geen pre-out op hu, wel op versterker

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie geen pre-out op hu, wel op versterker

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243722
    vluggejaapie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2010

      Hoi,

      Ik heb een HU liggen van het merk goedkoopie, en heb nog een dikke versterker+sub liggen…
      Deze zou ik even tijdelijk willen gebruiken ergens voor en het probleem is dus dat er geen pre-out / tulp op de radio zit… en op de versterker dus wel.

      Nu weet ik dat er ook goedkopere versterkertjes zijn die gewoonweg met bedrading / doorlussen werken ipv tulp/signaal kabels.

      Ik vraag me af… is het tóch mogelijk om de HU aan te sluiten op de versterker, met eventueel een soort omvormer / whatever.. Of is dit niet makkelijk en kan ik beter voor weinig ergens een versterker opsnorren die gewoon zonder tulp kan worden aangesloten?

      #17947961
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Caliber heeft bv. zo’n line converter om de speaker uitgang naar een line niveau om te zetten.
        Hier op het forum wordt er ook over een soort van signaalprocessor gepraat die het beter kan (onderdrukken ruis die met meerdere versterkers achter elkaar steeds meer hoorbaar wordt)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.