Fout code weg

Forumindex Forums Modellen Corsa Fout code weg

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263681
    bandido
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 February 2010

      Klopt het dat wanneer de accu is losgekoppeld, zo`n 45 min dat de fout codes dan gewist zijn.
      Ik had een aantal keren dat mijn storing lampie is aan geweest.
      Ik heb een aantal weken geleden de accu eruit gehad, en daarna is het lampie niet meer aangeweest.
      Afgelopen weekend de op-com geinstalleerd en uitgeprobeerd, maar ik heb geen foutmelding kunnen gezien.

      #18211252
      BlackDevil
        Lid sinds:
        4 January 2009

        @bandido wrote:

        Klopt het dat wanneer de accu is losgekoppeld, zo`n 45 min dat de fout codes dan gewist zijn.
        Ik had een aantal keren dat mijn storing lampie is aan geweest.
        Ik heb een aantal weken geleden de accu eruit gehad, en daarna is het lampie niet meer aangeweest.
        Afgelopen weekend de op-com geinstalleerd en uitgeprobeerd, maar ik heb geen foutmelding kunnen gezien.

        Klopt, bij loskoppelen accu worden de foutcodes gewist. Als na aankoppelen van de accu dezelfde storing weer optreedt, zal het lampje vroeg of laat weer aangaan.

        #18211253
        bandido
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 February 2010

          Ok bedankt voor de reactie.

          #18211254
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Ligt aan het systeem, bij 2 cijfer codes word het gewist, bij 4 cijfercodes niet.

            Op langer termijn worden codes bij de 4 cijfersystemen vanzelf gewist as ze niet meer voorkomen.

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.