘kapot’ er zit alleen een deuk in de raamlijst (binnenkant)

      zal straks foto’s maken!

      hebben jullie misschien enig idee wat ik zou kunnen doen ivm. schade/verzekering?

      ik weet dus niet welke grapjas/malloot/persoon die ik niet moet tegenkomen dit heeft gedaan…

      Groetjes

      #17667707
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        Heb politie gebeld, aangifte is in ieder geval gedaan…
        Even afwachten waarschijnlijk ook verzekering bellen?

        #17667708
        corsageak
          Lid sinds:
          28 October 2009

          dat is helemaal lekker dan. stelletje trieste gasten. miss wel handig om de deurlijsten te vertevigen met een dikker stuk staal oid:) kunnen ze iig niet meer ombuigen:p suc6 met de afhandeling.

          corsageak

          #17667709
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            beveiligen heeft geen nut, als ze er op die manier niet in kunnen komen tikken ze de ruit wel in.
            220 er op is de enige optie dan :p

            #17667710
            DarkNL08
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 March 2010

              Haha, 220 moet ik dan uit de schuur halen… :P

              idd stelletje trieste gasten!! niet leuk dit… maar realiseer me goed dat ik de corsa en/of inhoud ook kwijt had kunnen zijn! :|

              Hoe zou je de deurlijsten verstevigen? Dat moet dan van binnenuit, da’s ook weer zo lelijk..

              #17667711
              corsageak
                Lid sinds:
                28 October 2009

                is zo gedaan hoor:) maar ik heb alle gereedschappen die ik nodig heb dus dat scheelt een hoop:p gwn van binnenuit verstevigen in de koker dan. hoop werk maar zal wel steviger zijn dan. of deurpinnen eruit kunnen ze nix meer. 220 is ook weer zo wat:p wel gaaf gezicht naruurlijk maar wel weer strafbaar:@

                corsageak

                #17667712
                Aapje
                  Lid sinds:
                  1 January 2009

                  Verzekering zal niks doen, tenzij je allrisk heb. Maar dan betaal je ’t uiteindelijk zelf :(

                  Een waarborg en verzekering stellen namelijk als eis dat je getuiges hebt… Naja die zijn ver te vinden natuurlijk. Anders had je de vandaal al een gat in de kop verkocht wss.

                  Ik zou gewoon gaan kijken voor een goede startonderbreker en zorgen dat er niks te halen valt in de auto… De pinnetjes uit de deuren halen zijn ook 1 van de betere opties. Wellicht een alarm systeem erin hangen als je ze echt wilt afschrikken…

                  Heb je overigens op je auto allerlei stickers van audio merken staan? Trekt namelijk heel erg dieven aan, dan weten ze dat er iets te halen valt van een bepaald merk… Weten ze gelijk wat er te halen valt :P

                  #17667713
                  Robskee
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 December 2008

                    Zo hebben ze bij mijn oude corsa ook ingebroken:swear
                    En eergister hier op de parkeerplaats ook weer ingebroken alleen dan bij een Corsa C.
                    Ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven!:argue

                    #17667714
                    DarkNL08
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 March 2010

                      bedankt voor jullie reacties, baal d’r nog wel van.. maar achja.. kan er niets aan doen!
                      Ben blij dat ze er niet ingekomen zijn..

                      stickers zijn trouwens GSi embleem en WRC, heeft niets met audio te maken… maar trekt wel aandacht idd…. volgende keer proberen ze me motorblok eruit te halen omdat er GSi op de auto staat :P


                      @corsagek
                      : in de koker? ik ben wel benieuwd namelijk, ik denk dat die deur zo slap is als een plakje worst na het heen en weer wrikken en buigen


                      @robskee
                      : zijn ze bij jou wel binnen gekomen dan?? het lijkt in mijn geval wel dat er iemand aan kwam ofzo, want iets verder buigen en je was erin hoor. apart

                      #17667715
                      DarkNL08
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 March 2010

                        Kijk aan!!

                        2 straten waar ik vandaan woon:
                        http://www.gelderlander.nl/voorpagina/achterhoek/6655226/Poging-tot-inbraak-in-auto-Van-Hall-laan.ece

                        Zij zijn iig opgepakt :)
                        net nog ff politie gebeld, maandag hoor ik meer.
                        denk ook dat ik nu meer kans maak om ‘iets’ te verhalen ofzo?

                        #17667716
                        corsaboy
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          dat is ook redelijk in de buurt waar ze bij mijn collega laatst uit zijn week oude skoda octavia een ruit hebben ingetikt…
                          schooiers

                          #17667717
                          DarkNL08
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 March 2010

                            Ik snap niet wat dat tuig hier mot…..

                            Mijn corsa staat naast audi’s, golf 5’jes… waarom dan de corsa? Vanwege ’t filmpje? Vanwege alarm in de andere auto’s? Zo heel simpel was het blijkbaar ook niet :S

                            #17667718
                            Fearless
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 January 2005

                              206jes zijn laatste tijd ook weer intrek, eerst werden ze losgebroken en uitelkaar gedraait omdat alles zo makkelijk in elkaar zit.
                              Nu gaan ze gewoon compleet mee.
                              Vorige week en vandaag weer raak.
                              Carpoolplaatsen……beter vermijden

                              Golfjes 5 nemen ze ook zo mee, doen ze via de laptop…draadloos, en als ze binnen zijn via de uitleesstekker.

                              het wordt nog veel gekker

                              #17667719
                              Peter_89
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 August 2006

                                Weet wel dat ze bij de nieuwere VW`s achterlicht intikken. En dan via Cambus er in kunnen komen.

                                #17667720
                                robert_corsa
                                  Lid sinds:
                                  16 May 2009

                                  het is toch allemaal niet meer normaal. je zou bijna je auto verkopen en een suzuki alto kopen voor 250 euro. die hoeven ze toch niet te hebben:angel

                                  #17667721
                                  DarkNL08
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    7 March 2010

                                    Nog even ter info!!!

                                    de beste mannen zijn op heterdaad betrapt (inbrekersgerei op zak) en zijn inmiddels al weer zo vrij als 2 Litouwse vogeltjes.
                                    Politie gebeld en die zei dat ze niets hard konden maken… GVD dus ze hebben ze moeten laten gaan

                                    ik vertelde meneer de snor vrolijk dat ze dan maar even een sporenonderzoekje aan mijn auto moesten doen: geen tijd voor..

                                    Bah!

                                    #17667722
                                    robert_corsa
                                      Lid sinds:
                                      16 May 2009

                                      wat zijn het ook een stelletje homo’s:fy1 sorry hoor. maar bekeuringen uitschrijfen hebben ze alle tijd voor.:wtf

                                      #17667723
                                      Robskee
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        1 December 2008

                                        origineel gepost door DarkNL08

                                        @robskee
                                        : zijn ze bij jou wel binnen gekomen dan?? het lijkt in mijn geval wel dat er iemand aan kwam ofzo, want iets verder buigen en je was erin hoor. apart

                                        Bij mij zijn ze idd toen wel binnen gekomen ja.
                                        Hadden de leuningen van allebei de stoelen helemaal naar achter gezet en hoedeplank hing er half in.
                                        En heel m’n contact slot gesloopt:fy1
                                        Ze wouden bij mij dus heel m’n auto meenemen:swear

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.