Garage gezocht (of monteur) in Twente

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Garage gezocht (of monteur) in Twente

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372420
    Swienka
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 February 2020

      Hallo allemaal! ?
      Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Opel Movano, bj. 2000, als camper ingericht.
      Hij werd door de verkoper zelf voordeliger verkocht dan in de advertentie “zodat ik de nodige reparaties uit kon laten voeren”.. Ahumm ?
      Vandaag heb ik er ca. 350 km mee gereden, beetje bergjes.. Tja, intussen na wat googlen heb ik wel een idee wat er met dit beestje loos is.
      (Dit is waar het om gaat:… “de aandrijfas, en met name de binnenste homokineet (hoewel je dat niet zo mag noemen)”.. Wil zeggen, hij trilt als ik bergop rijd in de hogere versnellingen.)
      Nu, nog een totale nerd op Opel-gebied, ben ik dus op zoek naar een “goede, betrouwbare” (tja, wie niet ?) garage in Twente, Enschede, maar als ie heel goed is mag ’t ook Losser, Oldenzaal, Almelo zijn…
      Óóóf misschien is er iemand die iemand kent….?? ??

      #18372421
      Swienka
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 February 2020

        Mag ook ’n garage of iemand in Duitsland, Gronau, Ochtrup zijn. Misschien *moet* dat ook wel?, de auto is op D kenteken. :praying02:

        #18372433
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Tripode bedoel je denk.

          Dikke kans dat het de “kom” in de bak is(waar je tripode in zit) deze wordt vaak ruim.

          Dan beide vervangen “kom” en tripode(of complete as)

          #18372549
          Swienka
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 February 2020

            Dank je Opeltje17.

            Hij staat nu bij de garage.

            Bij een eerste blik voor Tüv (Apk) zag het er allemaal nogal zeer slecht uit, onverwacht laswerk, olie die drupt.. Morgen maar even kijken hoe het er uiteindelijk uitziet.. :praying02:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.