gashuisklep vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum gashuisklep vectra

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354940
    opelomega
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 September 2009

      Wie o Wie kan mij vertellen als ik een andere gashuisklep op mijn motor plaats dat deze in gelezen moet worden.

      Ik op mijn luchtinlaatklep unit vervangen en ook mijn hogedrukpomp  en mijn gashuisklep vervangen maar mijn auto blijft toch nog vaak stotteren.

      hoor graag jullie reactie’s hier over

      :dank-u:  pet

      #18354984
      dockedmarc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2011

        dit verhaal is volstrekt onduidelijk.

        wat voor auto met wat voor motor praten we over?

        wat is een luchtinlaatklep? en een gashuisklep?

        ik zit al 25 jaar in de auto’s maar deze termen kan ik niet thuis brengen i.c.m. een hogedrukpomp.

        #18355013
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Zal wel een z22yh zijn met hogedrukpomp waarvan ie de gasklep en of wervelkleppen vervangen heeft, maar nee daar hoeft niks van ingeleerd te worden.

          Wat zijn de foutcodes?

          #18355098
          dockedmarc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2011

            [quote quote=18355013]Zal wel een z22yh zijn met hogedrukpomp waarvan ie de gasklep en of wervelkleppen vervangen heeft, maar nee daar hoeft niks van ingeleerd te worden. Wat zijn de foutcodes?[/quote]

            kan je zomaar gelijk in hebben, maar mij is altijd geleerd, ervan uitgaan dat het zo is, is altijd mis. :good:

            #18355106
            opelomega
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 September 2009

              aan alle die hebben gereageerd hebben bedankt voor de info. Alleen die monteur die nog nooit van een gasklephuis en wervelklep van een Opel Vectra heeft gehoord mag dan wel eerst eens de Opel handdoeken door nemen. Zelfs bij de Opel garage’s spreek men er over. Het is niet kwaad bedoeld maar voor dat je wat schrijft kijk dan eerst effe verder.

              :good: :dank-u:

              piet

              #18355112
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Jij vermeld geen motortype, en hebt het over een ”gashuisklep” en een ”luchtinlaatklep unit” de eerste is nog wel uit te komen maar de tweede wordt dan wel lastig, volgende keer motortype vermelden en wervekleppen typen i.p.v luchtinlaat klep, dan wordt het een stuk duidelijker, dus zelf volgende keer beter kijken wat je typt.

                Z22YH dus(als ik je andere reacties bekijk) foutcode’s? bougies al vervangen? bonbine?druk regelaar?druksensor?EGR klep? uberhaupt onderhoud uitgevoerd?

                 

                 

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.