fout in de laptop

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia fout in de laptop

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206401
    nova….
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Heb een probleem heb laatst iets aan geklikt en gedeelte lijkt geinstalleerd maar nu krijg ik telkens

      your computer was infected by Worm.Win32.sober
      Its dangerous for your system,some files can be lost andyour browser can be slow!

      Click op Ok to download the antispyware program to clean your computer!(Recommended)

      Hoe krijg ik dit verwijderd?!?!:swear krijg deze mededeling bij bijna elke keer dat ik ga naar een andere pagina ..

      Ook krijg ik soms melding van een fout vande internet explorer verzenden of niet verzenden.Dit dus

      In IEXPLORE.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongmak

      Wie kan me hier mee helpen:thumbup bvd bedankt:)

      #17379416
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Als er via het internet spontane vensters naar voren komen met meldingen om iets te installeren moet je dat nooit doen, ook nooit op de NEE klikken want dan gebeurt het alsnog maar klik op het kruisje van het venster. Is die er niet kan je met rechts op het actieve vakje in de taakbalk klikken en kiezen voor te sluiten of via CTRL-ALT-DEL de bewuste programma afsluiten.

        Het enige wat je nu kunt doen is een anti-spyware tool draaien zoals Hitman-Pro die vele tools in 1 bevat.

        Of anders ook even deze draaien:
        http://housecall.trendmicro.com/

        #17379417
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          bedankt roelof:thumbup
          zal het morgen is gaan doen

          #17379418
          nova….
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            hitman pro doet zijn werk prima:D:thumbup

            #17379419
            peerke1987
              Lid sinds:
              28 December 2006

              ha die nova!.

              Probeer deze link eens,

              http://www.2-spyware.com/remove-worm-win32-sober.html

              Google is je beste vriend met dit soort dingen, jij bent nooit de enigste die hier last van heeft. en 0.00% dat je de eerste bent!

              Je antwoord is 9 van de 10 keer daar te vinden.

              Succes kerel,

              #17379420
              moonlight_700
                Lid sinds:
                27 January 2007

                of even kaspersky anto virus downloaden die verwijdert ook wel goed

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.