gechipt en laten uitlezen

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) gechipt en laten uitlezen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224207
    OPCer
      Lid sinds:
      16 July 2010

      Hallo,

      Mijn auto is hoogswaarschijnlijk gechipt, weet alleen niet door wie en welk vermogen.
      Nu houd mijn auto in bij lage weinig vermogen, dus bij normaal rijden en schakelen.
      Bij vol vermogen niets aan de hand.
      Nu wil ik de auto eens uit laten lezen bij de dealer of er misschien een sensor ofzo loopt te vervelen.
      Als de dealer uitleest en eventueel een update inleest dan raak je toch de gechipte software niet kwijt of wel?

      Mvg,
      OPCer

      #17706633
      XpLoD
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2008

        Als de dealer een update op je ecu uitvoert ben je de map kwijt.

        #17706634
        AstraGCoupeTurbo
          Lid sinds:
          9 May 2010

          Anders een run laten doen, weet je het ook gelijk en met behulp van apparatuur.

          Keertje naar een tuner en je weet het.

          Succes.

          Groeten.

          #17706635
          MyzterOpel
            Lid sinds:
            7 July 2008

            origineel gepost door OPCer
            Hallo,

            Mijn auto is hoogswaarschijnlijk gechipt, weet alleen niet door wie en welk vermogen.
            Nu houd mijn auto in bij lage weinig vermogen, dus bij normaal rijden en schakelen.
            Bij vol vermogen niets aan de hand.
            Nu wil ik de auto eens uit laten lezen bij de dealer of er misschien een sensor ofzo loopt te vervelen.
            Als de dealer uitleest en eventueel een update inleest dan raak je toch de gechipte software niet kwijt of wel?

            Mvg,
            OPCer

            afspraak maken met VDB Works, Die kunnen je auto uitlezen en ook de software bekijken! van wie het is en dergelijke. Ook kun je dan direct een x op de bank! super mooi!!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.