Geen cruise control na garage bezoek

Forumindex Forums Modellen Corsa Geen cruise control na garage bezoek

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362089
    Derv
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 October 2018

      Dag leden,

       

      Ik heb heb een Corsa C uit 2004, en heb afgelopen week de rembekrachtiger laten vervangen omdat deze lek was (valse lucht en gevolg was hoge toeren bij stilstand). Nu krijg ik de auto terug en doet de cruise control het niet meer.

      Ik wil teruggaan naar de garage maar om te vragen wat dit kan zijn, maar hoop dat iemand hier mij kan vertellen dat dit met elkaar te maken kan hebben zodat ik een sterker verhaal heb en niet weg gestuurd kan worden met en smoes.

       

      Alvast bedankt! :help:

      #18362090
      john-opel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2012

        Cc is geintegreerd met je remsysteem. Garage heeft de rembekrachtiger moeten uitbouwen. Daarvoor moet deze losgemaakt worden van het rempedaal.

        De cruise control zit op de rempedaalschakelaar aangesloten, want 1-mag pas werken na 1e keer remmen, 2-schakelt uit door op de rem te trappen.

        Succes

         

         

         

         

         

        #18362092
        Derv
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 October 2018

          Dag John!

          Bedankt voor een snelle reactie.

          Je zegt 1 keer remmen en het mag pas werken? Dat is nieuw. Dat was voorheen niet nodig. Ik drukte op het knopje en het pakte direct over. Ik zal dit één keer remmen dan eens proberen voordat ik terug ga.  :toppie:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.