Foutmelding Service diefstal alarmsysteem

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Fouten en storingen Foutmelding Service diefstal alarmsysteem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18487381
    Magc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 November 2022

      <p style=”text-align: center;”>Ik rij met een opel Meriva 2017…en kon mijn auto nietbstqrten wegens een foutmelding alarmsysteem anti diefstal. Ik wist niet eens dat ik dit op mijn auto had. Op dit forum las ik dat ik de accu moet loskoppelen en dat ik dan door de harde reset dan opnieuw kan starten. Vanaf nu is sleutel 13 minn beste vriendin in de wagen. Na 40x starten kreeg ik opnieuw een volledige blokkage…ik probeerde de batterij opnieuw loste koppelen en trok de hoofdplon uit….wachte even maar mijn wagen geeft geen kik. Ik probeer het morgen opnieuw….hoe veel keren ka  je zo de accu loskoppelen enn20x keer opstarten? Bij mij lukte het maar 1x.</p>

      #18491645
      jos-man
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 December 2022

        Meriva B (2015) Service diefstal-alarmsysteem

        laat zien hoe je dit kunt doen zonder uit te stappen. zie de post van 7 augustus 2021 om 17:56 van mikeoke

        Is er recent iets veranderd aan je Meriva? zoals reparatie van een slot of iets dergelijks?

        #18504519
        Leo Kroonenburg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2023

          Hallo,

           

          Ik had ineens dezelfde melding op onze 2018 Mokka-X.

          Nu had ik net vanochtend de shell van mijn sleutel vervangen…..

          Deze dus nog maar eens open gemaakt, en jawel, ik had kans gezien bij het openmaken van de oorspronkelijke shell op het smalle deel van het printje een spoortje te beschadigen :wacko:

          Door een dun draadje eroverheen te solderen was het (gelukkig) weer opgelost.

          Open en dicht doen werkte trouwens nog wel.

          Was een iets ander probleem, maar wel met dezelfde melding.

          Groeten,

          Leo

          #18532815
          Anton12345
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 July 2022

            Beste “lotgenoten”, vraagje, door het resetten van de “diefstal alarm” wordt ook de kilometer stand teruggezet naar een bepaalde stand.

            Dit moet toch problemen opleveren bij de apk keuring? De km-stand kan lager zijn dan de vorige apk-keurings km-stand. Hoe gaan jullie hiermee om?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.