Geen DAB Radio ontvangst

Forumindex Forums Modellen Mokka Geen DAB Radio ontvangst

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #18350845
    Baron
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 December 2017

      In mijn Mokka X van 2017 met NAVI 900 Intellilink systeem heb ik geen DAB ontvangst. Er is ook geen enkele mogelijkheid dit in te stellen. Mijn dealer vertelde me dat het mogelijk kan zijn dat dit systeem niet met DAB ontvangst is uitgerust. Erg vreemd lijkt me. Wie heeft ervaringen hiermee? Overigens is ook mijn APP shop leeg en heb geen enkele mogelijkheid apps te downloaden.

       

      Aanvulling:

      Mijn Mokka is geïmporteerd uit Spanje. Ik heb op internet gelezen dat deze auto’s in Spanje niet uitgerust zijn met DAB ontvangst module. Is deze in te bouwen en/of te activeren?

      #18350849
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18350845]In mijn Mokka X van 2017 met NAVI 900 Intellilink systeem heb ik geen DAB ontvangst. Er is ook geen enkele mogelijkheid dit in te stellen. Mijn dealer verstelde me dat het mogelijk kan zijn dat dit systeem niet met DAB ontvangst is uitgerust. Erg vreemd lijtk me. Wie heeft ervaringen hiermee? Overigens is ook mijn APP shop leeg en heb geen enkele mogelijkheid apps te downloaden.[/quote]

        Dit systeem zou over DAB moeten beschikken een beetje raar dat de dealer hier je niet verder in helpt?

        #18352412
        martspek
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 January 2018

          Dat klopt dat er geen DAB in zit,Spanje heeft dat niet. Heb nagevraagd of dat erin gemaakt kan worden maar is een dure bezigheid.

           

          #18354977
          Michel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 April 2018

            Opel heeft de extra DAB-module die wordt aangesloten op de achterkant van NAVI 4.0 of 900
            zodra ik de referentie en de prijs heb, zal ik deze aan u communiceren

            Ik ben op zoek naar een MOKKA X

            #18354980
            Michel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 April 2018

              Hallo
              Ik heb dezelfde behoefte, de DAB-module om achter de Navi-radio aan te sluiten

               

              erg ongeduldig omdat de DAB opent in het noorden van Frankrijk
              bedankt voor je hulp

              #18354991
              Michel
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 April 2018

                voor informatie, de nieuwe optie opel is U2Q

                vind je de referentie in reserveonderdelen

                 

                #18354997
                Jhboelsem
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 March 2015

                  De shop intellilink 900 is nog niet beschikbaar, dus je kunt nog geen app downloaden, volgens de klantenservice van Opel is dit binnenkort beschikbaar. Kan nog even duren.

                   

                  #18355069
                  Michel
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 April 2018

                    hallo
                    Dit is geen applicatie, maar een externe doos die achter de radio wordt aangesloten en het zal zeker nodig zijn om een DAB-antenne toe te voegen

                    wacht op je antwoord

                    Ik ontvang mijn MOKKA X volgende week

                     

                    #18374921
                    Pietervb
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 May 2020

                      Heeft iemand een aanvulling van prijs en mogelijkheden? Ik heb een 2019 Grandland x uit Spanje en ook geen DAB. Balen!! :-(

                      #18374925
                      Haasje17
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        8 September 2009

                        Enige wat ik kan vertellen is dat de losse module voor DAB op de geschikte radios inclusief inbouwen 900 euro kost.

                        #18377687
                        Gizmo2000
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 August 2014

                          Is het iemand inmiddels gelukt om een Import uit spanje te voorzien met DAB+ module?

                           

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.