Frontera dashboard meters doet wel of niet

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Frontera dashboard meters doet wel of niet

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227558
    KeesenEllen
      Lid sinds:
      24 October 2010

      Hallo Opel kenners:

      Is er een enthousiaste techneut die mij met het volgende kan helpen. Onze Frontera 2,2 / 2000 SWB heeft sinds een paar maanden een vervelend probleem.

      Als ik de auto start doen de meters (kilometer, toerenteller) helemaal niets – verlichting ook niet. Als ik dan een tijdje rijdt flopt de handel opeens aan …kan soms wel 10 minuten duren.

      Verschil is ook nog of ik het licht aanheb; met licht uit werkt het vaak helemaal niet en met licht aan na een tijdje. Ben niet zo technisch :( en handig dus kan best een beetje hulp en/of advies gebruiken.

      Wie heeft hier ervaring mee?

      #17747755
      willem45
        Lid sinds:
        28 November 2009

        hoi dit schijnt een probleem te zijn met de frontera ik heb zelf ook een frontie maar geen probleemen ik stel voor de tellers eruit halen en controleren op een losse soldering kan nooit veel zijn gr willem

        #17747756
        willem45
          Lid sinds:
          28 November 2009

          PS als je op marktplaats kijkt auto onderdelen Frontera worden nieuwe tellers aangeboden voor 185 euro

          #17747757
          JoopvanBennekom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 February 2009

            Bekend probleem bij frontera, hier een site van een bedrijf die ze repareerd.
            link: http://www.kmsapeldoorn.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=138&Itemid=37
            Misschien heb je er wat aan.

            #17747758
            KeesenEllen
              Lid sinds:
              24 October 2010

              Bedankt iedereen voor de reactie en de tips:thumbup. ben intussen in UK ook wat verder gekomen en tot de conclusie dat dit niks unikeks is – typisch Frontera dingetje dus. Nu even kijken hoe dit het beste aan te pakken.;)

              #17747759
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Tellers gaan kapot…

                Had er laatst 1 die werkte pas goed als de verlichting aan ging. Vond de klant dus verder geen probleem :D

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.