gas lekkage

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208875
    madfool
      Lid sinds:
      27 September 2008

      Hallo

      Sinds van de week stinkt mijn auto naar gas als ik stilsta.
      Nu heb ik vandaag de boel nagekeken met zeepsop en kan niet een lekkge vinden.Nu heb ik ook het luchtfilter eraf gehad en het lijkt of lekt hij daar ergens tenminste daar stinkt het nog al wat naar gas.Ook daar ben ik met zeepsop aan de gang geweest.Nu is mijn vraag natuurlijk of iemand weet wat daar eventueel lek kan zijn?

      Het gaat om de volgende auto:

      Astra-G-Caravan 1.6 SZR van 03-09-1999

      Type installatie:

      Koltec

      Ben zelf woonachtig in de omgeving van dokkum weet iemand misschien een goede gasboer in deze regio?

      #17466669
      folkyc20xe
        Lid sinds:
        13 February 2005

        visser in leeuwarden schynt goed te zyn, heb ik van horen zeggen, ik heb zelf helemaal geen ervaring met gas

        #17466670
        Van het Ende Customs
          Lid sinds:
          1 April 2008

          tja, de gaslekkage kan voorkomen bij alle gasvoerende delen, voornamelijk bij koppelingen.
          dat je het ruikt bij stilstaan komt omdat je dan geen rijwind hebt die het ‘wegblaast’.
          moeilijk te zeggen zo
          elk apk station kan het ook vinden met een gasdetector en anders wel met een hc meter

          #17466671
          madfool
            Lid sinds:
            27 September 2008

            origineel gepost door Van het Ende Customs
            tja, de gaslekkage kan voorkomen bij alle gasvoerende delen, voornamelijk bij koppelingen.
            dat je het ruikt bij stilstaan komt omdat je dan geen rijwind hebt die het ‘wegblaast’.
            moeilijk te zeggen zo
            elk apk station kan het ook vinden met een gasdetector en anders wel met een hc meter

            Ja daar was ik ook al wat bang voor hij moet op 3 april worden gekeurd dus dan moeten ze dan maar kijken of ze het kunnen vinden:vertag

            #17466672
            madfool
              Lid sinds:
              27 September 2008

              origineel gepost door folkyc20xe
              visser in leeuwarden schynt goed te zyn, heb ik van horen zeggen, ik heb zelf helemaal geen ervaring met gas

              Ok ga ik is naar op zoek :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.