Functies bij programmeren (o.a. iets met de parkeersensoren voor)

Forumindex Forums Modellen Cascada Functies bij programmeren (o.a. iets met de parkeersensoren voor)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359879
    BadBert
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 December 2008

      Sinds afgelopen vrijdag hebben wij een Opel Cascada (na 5,5 jaar in een Astra Twintop te hebben gereden).

      helemaal happy natuurlijk :P

      Deze auto heeft parkeersensoren voor, en die werken ook perfect. Alleen viel het mij op dat deze pas aan gaan als je de auto eerst in zijn achteruit gaan, OF het knopje op het dashbord bedient.

      Bij mijn superb die ik dagelijks rij, zitten ook sensoren voor, maar die reageren automatisch onder een bepaalde snelheid (overigens autos van veel vrienden doen hetzelfde).

      Is het mogelijk om dit te programmeren dat dit bij de cascada ook gebeurt??

      Verder zou ik graag willen dat de auto ook de verlichting (buiten) een tijdje aan houdt bij het vergrendelen van de auto, dit kan nu alleen bij het ontgrendelen van de auto.

      Verder hebben wij groot licht assistent, is het dan mogelijk andere opties die deze camera gebruiken ook vrij te schakelen via software?

      ik heb de ervaring met skoda dat dit vrij makkelijk kan….. (ken iemand via het skoda forum die daar de middelen voor heeft).

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.