Gegevens nodig voor uitlijnen(sporing)

Forumindex Forums Modellen Astra Gegevens nodig voor uitlijnen(sporing)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231916
    Astra F Vaassen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 February 2010

      Ik had laatst mijn astra f uitgelijnd omdat die verlaagd is. Nu gaf die links 0 aan en rechts 0,02 dat was dan de sporing. Achter valt er niks af te stellen. Ook met stuur in het midden stellen gaf die allemaal goed aan en volgens het apparaat stond die in het midden, keek naar het stuur ook in het midden. Maar dan rij ik en staat die scheef dat is wel raar. Maar heb het stuur gewoon iets bijgesteld.

      Maar wat zijn nu de afstelgegevens ik kan ze echt nergens vinden echt heel internet afgezocht?:wors Of is het goed zo?

      #17807819
      GSI Racer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 June 2009

        heb je nergens speling op je kogels of rubbers??
        dan gaat de stand van je wiel namelijk weer veranderen als je rijd, je stuur kan ook nog wat speling hebben trouwens.
        Ik heb de mijne laatst ook uitgelijnt, maar het stuur staat ook een tikje naar links, dus even opnieuw doen.

        Afstelgegevens weet ik zo uit mijn hoofd niet:hmmz

        Als je hem zelf uitgelijnt hebt, dan kun je de afstelgegevens wel opzoeken he. De fabrieks instellingen geeft het apparaat namelijk ook aan (althans die van ons)

        #17807820
        Astra F Vaassen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 February 2010

          Heeft net apk was allemaal goed niks geen speling. Maar ons uitlijnapparaat is behoorlijk oud. Alleen een schermpje waar die alles op aangeeft je kunt de auto niet instellen alleen bandenmaat enzo. Bij de nieuwere stel je gewoon het type auto in en dan geeft die aan wat de gegevens zijn.

          #17807821
          GSI Racer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 June 2009

            oe, dat is indd. een oude dan:o

            Laat hem anders gewoon uitlijnen bij een bandenzaak.
            Hun hebben meestal up to date apparatuur.
            Vraag wel voor een uitdraai als hij klaar is;)

            tipje:

            Maak eerst je stuurkogels GOED gangbaar voordat je hem weg brengt, meestal zitten deze muurvast, en dat komt het uitlijnen niet ten goede.
            Ik praat uit ervaring.:)

            #17807822
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Keijl oldebroek….voor 50 euro een perfecte uitlijning….

              #17807823
              Astra F Vaassen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 February 2010

                [rquote=1859239&tid=141619&author=GSI Racer]oe, dat is indd. een oude dan:o

                Laat hem anders gewoon uitlijnen bij een bandenzaak.
                Hun hebben meestal up to date apparatuur.
                Vraag wel voor een uitdraai als hij klaar is;)

                tipje:

                Maak eerst je stuurkogels GOED gangbaar voordat je hem weg brengt, meestal zitten deze muurvast, en dat komt het uitlijnen niet ten goede.
                Ik praat uit ervaring.:)[/rquote]

                Stuurkogels heb ik al losgehad ivm verlagen, die zaten goed vast:P Maarja ik kijk wel even en idd wegbrengen is ook niet duur en dan is het ook goed dus:thumbup

                #17807824
                GSI Racer
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 June 2009

                  indd;)

                  1 setje voorbanden vervangen door verkeerde uitlijning kost meer dan €50.
                  dus…….

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.