Fotoshoot Astra G coupe en Astra G OPC!

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Fotoshoot Astra G coupe en Astra G OPC!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260381
    ricksmits
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2013

      Afgelopen zondag belde een goede vriend van me, Vincent Verlijsdonk, de man achter Vincent Fotografie!

      Hij vroeg of ik en Rick, met mijn astra en die van hem zin hadden om lekker wat foto’s te schieten!

      Dit laten wij niet voorbij gaan natuurlijk en na een snelle wasbeurt rolden we richting flight forum voor wat rollende foto’s.

      Daarna kwam vincent’s collega fotograaf Peter Van Nobelen om ook zijn kunsten even te laten zien!

      Het zijn heerlijke foto’s geworden die ik uiteraard wil delen!

      Let op! Deze foto’s zijn auteursrechtelijk beschermd. Delen van deze foto’s mag alleen respecteer a.u.b. de fotograaf en laat het watermerk in de foto.

      Bezoek en like ook de facebook pagina van Vincent fotografie en Peter Van Nobelen fotografie! Hier komen regelmatig foto’s voorbij van de grootste lokale evenementen en bijzondere voertuigen!

      Heb je zelf interesse in een shoot van jouw opel of welk merk dan ook kun je altijd vrijblijvend contact met ze opnemen.
      Géén Pm’s naar mij m.b.t. prijzen of afspraken, dit zul je met hun zelf moeten bespreken.

      https://www.facebook.com/vincentfotografie.nl

      https://www.facebook.com/PeterVanNobelenPhotography

      Er komen nog meer foto’s.

      De foto’s zijn via zijn facebook hierop gekomen! kwaliteit kan dus soms even veranderen!
      :kewlpics

      #18171302
      Ivanos
        Lid sinds:
        28 July 2013

        vind die rollende foto’s van op het flight forum erg vet. auto scherp in beeld, en de rest een beetje wazig. erg tof gedaan :thumbup

        #18171303
        Tommy666
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 July 2007

          :kewlpics :wub :wub

          #18171304
          turbootje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            mooie shoot

            aleen je coupe schreeuwt om te zakken man !

            #18171305
            ricksmits
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 June 2013

              hij ligt nu 4 cm lager,, hij mag van mij idd nog lager, alleen moet je ook niet verkijken dat er nu maar 16ers op liggen..
              en daarbij woon ik in centrum eindhoven, en ik heb nu al problemen met sommige drempels.

              dus vandaar.. ach schroefset keertje eronder en dan ken ik kijken :jerry

              #18171306
              Tech 1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 February 2013

                Mooie foto’s :thumb
                Ik was de foto’s van de familie v Nobelen al vaker tegengekomen op rallysport.nl.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.