Geimporteerde auto, nadelen?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Geimporteerde auto, nadelen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18336972
    rick1986
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 November 2014

      Ik ben op zoek naar een degelijke tweedehands Corsa. Via Marktplaats kwam ik uit op een mooi model:

      Bouwjaar 2008
      120.000 km
      € 3.250

      Dit lijkt me een koopje, het lijkt er echter op dat de auto is geimporteerd als ik het kenteken check. Wat zijn de gevaren hiervan en is dit gewoon te mooi om waar te zijn?

      #18336979
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        bekijk de onderhoudshistory.. kijken of alles nagelopen is.. als er een gat valt vanaf een datum tot nu dan zou ik `m laten staan… en bij welk bedrijf staat deze corsa??

        #18336981
        rick1986
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 November 2014

          Bedankt voor de tip, zal ik zeker naar kijken. Het gaat om Handelsonderneming Ambergen in Enschede, ik kan helaas weinig reviews vinden.

          Hier nog een linkje naar de marktplaats advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1126800375-opel-corsa-1-0-12v-sport.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=16

          #18336982
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            je kan bij iedere opel dealer een dossier opvragen over de auto.. ongeacht welk land of kenteken de auto had… ze hebben dan het chassis nummer nodig dan kunnen ze heel de history achter halen en als er een gat is dan kunnen zij jouw dat vertellen..

            #18336992
            rick1986
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 November 2014

              Bedankt, morgen maar eens bellen naar die dealer dan, ik woon 2 uur bij Enschede vandaan dus heb geen zin om eerst alleen voor het chassisnummer te gaan. Benieuwd of ze me dit kunnen vertellen over de telefoon.

              #18336995
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                als je gewoon vraagt voor het chassisnummer ter info bij de dealer om een dossier op te vragen zou een verkoper hier geen probleem mee moeten hebben.. daarmee komt zowel voor jouw als voor hem naar boven wat hij op z`n terrein heeft staan en waar jij wellicht aan begint als jij tot koop over gaat

                #18337003
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Download the App “MyOpel”

                  vul het kenteken en chassis nummer in, en zo achterhaal je heel de onderhoud history zonder naar de dealer moeten gaan.

                  Zo heb ik de onderhoud van mijn Astra G achterhaald voor ik hem kocht.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.