Foto's Vijverberg troffe 17-02-08

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Foto's Vijverberg troffe 17-02-08

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206694
    vw roadwarrior
      Lid sinds:
      19 August 2004

      Afgelopen zondag was er weer de vijverbergtroffee op het Tt circuit in Assen.
      Dit is een event waarbij je voor 270 euro de hele dag de baan opkan met je auto.
      Er doen altijd leuke wagens mee dus altijd leuk om te zien.

      Deze zondag was niet anders.
      Smorgens met Jeroen op msn gezeten en besloten naar Assen te gaan.
      Het was schitterend weer en de zon straalde fel.

      Voor de gelegenheid ff de webers meegenomen,die moetne ff los komen voor de duitse autosportdag.
      Onderweg belde Jeroen mij al op,hij was inmiddels al op de baan gearriveerd en vertelde dat er een vw bussie met reklame uit lochem erop een Seat toledo van de aanhanger afreed.
      Dit busje was in gezeldschap van een Antraciet grijze Audi Rs4 sedan en een Seat Ibiza Cupra.
      Er ging mij al een lampje branden.. :idea:

      Op de baan aangekomenm wees Jeroen mij op de auto’s.
      Mijn lampje was op de juiste manier gaan branden.

      JDengineering had een bedrijfsuitje en onder aanvoering van Jeroen Dik zelf in zijn Aui Rs4 reden de mannen over het circuit.

      Jeroen zelf was niet erg tevreden over het remgedrag van zijn Rs4 en zette zijn wagen naar een aantal sessies aan de kant.
      Hans het mechanische wonder reed met de toledo achtervolgt door wizzkid Martijn in zijn 380pk sterke Ibiza menige auto’s zoek op het Assense circuit.
      Martijn zijn ibiza trekt op het rechte stuk gewoon een Porsche gt3RS zoek..
      De man in De Porsche zijn gezicht sprak boekdelen.. :D

      Jeroen zelf nam plaats in een Seat Ibiza racewagen en raasde over het circuit,Maakte vervolgens een rijderswissel met Hans in de Toledo om op het laatst van de dag plaats te nemen in een Audi Rs4 station van een kennis.
      Man wat rijd die gozer hard!!
      In elk van bovengenoemde wagens stormde hij gewoonover de baan en liet menigeen achter zich.
      Met de rs4 waren zelfs de Porsche piloten niet tegen hem opgewassen..

      We hebben Genoten van het spektakel op de baan waarbij de mannen van JDengineering zich uitleefden.

      Hieronder een kleine impressie van deze dag.

      Meer foto’s staan op http://www.vwteampg.nl onder foto’s diversen

      Mvg VWteamPG crew





      #17392515
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Wat was dit voor merk auto?

        #17392516
        sw16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          dacia henk.

          goedkoop renault dochteronderneming volgens mij. was eerst bedoelt voor oostblok landen maar zie ze helaas hier ook al rijden………

          #17392517
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Het deed al wat goedkoop oost europees aan, maar ik ken dit model niet zo. :hmmz

            In ieder geval heeft de persoon een aantal “fans” een plezier gedaan door het aantal Dacia’s in Nederland te reduceren met 1. :thumbup

            #17392518
            Keesjr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 May 2006

              Zo’n Dacia is bedoeld om de vroegere Lada-rijders aan te trekken geloof ik :jerry

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.