Foute info van verkoper dealer over mistlampen inbouwen voorzijde

Forumindex Forums Modellen Corsa Foute info van verkoper dealer over mistlampen inbouwen voorzijde

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360049
    loodgieter1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 September 2018

      Hallo Allemaal,

      Ik heb een nieuwe Corsa Online Edition. Afgeleverd eind juli 2018.

      Bij de het tekenen van de overeenkomst gaf de verkoper aan dat de mistlampen aan de voorzijde  standaard waren.

      De auto is afgeleverd zonder mistlampen, deze blijken niet standaard te zijn.

      De verkoper gaf aan dat hij dit ging regelen dat deze er in kwamen.

      Ik heb gezegd alleen een originele, tweedelige, schakelaar voor mistlampen voor en achter te willen en geen aparte schakelaar

      Dit is de reactie van de dealer verkoper op mijn opmerking over de originele schakelaar.

      Sorry er was een misverstand tussen mij en de werkplaats, ik had ze gezegd dat het op de originele manier ingebouwd moet worden, Dit gaat echt niet lukken en hebben gewacht met bestellen, het zal echt met een andere schakelaar moeten.

      Wie kan mij vertellen of dit klopt. Ik wil niet akkoord gaan met een aparte schakelaar in een nieuwe auto door te weinig kennis over de uitvoering van de auto door de dealer verkoper.

      Met vr,groet.

      Peter

       

       

       

      #18360079
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        als de mistlampen niet in de optielijst of in het verkoopcontract als aanwezig staan wens ik je veel succes met gelijk halen

        #18360093
        aapje1963
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 July 2006

          <p style=”text-align: center;”>Het zou maar zo kunnen dat de draadboom er niet ligt.</p>
          Vroeger was er vaak een complete draadboom…. en kon er veel extra na ingebouwd worden. Tegenwoordig wordt er ook op de draadboom bezuinigd.

          Ik zie wel online editions met mistlicht. En fabrieks os het een optie 130 euro

          Maar met de canbus kan dit niet altijd altijd achteraf ingebouwd worden.

          Vraag eens aan chef werkplaats bij andere dealer.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.